jawel hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:20 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]handleiding mag mij niet, volgens mij.
Martinbaas!quote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:20 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]handleiding mag mij niet, volgens mij.
Nee om met de kinderen te spelen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:16 schreef noodgang het volgende:
Pharkus!
Je had toch vakantie genomen om dit spel te spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dat tegen muggen?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:37 schreef Martin_marvellous het volgende:
Zou ze bier lusten?
[ afbeelding ]
Mooie ogen wel!quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:43 schreef Martin_marvellous het volgende:
Of koffie, misschien?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er gezellig uit.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:22 schreef Martin_marvellous het volgende:
Zouden haar vriendinnen ook aanwezig zijn op de trouwerij?
[ afbeelding ]
Die ene met de bruine ogen vind ik wel aantrekkelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 14:04 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
zit er nog eentje bij waar je op valt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje gitaarspelen kan ze ook wel.
[ Bericht 11% gewijzigd door Martin_marvellous op 03-08-2017 14:49:38 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook in Japan doen ze aan hoofdbedekking.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:19 schreef Martin_marvellous het volgende:
zouden ze ook trainen ?
[..]
Ik zou erop stemmen!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
Tijd voor een mooiweerpartij!!
Demonstreren voor mooi weer op 't Malieveld en voor 't torentje!! Dat zal Marruk Rukte leren!!!
Ik heb wel een mooi lid als ik mijn broek open ritsquote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik zou erop stemmen!!!
Kan ik al lid worden??
Wel lekker warm!quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooi lid als ik mijn broek open rits
Wat een stom hoofd heeft ze.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
iedereen deed fapjequote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
Zoooooooo lang geleden dat ik zoveel puntjes heb gepakt met 1 post
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:47 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, heb wat mais op. Dat wordt weer dikke drollen draaien morgen
Bedankt voor deze informatie.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
Heb helaas met een presenteerpot wel een smallere opening waardoor de dikke drollen minder goed doorheen kunnen en makkelijk verstopt raakt
[Inb4 moeder en zusjesgrappen over smalle openingen]
Is mij serieus weleens 'gelukt' op de uniquote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
De toiletten hier op de uni zijn wel plonspotten met sterke stralen. Hierdoor is het mij nog steeds niet gelukt om die potten goed te laten verstoppen met mijn dikke drollen. Maar ik droom ervan dit een keertje te doen enkel door mijn drollen voordat ik afstudeer. Hebben jullie tips of moet ik daar een topic over openen?
Zeker veel vettige voedsel gegeten zodat je veel remsporen hebt? Ik zie helaas wel vaak remsporen omdat studenten hele tijd shoarma en andersoortige junkfood eten.quote:
Dat kan je niet van mij verlangen als echte zuipertquote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:58 schreef aloa het volgende:
weinig drinken, krijg je ook dikke drollen.
Bier mag wel uiteraardquote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat kan je niet van mij verlangen als echte zuipert
Remsporen krijg je juist meer van zachte poep toch? En nee, valt wel mee met de hoeveelheid junkfood die ik eet.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeker veel vettige voedsel gegeten zodat je veel remsporen hebt? Ik zie helaas wel vaak remsporen omdat studenten hele tijd shoarma en andersoortige junkfood eten.
Maar die nieuwe gebouwen hebben zulke krachtige spoelingen johHet is mij alleen 'gelukt' bij de oudere gebouwen met die zwakke stralen
ohquote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
Dit is een lied met een leuk refrein
Jullie zijn groot en wij zijn klein
Lalalalalala...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |