Ok.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, je zat een user aan te vallen, daarnaast was die reactie op de reactie offtopic. Dus weg.
Wat is dat nu weer voor raar antwoord. Je deed enorm onaardig tegen een andere user. Dat bericht is verwijderd. Naast de rest van de offtopic berichten.quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:47 schreef Mutiilation het volgende:
Heb het idee dat je iets tegen mij hebt, Samzz. Geen probleem verder, heb ook niks met jou.
Ik herinner het me inderdaad niet meer.quote:Op dinsdag 26 september 2017 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor raar antwoord. Je deed enorm onaardig tegen een andere user. Dat bericht is verwijderd. Naast de rest van de offtopic berichten.
Misschien herinner je je die aanval niet meer. Maar ik wel.
Oh stel je aan.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:55 schreef Mutiilation het volgende:
Yvonne krijgt mail zodat mijn account door de shredder gaat. Veel plezier allemaal met al die stukken stront in dit forum.
Oh en Samzz. Ik mocht niet persoonlijk worden en ik krijg in het mobiele telefoon topic tientallen persoonlijke aanvallen. Pleur dat topic dan gelijk dicht.
Je bent enorm selectief aan het modden, Samzz. Maar je hebt blijkbaar zo'n plaat voor je kop dat je dat niet ziet.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh stel je aan.
Tot over een paar weken.
Klopt. Tot over een paar weken.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:03 schreef Mutiilation het volgende:
[..]
Je bent enorm selectief aan het modden, Samzz. Maar je hebt blijkbaar zo'n plaat voor je kop dat je dat niet ziet.
Ik denk niet dat je momenteel in de stemming bent om een redelijk gesprek te voeren. En dat ligt niet aan mij.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:04 schreef Mutiilation het volgende:
Misselijk figuur ben je toch, je bent echt niet voor rede vatbaar.
Sorry is alles wat ik kan zeggen.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je momenteel in de stemming bent om een redelijk gesprek te voeren. En dat ligt niet aan mij.
Nog even voor de duidelijkheid, ik heb echt absoluut niks tegen je, anders postte je hier nu niet. Maar ik ben wel goed bekend met je gedrag, en dit is weer zo'n periode. Helemaal niet erg, hopelijk kom je er goed door en zien we je in goede stemming weer een keer terug.
Dat dacht ik al. Ga lekker voetbal kijkenquote:Op woensdag 27 september 2017 21:16 schreef Mutiilation het volgende:
[..]
Sorry is alles wat ik kan zeggen.
Ik ga nu offline, voetbal kijken. Voel me gewoon al de hele dag fucking slecht.
Ik heb vandaag 18 uur achter elkaar in bed gelegen en voel me nu pas weer oké. Nogmaals sorry. Als ik lam ben moet ik gewoon niet op Fok zitten.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Ga lekker voetbal kijken.
Zie je DM...quote:Op zaterdag 30 september 2017 18:50 schreef Trashcanman het volgende:
Ehm, wat heb ik precies voor verkeerds gezegd in het dating topic?
Ik heb t topic gesloten, gaat nergens over.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:07 schreef Elvi het volgende:
Moet er echt een deel 2 hiervan komen R&P / Voer prostitutiebonnen (¤ 200/maand) in voor elke volwassen man #2![]()
Dit gaat dan een Deezertje-saga worden vrees ik
't Topic heeft niets met Deezertje en zijn klaagtopics te maken. Gezien je sluitpost heb je de topics überhaupt niet gelezen en ben je op de post van 'Elvi' afgegaan. Hoe dan ook, ik heropen 't onderwerp wel eens in POL ofzo; 't is bij nader inzien ook niet echt iets voor R&P.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb t topic gesloten, gaat nergens over.
Bedankt voor t melden.
Nee, ben ik niet. Je topic deel twee is een herhaling van zetten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:38 schreef 2thmx het volgende:
[..]
't Topic heeft niets met Deezertje en zijn klaagtopics te maken. Gezien je sluitpost heb je de topics überhaupt niet gelezen en ben je op de post van 'Elvi' afgegaan. Hoe dan ook, ik heropen 't onderwerp wel eens in POL ofzo; 't is bij nader inzien ook niet echt iets voor R&P.
Joe, vandaar dat je het Deezertje-advies "ga eens aan jezelf werken" meegeeftquote:
Viel voor een deel twee reuze mee.quote:Je topic deel twee is een herhaling van zetten.
Thanks!quote:Maar succes elders.
Dat is een standaard advies aan iedereen die een oplossing voor eigen problemen bij de samenleving wil leggen, vriend.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:42 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Joe, vandaar dat je het Deezertje-advies "ga je aan jezelf werken" meegeeft.
[..]
Viel voor een deel twee reuze mee.
[..]
Thanks!
Welke eigen problemen? Finasteride, baby. Volgende keer een topic lezen voordat je er een slotje op zet schat, ook als 't topic niet in je feministische straatje past.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een standaard advies aan iedereen die een oplossing voor eigen problemen bij de samenleving wil leggen, vriend.
Dat slik je niet voor niets.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:45 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Welke eigen problemen? Finasteride, baby. Volgende keer een topic lezen voordat je er een slotje op zet schat, ook als 't topic niet in je feministische straatje past.
quote:
Klopt dit, Samzz?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik dacht trouwens dat ik ook een quote alert van Samzz had, maar zie niks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |