Allereerst, ik adverteer nergens voor. Iedereen moet zelf maar de afweging (incl. evt. bijwerkingen) maken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:26 schreef viceversa het volgende:
[..]
Hoe kan je adverteren voor iets waarvan je zelf niet eens weet hoe het is?
Wie weet. In ieder geval draait man-vrouw-interactie dan niet meer om het vinden van een seksdate, maar om het vinden van een relatie. Eigenlijk net als vroeger, met als verschil dat een relatie nu niet meer nodig is voor de seks. Vermoedelijk levert dat veel 'thirsty' vrouwen op en nog meer mannen die permanent met eenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nooit meer echte seks zou hebben als ze dat zouden uitvinden.
Ik snap dat 't makkelijker discussiëren is als je mij als 'seksueel gefrustreerd' kan framen, maar zoals gezegd heb ik geen seksuele driften (want finasteride), dus net zo weinig seksuele frustraties.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:42 schreef viceversa het volgende:
Maar TS, serieus. Eerst maar eens langs de prostituees, dan praten we verder over je plannetje. Kijken of het je seksuele frustratie oplost.
En daarvoor?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:44 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ik snap dat 't makkelijker discussiëren is als je mij als 'seksueel gefrustreerd' kan framen, maar zoals gezegd heb ik geen seksuele driften (want finasteride), dus net zo weinig seksuele frustraties.
Je slikt medicatie om je driften te onderdrukken, dat kan toch alleen uit frustratie zijn!?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:44 schreef 2thmx het volgende:
Ik snap dat 't makkelijker discussiëren is als je mij als 'seksueel gefrustreerd' kan framen, maar zoals gezegd heb ik geen seksuele driften (want finasteride), dus net zo weinig seksuele frustraties.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:34 schreef viceversa het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.
Ik kan wel wat anekdotisch bewijs aanvoeren maar ik denk dat mannen je hierin beter zelf terecht kunnen wijzen, met je generalisaties.
Wellicht dat mannen die geen vrouw kunnen krijgen inderdaad enkel geïnteresseerd zijn in vrouwen waar ze seks mee willen. Dat bepaalt jouw mensbeeld.
Seksuele frustratie hoeft niet lichamelijk te zijn, tjappie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:44 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Juist. Het gebruik van dat spul geeft juist de enorme mate van je frustratie weer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:44 schreef 2thmx het volgende:
Nee. Time management. Seksuele driften heeft iedereen, maar met een sub-optimaal uiterlijk kost het (als man) veel tijd om ze (succesvol) na te jagen. Tenzij je al een relatie hebt uiteraard. Hoe dan ook, ik heb geen relatie (meer) en ook geen zin om veel tijd te investeren in het vinden van een relatie. Het lijkt me ook verschrikkelijk om als ik pakweg tachtig ben terug te kijken op m'n leven en dan te zien hoeveel tijd verspild is aan (feministische) vrouwen. Het leven heeft -- God zij geprezen -- meer te bieden. Maar goed, het zal vast dat er mannen zijn die juist 'plezier' halen uit dit 'jagen' op vrouwen, dus ik betoog niet dat iedereen dit 'moet' doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je slikt medicatie om je driften te onderdrukken, dat kan toch alleen uit frustratie zijn!?
Maar zelfs die mannen hebben moeders, dochters, (schoon)zussen, buurvrouwen, vriendinnen van vrienden etc om mee te praten..quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:51 schreef viceversa het volgende:
Ik zeg trouwens niet dat er geen mannen zo zijn hè. Natuurlijk zijn er mannen die enkel oog hebben voor vrouwen, of vrouwelijke contacten, die ze fysiek aantrekkelijk vinden.
En wat doe jij in dit topic?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:54 schreef 2thmx het volgende:
[..]
(Dit in tegenstelling tot feministen die doorgaans hun wereldbeeld aan iedereen wensen op te leggen.)
'Dat je ibuprofen gebruikt, laat juist zien dat je hoofdpijn hebt'.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. Het gebruik van dat spul geeft juist de enorme mate van je frustratie weer.
Seksuele driften wel. En daar komt de frustratie uit voort.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Seksuele frustratie hoeft niet lichamelijk te zijn, tjappie.
Met je eerstegraad familie heb je over het algemeen geen contact omdat ze nu echt zo interessant zijn, en met de rest ga je vooral om uit sociale conventie en beleefdheid, zegt niets over zijn punt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:54 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Maar zelfs die mannen hebben moeders, dochters, (schoon)zussen, buurvrouwen, vriendinnen van vrienden etc om mee te praten..
Heb 't speciaal voor jou gegoogledquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |