abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174251969
Beste FOK!,

Anders dan vroeger, kan een vrouw tegenwoordig onbezorgd seks hebben met elke man die zij wil. Enerzijds komt dit door de opkomst van betrouwbare en betaalbare voorbehoedsmiddelen en anderzijds door het verdwijnen van traditionele ideeën over monogamie en seks voor het huwelijk. Als gevolg hiervan, kan een vrouw vrijuit haar seksuele gang gaan, zonder economische, sociale of andere gevolgen te vrezen.

Winst voor de vrouw, maar ook voor de man? Wel, niet voor de seksueel minder aantrekkelijke man, waarvan (naar verluidt) een enkeling ook op FOK! post. De vrije seksualiteit zorgt er namelijk voor dat vrouwen zich vooral op de seksueel aantrekkelijke man richten. Zo blijkt bijvoorbeeld uit onderzoek (pdf) dat bijna een kwart van alle (Amerikaanse) mannen seks heeft gehad met 15 of meer partners (van het andere geslacht), terwijl dit percentage bij vrouwen nog geen tien procent bedraagt. Deze statistiek wijst erop dat de seksdistributie bij vrouwen gelijker is verdeeld dan bij mannen.

Kunnen wij, in dit land van progressieve belastingen, subsidies en het gelijkheidsbeginsel in artikel één der grondwet, zoveel ongelijkheid accepteren? Ik zeg: neen. Seksualiteit is belangrijk voor zowel de fysieke als de mentale gezondheid en dient daarom als een grondrecht beschouwd te worden. We hebben al zorg- en huursubsidie en ook pakweg een abortus is gratis, dus daarom zeg ik: voer ook overheidssteun voor prostitutiebezoek in. Een maandbedrag van 200 euro (een huis-tuin-en-keuken-prostituee rekent ongeveer 50 euro per half uur) lijkt mij redelijk. Deze regeling dient uiteraard op een manier vormgegeven te worden waarbij misbruik van de gelden wordt voorkomen, maar dit geldt voor elke overheidssubsidie, dus hier moet iets op te vinden zijn.

Oorspronkelijk wilde ik dit topic afsluiten met een poll, maar in feite is hierboven al rationeel aangetoond dat dit idee juist is, dus ik stel hierbij voor om dit topic vooral te gebruiken om de loftrompet over dit plan te steken.

Met hartelijke groet,
2thmx
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174252006
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:26 schreef viceversa het volgende:

[..]

Hoe kan je adverteren voor iets waarvan je zelf niet eens weet hoe het is?
Allereerst, ik adverteer nergens voor. Iedereen moet zelf maar de afweging (incl. evt. bijwerkingen) maken.

Wat je vraag betreft: finasteride is uiteraard nooit op deze manier getest. Het is bedoeld voor mannen met haaruitval. Zij moeten dit middel in principe de rest van hun leven gebruiken (als je stopt, dan valt je haar weer uit). Dus het is, voor zover ik weet, niet bekend of 't middel weer hetzelfde werkt als je ermee stopt en weer begint.
pi_174252041
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik denk dat ik nooit meer echte seks zou hebben als ze dat zouden uitvinden. :7
Wie weet. In ieder geval draait man-vrouw-interactie dan niet meer om het vinden van een seksdate, maar om het vinden van een relatie. Eigenlijk net als vroeger, met als verschil dat een relatie nu niet meer nodig is voor de seks. Vermoedelijk levert dat veel 'thirsty' vrouwen op en nog meer mannen die permanent met een :') als gezichtsuitdrukking rondlopen.
pi_174252049
Het draait natuurlijk niet alleen om chemie. Maar seks met een machine, hoe goed ook, geeft je niet veel meer bevestiging en voldoening dan seks in het vuistje. Denk ik uiteindelijk. Seks is meer dan een goed gevoel. Ook de reden dat niet elke man open staat voor de diensten van een prostituee. Omdat het seks met chemie en wederzijdse aantrekking niet vervangt. Er is ook een reden dat mannen het hebben van one night stands zat kunnen worden, omdat er meer is dan dat. En zo zal het ook zijn met een realistische simulatie of machine.

Maar wellicht dat het wel verlichting kan geven voor mannen met minder geld en kansen. Ik juich zulke technologie alleen maar toe. :)
pi_174252059
Maar TS, serieus. Eerst maar eens langs de prostituees, dan praten we verder over je plannetje. Kijken of het je seksuele frustratie oplost.
pi_174252081
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:42 schreef viceversa het volgende:
Maar TS, serieus. Eerst maar eens langs de prostituees, dan praten we verder over je plannetje. Kijken of het je seksuele frustratie oplost.
Ik snap dat 't makkelijker discussiëren is als je mij als 'seksueel gefrustreerd' kan framen, maar zoals gezegd heb ik geen seksuele driften (want finasteride), dus net zo weinig seksuele frustraties.
pi_174252100
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:44 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ik snap dat 't makkelijker discussiëren is als je mij als 'seksueel gefrustreerd' kan framen, maar zoals gezegd heb ik geen seksuele driften (want finasteride), dus net zo weinig seksuele frustraties.
En daarvoor?
pi_174252106
quote:

Je slikt medicatie om je driften te onderdrukken, dat kan toch alleen uit frustratie zijn!?
pi_174252112
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:34 schreef viceversa het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf.

Ik kan wel wat anekdotisch bewijs aanvoeren maar ik denk dat mannen je hierin beter zelf terecht kunnen wijzen, met je generalisaties.

Wellicht dat mannen die geen vrouw kunnen krijgen inderdaad enkel geïnteresseerd zijn in vrouwen waar ze seks mee willen. Dat bepaalt jouw mensbeeld.
pi_174252117
En serieus, ontkennen dat seksuele frustratie niet de drijfveer achter dit topic is? :') Zelfs als je het fysiek niet voelt, duidelijk wel mentaal.
pi_174252121
quote:
Top bewijsvoering.
pi_174252135
quote:

[..]

Seksuele frustratie hoeft niet lichamelijk te zijn, tjappie.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:48:49 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174252141
quote:

Juist. Het gebruik van dat spul geeft juist de enorme mate van je frustratie weer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174252153
Hoeveel belasting zit er op het bezoek aan een hoer, anders kunnen ze dat ook verlagen.
  Spellchecker zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:51:31 #15
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174252185
Altijd dat gezeik van mannen die menen recht te hebben op seks. :N
pi_174252187
Ik zeg trouwens niet dat er geen mannen zo zijn hè. Natuurlijk zijn er mannen die enkel oog hebben voor vrouwen, of vrouwelijke contacten, die ze fysiek aantrekkelijk vinden.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:54:29 #17
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174252229
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:46 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Je slikt medicatie om je driften te onderdrukken, dat kan toch alleen uit frustratie zijn!?
Nee. Time management. Seksuele driften heeft iedereen, maar met een sub-optimaal uiterlijk kost het (als man) veel tijd om ze (succesvol) na te jagen. Tenzij je al een relatie hebt uiteraard. Hoe dan ook, ik heb geen relatie (meer) en ook geen zin om veel tijd te investeren in het vinden van een relatie. Het lijkt me ook verschrikkelijk om als ik pakweg tachtig ben terug te kijken op m'n leven en dan te zien hoeveel tijd verspild is aan (feministische) vrouwen. Het leven heeft -- God zij geprezen -- meer te bieden. Maar goed, het zal vast dat er mannen zijn die juist 'plezier' halen uit dit 'jagen' op vrouwen, dus ik betoog niet dat iedereen dit 'moet' doen :). (Dit in tegenstelling tot feministen die doorgaans hun wereldbeeld aan iedereen wensen op te leggen.)
pi_174252238
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:51 schreef viceversa het volgende:
Ik zeg trouwens niet dat er geen mannen zo zijn hè. Natuurlijk zijn er mannen die enkel oog hebben voor vrouwen, of vrouwelijke contacten, die ze fysiek aantrekkelijk vinden.
Maar zelfs die mannen hebben moeders, dochters, (schoon)zussen, buurvrouwen, vriendinnen van vrienden etc om mee te praten..
pi_174252250
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:54 schreef 2thmx het volgende:

[..]

(Dit in tegenstelling tot feministen die doorgaans hun wereldbeeld aan iedereen wensen op te leggen.)
En wat doe jij in dit topic?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:56:23 #20
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174252258
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Juist. Het gebruik van dat spul geeft juist de enorme mate van je frustratie weer.
'Dat je ibuprofen gebruikt, laat juist zien dat je hoofdpijn hebt'.

Nee tutje, dankzij (werkzame) medicijnen heb je juist géén probleem meer.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:56:44 #21
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174252263
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:48 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Seksuele frustratie hoeft niet lichamelijk te zijn, tjappie.
Seksuele driften wel. En daar komt de frustratie uit voort.
pi_174252265
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:54 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Maar zelfs die mannen hebben moeders, dochters, (schoon)zussen, buurvrouwen, vriendinnen van vrienden etc om mee te praten..
Met je eerstegraad familie heb je over het algemeen geen contact omdat ze nu echt zo interessant zijn, en met de rest ga je vooral om uit sociale conventie en beleefdheid, zegt niets over zijn punt.
pi_174252268
Subsidie voor de mannen op bijstandsniveau. Dus dat ze n deel vergoed krijgen en n deel niet, zeg voor 1 bezoek per maand.

Dan krijgen ze 25 euro. En ze moeten verplicht naar n goedgekeurd bordeel, waar alleen vrouwen werken die er echt zelf voor gekozen hebben.

Je moet er wel echt van naar n prostituée. Dus bonnetjes inleveren, ofzo.

En hoe wil je de mannen helpen die niet naar n prostituée willen?
compact en kleverig.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:57:05 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174252269
En wat was de achterliggende reden van het slikken?

Juist. Met je weelderige haardos.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:57:21 #25
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174252273
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:47 schreef viceversa het volgende:

[..]

Top bewijsvoering.
Heb 't speciaal voor jou gegoogled :'( . Maar nee, 't is geen wetenschappelijke paper, maar wel illustratief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')