abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 september 2017 @ 20:50:00 #101
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_173589037
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 15:26 schreef zarGon het volgende:
Zo te zien is Danny nog niet terug?

ONZ heeft een nieuwe oude mod, en er is een nieuwe FA.

En... R&P?
Sting ofzo toch?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  maandag 4 september 2017 @ 21:58:06 #102
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173590534
quote:
15s.gif Op maandag 4 september 2017 20:50 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Sting ofzo toch?
STING is mod van GAM.

Dacht ik...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 4 september 2017 @ 22:05:51 #103
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_173590763
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 21:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

STING is mod van GAM.

Dacht ik...
Oh zag mobiel dattie blauw was en praktisch enkel in R&P post.
Laat maar dan :') :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_173591122
Beetje jammer dat de FA's, ONZ en VBL aandacht krijgen, maar R&P niet, terwijl het al(lang) vaststaat welke verandering er op R&P plaats gaat vinden.

Of mis ik iets? Het kwam de nieuwe mod vandaag niet uit of iets dergelijks?

Had een R&P-MEDje verwacht na de activiteit in MED vandaag, en zo.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2017 22:46:22 ]
pi_173592704
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 21:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

STING is mod van GAM.

Dacht ik...
Klopt :7
  dinsdag 5 september 2017 @ 07:14:26 #106
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173594131
quote:
9s.gif Op maandag 4 september 2017 22:18 schreef zarGon het volgende:
Beetje jammer dat de FA's, ONZ en VBL aandacht krijgen, maar R&P niet, terwijl het al(lang) vaststaat welke verandering er op R&P plaats gaat vinden.

Of mis ik iets? Het kwam de nieuwe mod vandaag niet uit of iets dergelijks?

Had een R&P-MEDje verwacht na de activiteit in MED vandaag, en zo.
Jij weet net zo goed als ik dat een nieuwe mod zelf aangeeft wanner hij of zij er klaar voor is blauw te worden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173594453
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 07:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jij weet net zo goed als ik dat een nieuwe mod zelf aangeeft wanner hij of zij er klaar voor is blauw te worden.
Ja, het is niet zo dat het haast heeft of zo, R&P heeft voldoende/goede bezetting met jou alleen...

Samzz, ik snap het niet zo. Op 12 augustus was het al duidelijk wie erbij komt. Da's net iets meer dan 3 weken terug. Maar hij/zij moet zich er nog klaar voor voelen?

Herinner je je dit bericht van mij nog? Dat passieve/laksige...

Mja, okay, okay. We zien wanneer we het zien, zoveel is duidelijk.
  dinsdag 5 september 2017 @ 09:13:02 #108
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173594862
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 08:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, het is niet zo dat het haast heeft of zo, R&P heeft voldoende/goede bezetting met jou alleen...

Samzz, ik snap het niet zo. Op 12 augustus was het al duidelijk wie erbij komt. Da's net iets meer dan 3 weken terug. Maar hij/zij moet zich er nog klaar voor voelen?

Herinner je je dit bericht van mij nog? Dat passieve/laksige...

Mja, okay, okay. We zien wanneer we het zien, zoveel is duidelijk.
Hoe heb ik daar invloed op? Ik heb achter vaak genoeg aan de bel getrokken. Meer kan ik niet doen.

En die discussie over hoe andere mods hun taken vervullen hoeft hier niet. Dat kan in t betreffende FB topic.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Admin dinsdag 5 september 2017 @ 09:28:32 #109
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_173595004
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 08:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, het is niet zo dat het haast heeft of zo, R&P heeft voldoende/goede bezetting met jou alleen...

Samzz, ik snap het niet zo. Op 12 augustus was het al duidelijk wie erbij komt. Da's net iets meer dan 3 weken terug. Maar hij/zij moet zich er nog klaar voor voelen?

Herinner je je dit bericht van mij nog? Dat passieve/laksige...

Mja, okay, okay. We zien wanneer we het zien, zoveel is duidelijk.
Dat is vrij eenvoudig uit te leggen hoor :)

Het aannemen van een nieuwe R&P mod viel ongelukkigerwijze samen met een vakantie van Danny. Nu is, zoals je weet, Danny de enige die de ID's doet, dus was het wachten op hem. Hij is terug, de mod is binnen en is zich aan het inlezen en overleggen met Samzz.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_173595131
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat is vrij eenvoudig uit te leggen hoor :)

Het aannemen van een nieuwe R&P mod viel ongelukkigerwijze samen met een vakantie van Danny. Nu is, zoals je weet, Danny de enige die de ID's doet, dus was het wachten op hem. Hij is terug, de mod is binnen en is zich aan het inlezen en overleggen met Samzz.
Top dat jullie zo snel en adequaat te werk zijn gegaan, er is bergen werk verzet door Danny hoor ik al en die nieuwe mod is al 3 weken non-stop ingelezen in een forum, als dat geen vliegende start gaat worden weet ik het ook niet meer !
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Admin dinsdag 5 september 2017 @ 09:47:48 #111
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_173595163
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Top dat jullie zo snel en adequaat te werk zijn gegaan, er is bergen werk verzet door Danny hoor ik al en die nieuwe mod is al 3 weken non-stop ingelezen in een forum, als dat geen vliegende start gaat worden weet ik het ook niet meer !
Waar zie jij staan dat de nieuwe mod al 3 weken zich an het inlezen is? Of dat Danny al 3 weken terug is?
Of waar uberhaupt de sneer voor nodig is :?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_173595171
Nou, ik zit op het puntje van m'n stoel! Fijn voor Samzz! Ben benieuwd!
Ja doei.
pi_173595235
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:47 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waar zie jij staan dat de nieuwe mod al 3 weken zich an het inlezen is? Of dat Danny al 3 weken terug is?
Of waar uberhaupt de sneer voor nodig is :?
Ik ben gewoon blij dat er zorgvuldig is omgesprongen met het blauw maken van een mod, dat is toch een hele verantwoordelijkheid en moet men niet haasten natuurlijk.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173595244
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:13 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hoe heb ik daar invloed op? Ik heb achter vaak genoeg aan de bel getrokken. Meer kan ik niet doen.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 10:51 schreef zarGon het volgende:
En ja, ik weet ook dat wij users niet weten wat er achter de schermen speelt, wat er allemaal besproken wordt en wat er al in gang is gezet. Dat kunnen we alleen weten als er iets gemeld wordt door kleurlingen. Als dat nou ietwat actiever werd gedaan, was er weinig aan de hand. Je hoeft niet alles te melden, maar zo nu en dan een klein berichtje zou al heel wat schelen.
Het zou voor de users helpen als er tussendoor updates worden geplaatst. Gewoon korte meldingen van de voortgang; hoeft niet uitgebreid, gewoon kort en to the point.

De users hebben geen idee wat er op de achtergrond allemaal plaatstvindt. Voor ons lijkt het alsof het allemaal stilstaat sinds 4 juli (sollicitatietopic voor R&P in MED), omdat er verder door de (F)A's en R&P-mod niets wordt vermeld. Heb wel antwoord gekregen toen ik om een update vroeg op 25 juli en 12 augustus, maar het zou dus fijner zijn geweest als dat van jou/jullie zou komen wanneer er wat te melden was en niet pas wanneer er een user om vraagt.

Een beetje meer transparantie naar de users toe, zeg maar.

quote:
17s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:28 schreef yvonne het volgende:
Het aannemen van een nieuwe R&P mod viel ongelukkigerwijze samen met een vakantie van Danny. Nu is, zoals je weet, Danny de enige die de ID's doet, dus was het wachten op hem. Hij is terug, de mod is binnen en is zich aan het inlezen en overleggen met Samzz.
Hm, nu ik erover nadenk...

Er zijn 3 MEDs geplaatst gisteren:
- Een mod die FA werd; kon verder zonder Danny (inlezen etc.), want ID al ingeleverd.
- Een mod die stopt; kan zonder te wachten op Danny.
- Een ex-mod die weer mod is; zou al bekend moeten zijn bij Danny (want ook ONZ-mod in 2013).

Okay, die nieuwe heeft dus wat meer tijd nodig, da's begrijpelijk als hij/zij pas toegang heeft en zich nu pas kan inlezen. Dacht (nam aan) dat die nieuwe al heel wat langer toegang had tot FC, en dat het inlezen dus al kon.

Bedankt voor de antwoorden in ieder geval, Samzz en Yv.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2017 09:57:27 ]
  Admin dinsdag 5 september 2017 @ 10:02:26 #115
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_173595330
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Er zijn 3 MEDs geplaatst gisteren:
- Een mod die FA werd; kon verder zonder Danny (inlezen etc.), want ID al ingeleverd.
- Een mod die stopt; kan zonder te wachten op Danny.
- Een ex-mod die weer mod is; zou al bekend moeten zijn bij Danny (want ook ONZ-mod in 2013).

-check
-check
-check, nee hij heeft daarvoor hernieuwd ID gegeven omdat hij iets voor de FP ging doen, vandaar dat we hem door konden schuiven.

Ik begrijp heel goed dat het voor de users niet altijd even transparant is, maar de zoektocht voor R&P nam even wat tijd in beslag, ze liggen niet voor de deur so to speak.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_173595335
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 september 2017 09:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat is vrij eenvoudig uit te leggen hoor :)

Het aannemen van een nieuwe R&P mod viel ongelukkigerwijze samen met een vakantie van Danny. Nu is, zoals je weet, Danny de enige die de ID's doet, dus was het wachten op hem. Hij is terug, de mod is binnen en is zich aan het inlezen en overleggen met Samzz.
Wel fantastisch, zo'n single point of failure in je organisatie. Die dan een maand op vakantie gaat.
pi_173595365
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:02 schreef yvonne het volgende:
Ik begrijp heel goed dat het voor de users niet altijd even transparant is, maar de zoektocht voor R&P nam even wat tijd in beslag, ze liggen niet voor de deur so to speak.
Denk dus dat er wederzijds begrip gekweekt kan worden als er wat vaker met elkaar gepraat wordt. Minder wrijving als alle partijen een beetje weten wat er speelt en waar men aan toe is, zeg maar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2017 10:05:23 ]
  Admin dinsdag 5 september 2017 @ 10:05:27 #118
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_173595367
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:02 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Wel fantastisch, zo'n single point of failure in je organisatie. Die dan een maand op vakantie gaat.
Ja foei hoe durft hij, zovaak gaat hij niet opvakantie, en hij was net weg toen we met iemand rond waren.
Zo kun je van alles wel een point of failure maken poppedop.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 5 september 2017 @ 10:06:05 #119
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_173595374
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

Denk dus dat er wederzijds begrip gekweekt kan worden als er wat vaker met elkaar gepraat wordt. Minder wrijving als alle partijen een beetje weten wat er speelt en waar men aan toe is, zeg maar.
Begrijp ik ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_173595538
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja foei hoe durft hij, zovaak gaat hij niet opvakantie, en hij was net weg toen we met iemand rond waren.
Zo kun je van alles wel een point of failure maken poppedop.
De bedoeling van een organisatie is om zo min mogelijk single points of failure te hebben. Zeg maar het scenario dat Danny onder de bus komt ofzo, dat er mensen zijn die de taken over kunnen nemen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Admin dinsdag 5 september 2017 @ 10:18:01 #121
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_173595558
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

De bedoeling van een organisatie is om zo min mogelijk single points of failure te hebben. Zeg maar het scenario dat Danny onder de bus komt ofzo, dat er mensen zijn die de taken over kunnen nemen.
Dat is er ruim voldoende, alleen het ID verhaal is een dingetje dat niet zomaar over te dragen is :) Maar dat zul je vast begrijpen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_173595594
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat is er ruim voldoende, alleen het ID verhaal is een dingetje dat niet zomaar over te dragen is :) Maar dat zul je vast begrijpen.
Ik begrijp het wel maar snap het niet. Als Danny dus onder de bus komt kunnen er nooit nieuwe mods worden aangemaakt ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Admin dinsdag 5 september 2017 @ 10:22:15 #123
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_173595612
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel maar snap het niet. Als Danny dus onder de bus komt kunnen er nooit nieuwe mods worden aangemaakt ?
Nee, dan blijven we hier verplicht tot onze dood, want weggaan kan dan ook niet meer }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 6 september 2017 @ 19:29:01 #124
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173626108
Zo, klaar hier hoor. De nieuwe mod wordt vanavond bekend gemaakt. Nog eventjes geduld O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173626203
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 19:29 schreef Samzz het volgende:
Zo, klaar hier hoor. De nieuwe mod wordt vanavond bekend gemaakt. Nog eventjes geduld O+.
*O*

We wachten in spanning af :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')