abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172184397
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 10:37 schreef EggsTC het volgende:
Ik vind het alleen zwaar overdreven om je druk te maken om een post die niet bestaat in MED terwijl er wel degelijk moeite wordt gedaan voor nieuwe mods.
Zooo, jonguhhhh.

Het gaat niet allen, *alleen*, alleen, alleen, alleen en alleen om een topic in MED.

Het gaat om het geheel...
- Er is één R&P mod dat alles moet doen in R&P.
- Er is een andere mod die 3 weken geleden is vertrokken, waarbij er verder niets is gezegd over een zoektocht naar nieuwe R&P-mods, ook geen sollicitatiemelding of zo. (Voor zover ik weet...)
- De derde R&P-mod is al drie maanden afwezig in R&P.

- En dan komt er wat op gang; de derde R&P-mod stopt met modden, maar... dat wordt in een post in R&P-FB gepost.
- Verder niets, geen MED en geen verdere info.

Het is een optelsom van dit alles waardoor het lijkt alsof er laks wordt omgegaan met R&P.

En ja, ik weet ook dat wij users niet weten wat er achter de schermen speelt, wat er allemaal besproken wordt en wat er al in gang is gezet. Dat kunnen we alleen weten als er iets gemeld wordt door kleurlingen. Als dat nou ietwat actiever werd gedaan, was er weinig aan de hand. Je hoeft niet alles te melden, maar zo nu en dan een klein berichtje zou al heel wat schelen. Het was allemaal veels te passief, waardoor het lijkt alsof er laks wordt omgegaan met R&P. En dat vind ik zonde.

En mocht een donkerblauwe bovenstaande lezen en denken "FUCK YOU", wil ik bij dezen nogmaals aangeven dat het vanuit de users (of door mij in ieder geval) wel zo opgevat wordt. Zie het daarom alsjeblieft niet als een aanval, maar als kritiek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')