Ik vind het al een enorme verrassing dat het niet al lang en breed gespeeld is (tenminste, zo zag ik het voor de heenwedstrijd)quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:52 schreef Doublepain het volgende:
Ajax speelt goed hoor jongens, maar dat wisten jullie al
Jij kan het dan ook beter bij dartsen houden, denk ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het al een enorme verrassing dat het niet al lang en breed gespeeld is (tenminste, zo zag ik het voor de heenwedstrijd)
Eigk wel hequote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij kan het dan ook beter bij dartsen houden, denk ik.
Had wel meer van Nice verwacht, nummer 3 vorig jaar geloof ikquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het al een enorme verrassing dat het niet al lang en breed gespeeld is (tenminste, zo zag ik het voor de heenwedstrijd)
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Had wel meer van Nice verwacht, nummer 3 vorig jaar geloof ik
Als je zoveel kansen mist en elke wedstrijd wel 1-2 goals knullig weggeeft kan ik me voorstellen dat je er zo over denkt jaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:54 schreef skysherrif het volgende:
Dit ajax mag toch nooit de eredivisie niet winnen
Ajax wordt makkelijk kampioenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:54 schreef skysherrif het volgende:
Dit ajax mag toch nooit de eredivisie niet winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |