klaasweetniksquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
en welke had jij in gedachte?
quote:
quote:
Klaasweetallesquote:
Moeten ze ook doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:08 schreef H.FR het volgende:
Gewoon Bijlow als reservekeeper. Dat is toch prima voor die 2 maanden.
Ik denk eigenlijk dat Jones in de Champions League zeker de beste optie is. Als je met je rug tegen de muur staat heb je een keeper nodig die de baas is in de 16. Dat is Vermeer zeker niet, daar heb je meer aan als je met een hoge lijn speelt.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:57 schreef Oldground het volgende:
Balen voor Vermeer zeg, verandert de hele situatie toch weer 180 graden.![]()
Verwachtte namelijk dan Gio hem eerste keeper zou maken met een eventueel systeem waarin Jones de bekerwedstrijden keept (waar ik absoluut geen voorstander van ben). Nu ga je weer de situatie krijgen dat Vermeer tijdens het seizoen terugkeert in de selectie, waarin bij goede prestaties natuurlijk niet meer getornd gaat worden.
Ja, want dat is heel logisch. Vooral als je verder nadenkt en Vermeer een transfer wil bijvoorbeeld. Clubs zijn heel erg happig op geblesseerde keepersquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:21 schreef F.M.D. het volgende:
Zou het kunnen dat Gio voor Jones heeft gekozen, maar ze in samenspraak besloten hebben om dit bericht naar buiten te brengen zodat Vermeer geen gezichtsverlies leidt? Ik weet het complottheorietje maar het is allemaal wel heel toevallig.
Daar zit zeker wat in. Ik hoop sowieso dat Gio dat even goed gaat dichttimmeren.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Jones in de Champions League zeker de beste optie is. Als je met je rug tegen de muur staat heb je een keeper nodig die de baas is in de 16. Dat is Vermeer zeker niet, daar heb je meer aan als je met een hoge lijn speelt.
Dat zijn dan ook geen Feyenoordsupporters. Anders besef je wel dat 4 miljoen extra voor de club belangrijk is.quote:
Gelukkig is lamprou net op tijd ingelijfd. Anders was Dhr van geel er als de kippen bij geweestquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vermeer.
Hij zal eens een seizoen lang fit blijven zeg. Al is het wel beter dan in zijn Ajax tijd.
Jullie mogen Alblas, Leeuwenburg, Groothuizen en van Bladeren wel overnemen voor een zacht prijsje.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig is lamprou net op tijd ingelijfd. Anders was Dhr van geel er als de kippen bij geweest
Log uit.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:21 schreef F.M.D. het volgende:
Zou het kunnen dat Gio voor Jones heeft gekozen, maar ze in samenspraak besloten hebben om dit bericht naar buiten te brengen zodat Vermeer geen gezichtsverlies leidt? Ik weet het complottheorietje maar het is allemaal wel heel toevallig.
Eentje moet voldoende zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie mogen Alblas, Leeuwenburg, Groothuizen en van Bladeren wel overnemen voor een zacht prijsje.
Ik vind dit ook behoorlijk vreemd....quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:21 schreef F.M.D. het volgende:
voor 4 miljoen koop je tegenwoordig nog geen matige linksbackquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook geen Feyenoordsupporters. Anders besef je wel dat 4 miljoen extra voor de club belangrijk is.
Verschrikkelijke drukquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik vind dit ook behoorlijk vreemd....
Uitgerekend nu.
Zou vermeer een blessure gecreëerd hebben? Of zou de blessure ontstaan door deze verschrikkelijke druk op de beide keepers? In stresssituaties onstaan blessures of mentaal leed veel sneller....
Vermeer weer 2/3 maanden weg, dat betekent dat als Jones het straks weer gewoon goed doet dat hij gewoon dit seizoen blijft staan.
Gio had naar mij idee gewoon de kampioens keeper laten staan
De teringquote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:21 schreef F.M.D. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |