Ik dacht even dat er een road block was.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:44 schreef noodgang het volgende:
die haakse bocht in het parcours is wel erg kansloos
Sowieso wel een treurig parcours. Eén lange weg, waar ook niemand staat.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:44 schreef noodgang het volgende:
die haakse bocht in het parcours is wel erg kansloos
Van Emden heeft zich wel vaker opgeblazen, verschillen zijn nog klein.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:49 schreef Columbiafan het volgende:
Van Emden gaat gewoon Europees kampioen worden?Dumoulin nog even wereldkampioen worden zou het wel afmaken. Maar goed, ik mag niet te enthousiast worden. Afwachten en theedrinken.
Althans niet meer als ze bij de pro's rijden.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Denen zijn voor geen meter serieus te nemen.
Even afwachten ja, zijn meerdere renners achter hem waarvan je weet dat ze goed indelen, van Emden start soms iets te snel..quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:49 schreef Columbiafan het volgende:
Van Emden gaat gewoon Europees kampioen worden?Dumoulin nog even wereldkampioen worden zou het wel afmaken. Maar goed, ik mag niet te enthousiast worden. Afwachten en theedrinken.
9 seconden al.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:53 schreef Marcoss het volgende:
Mullen al sneller dan Jos bij punt 2, nu 3de ook nog achter Brändle
Heel hoog waren mijn verwachtingen nietquote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:57 schreef Columbiafan het volgende:
Lammertink valt wel vies tegen, of vergis ik me?
Dekselse Pool.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bodnar op de brommer, nu 2e tijd. Was nog 5e bij het eerste punt.
Hopelijk zet Campenaerts zich daar nog bij.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 16:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bodnar op 3 seconden van Mullen, gaat heel dicht worden.
dat kan niet kloppen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 16:14 schreef Columbiafan het volgende:
Ludvigsson op 13 seconden van Mullen aan de meet.
Zou niet in de lijn van zijn tijden zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 16:15 schreef TheArt het volgende:
Met een goed eindschot moet er misschien nog wel een medaille inzitten voor Djos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |