abonnement Unibet Coolblue
pi_172868382
quote:
2s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 23:54 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik wil er heel graag 2. Hoogte van IV maakte me weinig uit. :D
komt goed :) je hebt deze hele week nog
  donderdag 3 augustus 2017 @ 00:29:24 #52
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_172868889
Morgen kijkduin _O_.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  roze donderdag 3 augustus 2017 @ 00:30:31 #53
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_172868899
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 23:56 schreef KingRoland het volgende:

[..]

komt goed :) je hebt deze hele week nog
Ja daarom.
Your beauty never ever scared me.
pi_172870144
Gisteren een perfect moltres gevangen :o. Inmiddels naar de level 30 geboost met een cp van 2805. Doet dikke schade :)
pi_172870334
quote:
'Iedereen denkt: die zijn hartstikke gek!', diehard Pokemonjagers racen nog steeds van hot naar her

EINDHOVEN - Een jaar geleden waren er ineens opvallend veel mensen tot 's avonds laat op straat te vinden. Nederland was in de ban van Pokémon GO. De hype is voorbij, maar in de regio Eindhoven gaat een grote groep diehards nog steeds iedere avond op jacht naar speciale Pokémon. Ze racen op de fiets of met de auto van de één naar de andere locatie; van zwembad De Tongelreep, naar Aalst en dan weer door naar Nuenen. "Daardoor ontstaat er vaak ruzie, omdat niet iedereen op elkaar wacht."

"Volg die fietsers daar maar, die zo hard racen", roept Pokémonfan Tim Hanekamp vanaf de bijrijdersstoel. We volgen een rits auto's en een groep fietsers, onderweg naar de volgende Pokémon. Het is een opvallende stoet.

Vliegensvlug
Vorig jaar kon je niet om het Pokémonspel heen. Iedereen leek het te spelen. Maar intussen is de hype een beetje gaan liggen. Maar dat geldt niet voor Tim. "Door alle nieuwe updates is het spel nu juist nog leuker dan vorig jaar. En het is lekker weer, dat speelt ook wel mee." Elke avond spreekt hij via een Whatsappgroep af met zijn medespelers.

Tim doet normaal gesproken alles op de fiets, maar dan is het spel lastig bij te houden. De groepen jagers blijven telkens maximaal een kwartier op een plek. Je moet dus vliegensvlug zijn. "De Pokémon blijven zo'n twee uur op één vaste plek, alleen wil iedereen zo snel mogelijk verder om de volgende te vangen."

De spelers trekken met elkaar op, omdat ze dan kunnen samenwerken. "We verzamelen in teams: geel, blauw of rood en vervolgens probeert elk team de Pokémon te vangen."

24 kilo afgevallen
“Ik zit altijd thuis, maar sinds Pokémon er is, ben ik veel buiten. Daardoor ben ik ook vierentwintig kilo afgevallen", vertelt speelster Jolanda blij. "Dus Pokémon heeft ook een goed doel. Iedereen denkt van: zij zijn hartstikke gek. Maar je houdt mensen van de bank af en het zorgt voor saamhorigheid.”

Van fiets getrapt
Maar het Pokémon vangen is niet zonder risico. Eén van de ‘jagers’ heeft dat aan den lijve ondervonden. Hij werd in het stadswandelpark in Eindhoven van zijn fiets getrapt en beroofd van zijn telefoon. “Ja, ik heb wel een tijdje nodig gehad om dat even te laten bezinken. Maar nu speel ik gewoon weer! Gewoon gezellig met veel mensen op pad en altijd samen, dus dat scheelt veel.”

http://www.omroepbrabant.(...)an+hot+naar+her.aspx
pi_172870399
quote:
2s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 23:24 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Oh echt?!! Jaloers! Ik heb me re al bij neergelegd dat ik die als niet-pokehunt gebruiker nooit ga krijgen.
Ben er ook echt blij mee O+. Maar inderdaad, zonder hunt of (zoals in mijn geval) tips uit een WA groep wordt het echt lastig die te vinden.

quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 23:28 schreef Staaf het volgende:

[..]

Pff..heb al zoveel dubbele.. 22 gevangen uit 26
Spoofer alert.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 23:50 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Jammer.

:?.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_172870402
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 08:20 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

De mensen waar ik regelmatig mee samen speel :D
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_172871843
Ik zie een eenzame Snorlax in een gym. Met maar 768 CP en een bijna leeg hartje. Alleen heb ik zelf nog geen goede pokemons. Het is een normal type. Met welke type moet ik aanvallen? Fighting als ik het goed heb opgezocht? Welke pokemons zijn dat? Ik hoop dat hij over 2 uur nog alleen is, aangezien ik er dan pas heen kan

Edit: Gevonden dat er niet veel fighting types zijn. Machamp e.d. heb ik nog niet....Sterker nog ik heb nog geen enkele fighting type haha

[ Bericht 15% gewijzigd door Scharrel-hagelslag op 03-08-2017 10:17:06 ]
Vici, Vidi, Veni!
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:17:13 #59
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_172872078
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik zie een eenzame Snorlax in een gym. Met maar 768 CP en een bijna leeg hartje. Alleen heb ik zelf nog geen goede pokemons. Het is een normal type. Met welke type moet ik aanvallen? Fighting als ik het goed heb opgezocht? Welke pokemons zijn dat? Ik hoop dat hij over 2 uur nog alleen is, aangezien ik er dan pas heen kan
Dan is die gym al lang leeg tenzij het een afgelegen boerendorp is misschien
pi_172872135
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik zie een eenzame Snorlax in een gym. Met maar 768 CP en een bijna leeg hartje. Alleen heb ik zelf nog geen goede pokemons. Het is een normal type. Met welke type moet ik aanvallen? Fighting als ik het goed heb opgezocht? Welke pokemons zijn dat? Ik hoop dat hij over 2 uur nog alleen is, aangezien ik er dan pas heen kan

Edit: Gevonden dat er niet veel fighting types zijn. Machamp e.d. heb ik nog niet....Sterker nog ik heb nog geen enkele fighting type haha
Gewoon proberen met andere Pokemon. Die Snorlax heb je binnen een minuut eruit geknald.
pi_172872191
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:19 schreef ROADRUNN3R het volgende:

[..]

Gewoon proberen met andere Pokemon. Die Snorlax heb je binnen een minuut eruit geknald.
Ja hopen dat ie zo nog alleen is. Heb overigens een Machop zie ik net van 469CP niet echt best dus. Das de enige fighting die ik heb. Voor de rest heb ik echt niks noemenswaardigs. Een Furret van 996 CP, Skarmory van 971 CP, pidgeot van 957 CP en hoger is het niet.

Skarmory heft IV van 88,9%
Vici, Vidi, Veni!
pi_172872628
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:21 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Ja hopen dat ie zo nog alleen is. Heb overigens een Machop zie ik net van 469CP niet echt best dus. Das de enige fighting die ik heb. Voor de rest heb ik echt niks noemenswaardigs. Een Furret van 996 CP, Skarmory van 971 CP, pidgeot van 957 CP en hoger is het niet.

Skarmory heft IV van 88,9%
Ah joh, daar zou je het makkelijk mee moeten kunnen doen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_172872672
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:21 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Ja hopen dat ie zo nog alleen is. Heb overigens een Machop zie ik net van 469CP niet echt best dus. Das de enige fighting die ik heb. Voor de rest heb ik echt niks noemenswaardigs. Een Furret van 996 CP, Skarmory van 971 CP, pidgeot van 957 CP en hoger is het niet.

Skarmory heft IV van 88,9%
moet zeker lukken :)
pi_172872845
oooh ok...nou ja hopen dan dat het zo lukt. Zou me eerste gym fight zijn. Maar veel soeps kan ik er dus ook niet in plaatsen haha
Vici, Vidi, Veni!
pi_172872872
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:54 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
oooh ok...nou ja hopen dan dat het zo lukt. Zou me eerste gym fight zijn. Maar veel soeps kan ik er dus ook niet in plaatsen haha
Nou en joh, gewoon proberen en als je maar minimaal 10 minuten kunt blijven hangen, heb je al een muntje verdiend ;).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_172873032
quote:
17s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:56 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nou en joh, gewoon proberen en als je maar minimaal 10 minuten kunt blijven hangen, heb je al een muntje verdiend ;).
Pff...precies nu een 2 uur durende Moltres er in......en over een uur ga ik met pauze...dat gaat m niet worden dus (om de snorlax te verslaan).

Daarna zal de gym wel zijn overgenomen of zullen er 6 in staan, want er zulen wel mensen op af komen
Vici, Vidi, Veni!
pi_172873119
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 11:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Pff...precies nu een 2 uur durende Moltres er in......en over een uur ga ik met pauze...dat gaat m niet worden dus (om de snorlax te verslaan).

Daarna zal de gym wel zijn overgenomen of zullen er 6 in staan, want er zulen wel mensen op af komen
Dat is balen ja, grote kans dat 'ie daarna inderdaad aangevuld of overgenomen is.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_172873238
quote:
17s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 11:09 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat is balen ja, grote kans dat 'ie daarna inderdaad aangevuld of overgenomen is.
\
Ja precies...die legendaries trekken natuurlijk een hoop mensen aan...zeker in pauze-tijd en in een park
Vici, Vidi, Veni!
pi_172875187
Dat je Gyarados 100% IV blijkt te zijn :9.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_172877147
quote:
17s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 12:32 schreef Debsterr het volgende:
Dat je Gyarados 100% IV blijkt te zijn :9.
Cool! Datzelfde had ik een paar maanden terug met een shiny magicarp met CP10 op 100%IV ... heb m helemaal opgeboost sindsdien. :)
pi_172880254
quote:
17s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 11:09 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat is balen ja, grote kans dat 'ie daarna inderdaad aangevuld of overgenomen is.
Uiteindelijk is niemand op die Moltres afgekomen. Logisch aangezien die gym in het midden van hoog gras en brandnetels zit. Dus die gym ook niet overgenomen. Ernaast was een gym met 6 pokemons allemaal laag. Dacht probeer het gewoon. Allemaal verslagen en mijn Skarmory er in gezet. Ben geen 200 meter verder...gooit iemand m er uit. Ik gewacht, vent weg, gekeken wat er in stond en terug gepakt. Nu staat mijn Skarmory er al weer 3,5 uur in.... eindelijk muntjes!!!
Vici, Vidi, Veni!
pi_172883353
Nog een trucje. Heb nog niet kunnen bevestigen dat ie werkt:

Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_172884182
het zijn 27 muntjes geworden, voordat mij pokemon uit de gym werd gegooid. Om 17:30 en dichtbij woonhuizen...waarschijnlijk kwam er iemand thuis van werk haha
Vici, Vidi, Veni!
pi_172885142
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 16:13 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Uiteindelijk is niemand op die Moltres afgekomen. Logisch aangezien die gym in het midden van hoog gras en brandnetels zit. Dus die gym ook niet overgenomen. Ernaast was een gym met 6 pokemons allemaal laag. Dacht probeer het gewoon. Allemaal verslagen en mijn Skarmory er in gezet. Ben geen 200 meter verder...gooit iemand m er uit. Ik gewacht, vent weg, gekeken wat er in stond en terug gepakt. Nu staat mijn Skarmory er al weer 3,5 uur in.... eindelijk muntjes!!!
^O^ top!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 3 augustus 2017 @ 19:48:31 #75
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_172885306
Die Lugia is echt kut om te vangen man

Snap niet hoe mensen het doen, vandaag 5 raids gedaan, niks gevangen
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')