Waar?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
30 procent was het ofzo iets daar
Griekenland die horecagelegenheden die belasting ontduikenquote:
Ah oké.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Griekenland die horecagelegenheden die belasting ontduiken
Ik kan bij mijn Chinees zelfs via ideal betalen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:02 schreef Stien_Struis het volgende:
Chinezen in NL kunnen er ook wat van, probeer maar eens te pinnen daar.
Timelapse, zijn best vet soms, vooral van groeinde planten en zo.quote:
ja iddquote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Timelapse, zijn best vet soms, vooral van groeinde planten en zo.
Net alsof het smelt.quote:
Ja boeddhisten geloven daarom dat je niet teveel waarde moet hechten aan dingen, aangezien alles toch vergaat.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja![]()
alles vergaat uiteindelijk
Klopt, naja meer zo van loslaten materialisme o.a.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja boeddhisten geloven daarom dat je niet teveel waarde moet hechten aan dingen, aangezien alles toch vergaat.
Ja precies.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt, naja meer zo van loslaten materialisme o.a.
dat iddquote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja klopt, helemaal wat verder van de bebouwing, echt heerlijk om dan nog buiten te lopen in de rust.
Maak je wel eens avondwandelingen?quote:
afentoequote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maak je wel eens avondwandelingen?
ah ja.. maar gewoon echt laat nachts? of verschilt datquote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik loop iedere nacht verplicht een avondwandeling.Dat is weer het voordeel van een hond.
Als ik vroeg op moet tussen elf en twaalf, als ik later op moet vaak wel een uur of drie, gister pas om half 6 dat was meer een ochtendwandeling.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ah ja.. maar gewoon echt laat nachts? of verschilt dat
hahaha owquote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als ik vroeg op moet tussen elf en twaalf, als ik later op moet vaak wel een uur of drie, gister pas om half 6 dat was meer een ochtendwandeling.
Ja ik vind het heerlijk, er is dan niemand, gewoon lekker rustig.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hahaha ow![]()
hoe vind je dat zelf dan?
ja, alles in rust en slaaptquote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik vind het heerlijk, er is dan niemand, gewoon lekker rustig.
Haha ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja, alles in rust en slaapt
afentoe een geest in de nacht
Hahaha.quote:
Jaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
South Park is echt geniaal af en toe.
Oh waarom voel je je niet veilig dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik val er soms mee in slaap
met cartmans rustgevende stem, kan niet zonder tv aan slapen voel ik me niet veilig
ja weet nietquote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh waarom voel je je niet veilig dan?
Ah oké, nouwja als je maar kan slapen dan is het goed.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja weet niet
dat heb ik gewoon, ook zonder licht vind ik eng
ja uiteindelijk welquote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké, nouwja als je maar kan slapen dan is het goed.
Ja inderdaad, met dat hele avontuur naar Peru, sloeg echt helemaal nergens op met die cavia's overal, wel leuke aflevering.quote:
jaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja inderdaad, met dat hele avontuur naar Peru, sloeg echt helemaal nergens op met die cavia's overal, wel leuke aflevering.
En het meeste wordt nog gemaakt door twee personen, en heel veel stemmen ook, best cool.quote:
ja kloptquote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En het meeste wordt nog gemaakt door twee personen, en heel veel stemmen ook, best cool.
Hahaha ja dat had ik ook een keer gezien, ook nog in een jurk in een limousine of zo toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja klopthad dat ook gezien die making off episode. En die ene schrijft dan het hele verhaal maar de rode lijn bedenken ze met een team
![]()
Die makers zijn wel leip, zijn ze naar Oscars geweest toen ze lsdtrip hadden![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahaha ja dat had ik ook een keer gezien, ook nog in een jurk in een limousine of zo toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt zwaar gestoord.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Moet ook wel met zulke dingen. En genieën zijn wel vaker een beetje gestoord, net als van Gogh.quote:
Ja, maar wie is nou niet een beetje gek? Allemaal hebben we dat wel in ons denk ik zo.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Moet ook wel met zulke dingen. En genieën zijn wel vaker een beetje gestoord, net als van Gogh.
Ja de een wat meer dan de ander, en sommige kunnen het wat beter verbergen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja, maar wie is nou niet een beetje gek? Allemaal hebben we dat wel in ons denk ik zo.
Ja, en je hebt goed gek. Of slecht gek. of gewoon gek.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja de een wat meer dan de ander, en sommige kunnen het wat beter verbergen.
Gek?quote:
Ja, lsd gebruiken en cartoons verzinnen is goed iig. Maar het is heel breed inderdaad.quote:
Niemand tot last ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, lsd gebruiken en cartoons verzinnen is goed iig. Maar het is heel breed inderdaad.
Nee precies, zolang dat het is vind ik het best.quote:
Dan al?quote:
Haha oké oké, mooie tijd wel ja.quote:
ja weer een dag ten eindequote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha oké oké, mooie tijd wel ja.
Yup, morgen maar weer een mooie dag van maken.quote:
ja preciesquote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja eigenlijk is de nieuwe dag al drie uurtjes begonnen, maarja reken meestal vanaf wakker worden gewoon.
Ja cool.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
even een leuk nachtplaatje voor je zoeken
Oh ben benieuwd.quote:
Nou geef maar.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
nee ga hem toch niet doen, beetje psycho plaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the lovestare girl
'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 03:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik wou deze doenHahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the lovestare girl![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slaap lekker succes met je wandeling'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 03:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok romantisch
doei!Thanks, jij ook lekker slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slaap lekker succes met je wandeling
nee die zoeken het zelf maar uit.quote:
Als ik de recensies mag geloven is het verhaal slecht maar de hoofdactrice compenseert daarvoor. Ook enkeke leuke actie- en gevechtsscenes. Meer heb ik niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 04:12 schreef devzero het volgende:
Reclame zat, maar dat zier er meestal beter uit dan de film zelf. Misschien is het wel extreem saai of gewoon een slap verhaal.
buttfilm. Klopt niets vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Martin_marvellous op 02-08-2017 09:36:04 ]
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:30 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
buttfilm. Klopt niets vanHaha verwijder die maar mijn kameraad. Ik had daar een ban voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dezelfde?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:36 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Haha verwijder die maar mijn kameraad. Ik had daar een ban voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is geen espresso, maar 'macchiato'.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:08 schreef noodgang het volgende:
Waarom zit er een kwak op die espresso=
Dus eigenlijk gewoon een kop goeie koffie verneukt?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:10 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
is geen espresso, maar 'macchiato'.
'koffie' voor de zwakkerenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon een kop goeie koffie verneukt?
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:14 schreef Martin_marvellous het volgende:
Voor de verfijnde verwijfde mensen onder ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |