Er werkt hier een chick in de shop en die kijkt altijd fucking moeilijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:47 schreef Trollscience het volgende:
zou ook wel in de shop willen werken
Oké vooruit maar dan neem ik prof meequote:
heb jij geen probleme mee toch, kont kussen ;pquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh sorry, ik zal netjes achteraan sluiten en de regeltjes volgen. Ik wil zo graag bij de in-crowd horen en zal iedereens kont kussen tot ik beste vriendjes ben /s
Jeetjequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:46 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah heb gewoon zo'n lichaam dat je wil beet pakken, en proeft denk lekkere melange
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh sorry, ik zal netjes achteraan sluiten en de regeltjes volgen. Ik wil zo graag bij de in-crowd horen en zal iedereens kont kussen tot ik beste vriendjes ben /s
Was het maar zo chillquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja man shop advisor lijkt me chille baan
ram hele dag wiet roken whehe
begrijpelijk, het leven is niet makkelijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er werkt hier een chick in de shop en die kijkt altijd fucking moeilijk.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké vooruit maar dan neem ik prof mee
Och nee toch. Kom ik in je safezone en maak ik je boos?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd zo veel taalfouten elke keer dat ik het liefst je tanden eruit sla en er een leesplankje van maak
Je hebt je roeping gevonden. Just do it.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:47 schreef Trollscience het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:47 schreef Trollscience het volgende:
Dat is aan mij niet besteed ben ik bang. Maar jij kan ongetwijfeld een waardige bijdragen verzorgen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:48 schreef Drug het volgende:
[..]
misschien wil jij de boel weer wat leven inblazen
Kijkt ze lelijk naar je?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze volgen mijn voorbeeldquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:50 schreef Chloroform het volgende:
Wat is dat toch met al die retards die elke keer stoer komen doen in een sc
opvallend wel jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:50 schreef Chloroform het volgende:
dan overschat je mequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is aan mij niet besteed ben ik bang. Maar jij kan ongetwijfeld een waardige bijdragen verzorgen?
Ik neem wel mee en kom ook met spritsen, bokkepootjes en pizzaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Azpi neem jij zak schepsnoep mee of moet ik het doen?
Wow bokkepootjes. Hier scoor je punten mee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik neem wel mee en kom ook met spritsen, bokkepootjes en pizza
Die berekent gewoon iedere seconde hoeveel joints ze vandaag al heeft verdiend.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb jij geen probleme mee toch, kont kussen ;p
was eten en drinken en slapen en naar de wc gaan maar overbodig en kon je gwn 24/7 chillenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:52 schreef Drug het volgende:
Zat in suiker maar alle benodigde voedingsstoffen
Je leeft maar 1 keer bbyquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:52 schreef Drug het volgende:
Zat in suiker maar alle benodigde voedingsstoffen
echt hequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
was eten en drinken en slapen en naar de wc gaan maar overbodig en kon je gwn 24/7 chillen
Een nieuw initiatief: Van FOK! Zolderkamer autist naar Coffeeshopmedewerker. Dat zou een mooie reality show zijn.quote:
Haha pls jij bent mijn beta bitchquote:
Neem ik voor jullie mee. Zelf houd ik er niet vanquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow bokkepootjes. Hier scoor je punten mee.
Oh chloor. :$ Dit is het mooiste dat iemand ooit tegen mij heeft gezegd op een forumquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er is niemand wier liefde voor jou puurder is dan ik. Ik hoop dat je lekker kunt slapen, dat je fijn gaat dromen en dat je even het gevoel hebt dat je in de hemel bent beland. 😘😘
Schatje ben je toch ook. Wist je dit nog? Of was het gewoon random iets?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Neem ik voor jullie mee. Zelf houd ik er niet van
Ja, ik snap er ook niks van.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:50 schreef Chloroform het volgende:
Maar ik kwam wel binnen met een hoop bombariequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha pls jij bent mijn beta bitch
Met hoe hard je UI gaat moet er wel iets creatiefs uit komen.quote:
Zal mijn bomb eens in jouw ariequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:55 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar ik kwam wel binnen met een hoop bombarie
Wat vind je van chocolade stroopwafels?quote:
Mwah. Niet zo lekker als bokkepootjes.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat vind je van chocolade stroopwafels?
Ben jij ook zo verslaafd aan bokkepootjes?! Ik ook. Eet zo zo'n heel pak leeg. Echt fattyleefquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
was eten en drinken en slapen en naar de wc gaan maar overbodig en kon je gwn 24/7 chillen
Koop ze niet heel vaak maar als ik ze heb dan is het zo op ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij ook zo verslaafd aan bokkepootjes?! Ik ook. Eet zo zo'n heel pak leeg. Echt fattyleef
Bokkepootjes zou wel heel erg random zijn als ik er zelf niet van zou houdenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Schatje ben je toch ook. Wist je dit nog? Of was het gewoon random iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |