Er werkt hier een chick in de shop en die kijkt altijd fucking moeilijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:47 schreef Trollscience het volgende:
zou ook wel in de shop willen werken
Oké vooruit maar dan neem ik prof meequote:
heb jij geen probleme mee toch, kont kussen ;pquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh sorry, ik zal netjes achteraan sluiten en de regeltjes volgen. Ik wil zo graag bij de in-crowd horen en zal iedereens kont kussen tot ik beste vriendjes ben /s
Jeetjequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:46 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah heb gewoon zo'n lichaam dat je wil beet pakken, en proeft denk lekkere melange
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh sorry, ik zal netjes achteraan sluiten en de regeltjes volgen. Ik wil zo graag bij de in-crowd horen en zal iedereens kont kussen tot ik beste vriendjes ben /s
Was het maar zo chillquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja man shop advisor lijkt me chille baan
ram hele dag wiet roken whehe
begrijpelijk, het leven is niet makkelijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er werkt hier een chick in de shop en die kijkt altijd fucking moeilijk.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké vooruit maar dan neem ik prof mee
Och nee toch. Kom ik in je safezone en maak ik je boos?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd zo veel taalfouten elke keer dat ik het liefst je tanden eruit sla en er een leesplankje van maak
Je hebt je roeping gevonden. Just do it.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:47 schreef Trollscience het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:47 schreef Trollscience het volgende:
Dat is aan mij niet besteed ben ik bang. Maar jij kan ongetwijfeld een waardige bijdragen verzorgen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:48 schreef Drug het volgende:
[..]
misschien wil jij de boel weer wat leven inblazen
Kijkt ze lelijk naar je?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze volgen mijn voorbeeldquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:50 schreef Chloroform het volgende:
Wat is dat toch met al die retards die elke keer stoer komen doen in een sc
opvallend wel jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:50 schreef Chloroform het volgende:
Wat is dat toch met al die retards die elke keer stoer komen doen in een sc
dan overschat je mequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is aan mij niet besteed ben ik bang. Maar jij kan ongetwijfeld een waardige bijdragen verzorgen?
Ik neem wel mee en kom ook met spritsen, bokkepootjes en pizzaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Azpi neem jij zak schepsnoep mee of moet ik het doen?
Wow bokkepootjes. Hier scoor je punten mee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik neem wel mee en kom ook met spritsen, bokkepootjes en pizza
Die berekent gewoon iedere seconde hoeveel joints ze vandaag al heeft verdiend.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |