Haha doet het niet, mongoolquote:
Hoi. Ik ben Bram. Mijn bek is dicht.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:38 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij en waarom houd je je bek niet
quote:
Dat zag ik.quote:
Haha nee, die schop ik halverwege uit de autoquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wie aan jou komt, komt aan mij
ohquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha nee, die schop ik halverwege uit de auto
Pfff. Wat een complexe liefde dit. Fijn dat je twee benen hebt, dat gun ik je enorm.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb zelfs twee benen dus opgeflikkerd hier en waag het om nog eens zo'n grote bek tegen Ama te hebben
Iewl..quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:38 schreef Drug het volgende:
[..]
gewoon alle soorten tegelijk in je mond stoppen
Bij mij werkt het perfect.quote:
Can I comequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wordt een legendarisch pyjama feestje
Hoi Bram, als je nog een keer zo bijdehand doet tegen chloro timmer ik je toetsenbord aan gort met je lelijke kop.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben Bram. Mijn bek is dicht.
probeer maar eensquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Iewl..
[..]
Bij mij werkt het perfect.
Oke daarna ben ik met vakantie dus wordt mei 2018quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:40 schreef Drug het volgende:
[..]
nee maar komende 3 weken kan ik me niet veroorloven, hangt even veel van af daarom
en elkaars haar doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:42 schreef Amarantha het volgende:
En dan samen jankfilms kijken, chips eten en heel veel zakdoekjes vol snotteren.
Jeetje. Wat is er met deze SC gebeurd. Vroeger was het hier echt een dumpstraat met vreemde figuren. Nu is het echt een safezone ofzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:42 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Hoi Bram, als je nog een keer zo bijdehand doet tegen chloro timmer ik je toetsenbord aan gort met je lelijke kop.
Can I comequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil een pyjamafeestje met Chloro.
tering echt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:43 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Oke daarna ben ik met vakantie dus wordt mei 2018
Jij zou echt een slechte internetproviderklantenservicemedewerker zijn. Dat iemand dan belt en zegt: "Ja hallo mijn internet doet het niet." En dat jij dan zegt: "Bij mij werkt het perfect."quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Iewl..
[..]
Bij mij werkt het perfect.
hahaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jeetje. Wat is er met deze SC gebeurd. Vroeger was het hier echt een dumpstraat met vreemde figuren. Nu is het echt een safezone ofzo.
of cardioloogquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zou echt een slechte internetproviderklantenservicemedewerker zijn. Dat iemand dan belt en zegt: "Ja hallo mijn internet doet het niet." En dat jij dan zegt: "Bij mij werkt het perfect."
Je kiest gewoon de verkeerde mensen om tegenin te gaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jeetje. Wat is er met deze SC gebeurd. Vroeger was het hier echt een dumpstraat met vreemde figuren. Nu is het echt een safezone ofzo.
Maar dan proef je niks en wordt je wel viesdik...quote:
Prima, ik wou hem gewoon even het idee geven dat ik m niet vergeten ben. onze relatie is wat bekoeldquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha nee, die schop ik halverwege uit de auto
En zeker stiekem onder mn pyjama kijken, jij ouwe snoeperdquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:42 schreef Amarantha het volgende:
En dan samen jankfilms kijken, chips eten en heel veel zakdoekjes vol snotteren.
Ssstquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En zeker stiekem onder mn pyjama kijken, jij ouwe snoeperd
Schrik er ook wel van en ben niet eens de oorzaak dit keerquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:44 schreef Trollscience het volgende:
ik zie hier taalgebruik waarvan ik denk "waar gaat dit nou weer over" ...
Dat jij een browser draait die geen gifs ondersteund voor wat voor rede dan ook is niet mijn probleem. Misschien moet je gewoon je shit voor elkaar hebben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zou echt een slechte internetproviderklantenservicemedewerker zijn. Dat iemand dan belt en zegt: "Ja hallo mijn internet doet het niet." En dat jij dan zegt: "Bij mij werkt het perfect."
Er is niemand wier liefde voor jou puurder is dan ik. Ik hoop dat je lekker kunt slapen, dat je fijn gaat dromen en dat je even het gevoel hebt dat je in de hemel bent beland. 😘😘quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Prima, ik wou hem gewoon even het idee geven dat ik m niet vergeten ben. onze relatie is wat bekoeld
Ben wel echt moe, heb alleen nog even een laatste zetje pure liefde nodig
mwah heb gewoon zo'n lichaam dat je wil beet pakken, en proeft denk lekkere melangequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maar dan proef je niks en wordt je wel viesdik...
Ik vind het wel jammer.quote:
ja man shop advisor lijkt me chille baanquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat jij een browser draait die geen gifs ondersteund voor wat voor rede dan ook is niet mijn probleem. Misschien moet je gewoon je shit voor elkaar hebben.
Source: Werk voor een internet provider als shop advisor.
Gvd zo veel taalfouten elke keer dat ik het liefst je tanden eruit sla en er een leesplankje van maakquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat jij een browser draait die geen gifs ondersteund voor wat voor rede dan ook is niet mijn probleem. Misschien moet je gewoon je shit voor elkaar hebben.
Source: Werk voor een internet provider als shop advisor.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Prima, ik wou hem gewoon even het idee geven dat ik m niet vergeten ben. onze relatie is wat bekoeld
Ben wel echt moe, heb alleen nog even een laatste zetje pure liefde nodig
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd zo veel taalfouten elke keer dat ik het liefst je tanden eruit sla en er een leesplankje van maak
Ohh sorry, ik zal netjes achteraan sluiten en de regeltjes volgen. Ik wil zo graag bij de in-crowd horen en zal iedereens kont kussen tot ik beste vriendjes ben /squote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je kiest gewoon de verkeerde mensen om tegenin te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |