Kom discordquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Wie wil me even een verhaaltje voorlezen en door mn haar strelen zodat ik kan slapen
NEE. NEE. HIERVOOR KOM IK TERUG.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het zo nice dat Lays nu zak chips heeft met 4 soorten door elkaar.
Dat je van me houdtquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat wil je dat er in staat liefje?
Wow damn oké dan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
NEE. NEE. HIERVOOR KOM IK TERUG.
[ afbeelding ]
GADVERDAMME. Ieder chipje vraag je je af of het de lekkere of de vieze is. Soms dan zit er een beetje kruiden van de een op de ander en dan ben je in de war. Je weet dan niet welke smaak je hebt en of het nu wel lekker is. En die confusion blijft. Uiteindelijk slik ik het chipje door en weet ik niet welke smaak ik heb gegeten. Het smaakt allemaal hetzelfde. KOOP GEWOON TWEE ZAKKEN.
wauwquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:36 schreef Amarantha het volgende:
4 soorten, niet 4 smaken.
[ afbeelding ]
Is er ook in naturel maar paprika is natuurlijk lekkerder.
Mehquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:36 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van die buglesquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:36 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Hjb eens fekkitquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GADVERDAMME. Ieder chipje vraag je je af of het de lekkere of de vieze is. Soms dan zit er een beetje kruiden van de een op de ander en dan ben je in de war. Je weet dan niet welke smaak je hebt en of het nu wel lekker is. En die confusion blijft. Uiteindelijk slik ik het chipje door en weet ik niet welke smaak ik heb gegeten. Het smaakt allemaal hetzelfde. KOOP GEWOON TWEE ZAKKEN.
Zegt mevrouw Chloroform. Alsof jij ook maar een been hebt om op te staan terwijl je anderen oordeeld.quote:
nee ben srs maar zit ff in erg drukke periode ga dan niet bier drinkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:36 schreef HRC2020 het volgende:
Drug heeft mij net afgepoeierd. Voelt niet goed
Ja is nice man.quote:
quote:
Ik vind de bugles juist het lekkerst. Paprika bugles.quote:
Wie de fuck ben jij en waarom houd je je bek nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zegt mevrouw Chloroform. Alsof jij ook maar een been hebt om op te staan terwijl je anderen oordeeld.
Ik wilquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Wie wil me even een verhaaltje voorlezen en door mn haar strelen zodat ik kan slapen
Oh ik had het over die bacon en kaas mix smaken dingen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:36 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
mooi gesprokenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:38 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij en waarom houd je je bek niet
Duurt 3 jaar zekerquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:37 schreef Drug het volgende:
[..]
nee ben srs maar zit ff in erg drukke periode ga dan niet bier drinken
Ja ik dus niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oh ik had het over die bacon en kaas mix smaken dingen.
Heb zelfs twee benen dus opgeflikkerd hier en waag het om nog eens zo'n grote bek tegen Ama te hebbenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zegt mevrouw Chloroform. Alsof jij ook maar een been hebt om op te staan terwijl je anderen oordeeld.
gewoon alle soorten tegelijk in je mond stoppenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wowquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb zelfs twee benen dus opgeflikkerd hier en waag het om nog eens zo'n grote bek tegen Ama te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |