SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Oh!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hierna dan nog maar 1 daaromtrent...
Ik was even bang voor Paul de Leeuw - Blote jongens in het parkquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Hierna dan nog maar 1 daaromtrent...
Annie de Rooij met Ik Ben Zo Blij Dat Ik Een Vrouw Ben dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik was even bang voor Paul de Leeuw - Blote jongens in het park
En nee, dit is géén verzoekje! Wáág het eens!
Deze show gaat over boys hèquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Annie de Rooij met Ik Ben Zo Blij Dat Ik Een Vrouw Ben dan?
Is je lijflied geef maar toequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
ja dat inderdaadquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:55 schreef CindieY het volgende:
Echt, Die Antwoord. Ik kan het absoluut niet elke dag horen, maar zo nu en dan is best lekker
Een Amanda Learquote:
sssssst!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Is je lijflied geef maar toe
Die is leuk....quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat programma is zo heerlijk kneuterigquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:59 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer werd bij TV Oost altijd gebruikt voor het programma De Bijrijder(met een auto door de provincie rondrijden)
Oh, hebben ze op elke regionale zender zo'n programma? Ik heb het op TV Drenthe ook al gezien.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:59 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer werd bij TV Oost altijd gebruikt voor het programma De Bijrijder(met een auto door de provincie rondrijden)
omroep zeeland heeft het ook, heerlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, hebben ze op elke regionale zender zo'n programma? Ik heb het op TV Drenthe ook al gezien.
Populair format kennelijk
Maar dan op de fiets, geloof ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat programma is zo heerlijk kneuterigRTV ZOO heeft ook zoiets.
Gok eens...quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Euh.. zo'n reality-serie waarin ze amerikaanse politie volgen bij het arresteren van crimineeltjes.
Geen idee hoe het heet.
TV Oost heeft het al jaren. Tegenwoordig heet het anders en wordt ook andere leadermuziek gebruikt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, hebben ze op elke regionale zender zo'n programma? Ik heb het op TV Drenthe ook al gezien.
Populair format kennelijk
"Got ya"?quote:
Ohja, dat klinkt bekend.quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga slapen, trusten, en bedankt, meneer MM
Het was trouwens het enige nummer dat mijn 15-jarige dochter kon meezingen en waarderen tot nog toe.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga slapen, trusten, en bedankt, meneer MM
Oei, generatiekloofje...quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was trouwens het enige nummer dat mijn 15-jarige dochter kon meezingen en waarderen tot nog toe.
De muzikale opvoeding is vér onder par...quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:13 schreef livelink het volgende:
Het was trouwens het enige nummer dat mijn 15-jarige dochter kon meezingen en waarderen tot nog toe.
par 3 of par 4quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De muzikale opvoeding is vér onder par...
Ik probeer het niet eens meer. Zodra ze over muziek begint te praten gaat ze onbewust al met Marokkaans accent praten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De muzikale opvoeding is vér onder par...
Uhhh... hmmm... raarquote:
Daaamnquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:17 schreef livelink het volgende:
Ik probeer het niet eens meer. Zodra ze over muziek begint te praten gaat ze onbewust al met Marokkaans accent praten.
Welke is deze liedje?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik probeer het niet eens meer. Zodra ze over muziek begint te praten gaat ze onbewust al met Marokkaans accent praten.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:18 schreef just me het volgende:
* just me gaat ook afsluiten
dank voor de muziekjes Meneer Mad
Ik zit weer even achter de laptop.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:18 schreef just me het volgende:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan mag je hierna aan de bak...quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit weer even achter de laptop.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:18 schreef just me het volgende:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:24 schreef livelink het volgende:
Onvermoede talenten bij Melting![]()
(alhoewel)
Ik durf niet meer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:24 schreef livelink het volgende:
Je hebt al een paar cues gemist, Melting
Dat doet het zeker. Fijne show weer van MadMasterquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:32 schreef Rafeiro het volgende:
Zat net even in de "tuin" (lees: "balkon" op de begane grond) terwijl de ramen open stonden.
Klonk allemaal best fijn.
Klinkt goed! Ben je weer helemaal opgeknapt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:32 schreef Rafeiro het volgende:
Zat net even in de "tuin" (lees: "balkon" op de begane grond) terwijl de ramen open stonden.
Klonk allemaal best fijn.
Ik denk voor zover mogelijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ben je weer helemaal opgeknapt?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:37 schreef Melting het volgende:
Mocht ik niet meer voor 11 uur terug zijn, alvast bedankt voor de lekkere muziekjes, Mad.
Yep, alweer...quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Wacht, speelt Depeche Mode in januari niet in Nederland?
*noteert op To Do lijst*
Nog nooit live gezienquote:
Ingehuurd bij de Fata Morgana?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:46 schreef Rafeiro het volgende:
Net ook mijn eerste contact gehad met een paar moslima's die hier ook wonen (althans dat denk ik i.v.m. hoofddoekjes)
Super nette dames die een dagje Efteling hadden gedaan.
Succes dan alvast voor morgen! En veel plezier natuurlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dijon in Frankrijk. Morgen nog zo'n 550 km rijden.
Haha, zou kunnen, maar lijkt me niet gezien de afstandquote:
Even wat mosterd inslaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dijon in Frankrijk. Morgen nog zo'n 550 km rijden.
dankjewel! Vandaag hebben we 700 km gereden. Dus nog maar een "klein stukje".quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Succes dan alvast voor morgen! En veel plezier natuurlijk
Succes en slaap lekker zo!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dankjewel! Vandaag hebben we 700 km gereden. Dus nog maar een "klein stukje".
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik ga nog even Netflix kijken.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:59 schreef livelink het volgende:
Jij bedankt voor de show, MadMaster. Het was weer aangenaam vertoeven hier.
Inpakken en wegwezen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo, de jongens kunnen weer naar huis.
Goedemorgen...quote:Op woensdag 2 augustus 2017 05:58 schreef livelink het volgende:
En weer tijd om op te staan. Goedemorgen
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:17 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebber, over van gisteravond...
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:17 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebber, over van gisteravond...
Vervelend (en herkenbaar). Sterkte vandaag!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemorgen...![]()
![]()
Nauwelijks geslapen vannacht, ben er nog een uur uit geweest.
Beetje drukke dag geweest gisteren en dat kwam vannacht nog even allemaal voorbij...
Dank.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:32 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting en Diaan. Veel plezier met werken en reizen vandaag.
Goedemorgen just me.quote:
alleen deze week nog zo laat werken ?quote:
Vandaag en morgen nog.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:39 schreef just me het volgende:
[..]
alleen deze week nog zo laat werken ?
vandaag geen kabouterdag,ik ga er zondag naar toe
te beginnen met straks de loodgieter bellenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag en morgen nog.
Oei.... als je dan vandaag maar weet wat te doen.
Dat kan nog best lastig worden.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:47 schreef just me het volgende:
[..]
te beginnen met straks de loodgieter bellen
dankjewel! Jij ook veel plezier met werken.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:32 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting en Diaan. Veel plezier met werken en reizen vandaag.
Het is nu toch al gebeurd, dus superhaast heeft het niet. Ik neem altijd contact op met iemand die ook voor school werkt dus dat voelt wel betrouwbaarquote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan nog best lastig worden.
Ik heb iemand proberen te bereiken i.v.m. verstopte afvoer van de vaatwasser.
Maar het is vakantie tijd, en dan is niet elk bedrijf bereikbaar.
Wat een geklus in je vakantie.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:52 schreef just me het volgende:
[..]
Het is nu toch al gebeurd, dus superhaast heeft het niet. Ik neem altijd contact op met iemand die ook voor school werkt dus dat voelt wel betrouwbaarMorgen moet ik sowieso thuis zijn omdat er dan iemand voor de CV ketel komt.
CV ketel is niet kapot hoor, die krijgt zijn jaarlijkse controle. En ik doe ook nog andere dingen hoor, gisteren ook nog Bodytec gedaanquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:01 schreef just me het volgende:
[..]
CV ketel is niet kapot hoor, die krijgt zijn jaarlijkse controle. En ik doe ook nog andere dingen hoor, gisteren ook nog Bodytec gedaan![]()
Ik was kapot toen ik thuiskwam
weersvoorspellingen zijn niet denderend, ik zou morgen met een vriendin gaan golfen maar in de regen, neuhquote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:04 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En ga je ook nog wat leuks doen dan? Behalve zondag uiteraard.
Ga je lekker met die vriendin aan de wijn in het golfclubhuis. Ook gezellig.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:08 schreef just me het volgende:
[..]
weersvoorspellingen zijn niet denderend, ik zou morgen met een vriendin gaan golfen maar in de regen, neuh
ja, vooral het naar huis rijden na afloopquote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je lekker met die vriendin aan de wijn in het golfclubhuis. Ook gezellig.
Je hebt toch een nieuwe fiets?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:13 schreef just me het volgende:
[..]
ja, vooral het naar huis rijden na afloop![]()
dan stellen we het gewoon uit
Jep maar fietsen met die clubs op je rug is zwaarquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:22 schreef just me het volgende:
[..]
Jep maar fietsen met die clubs op je rug is zwaar![]()
maar goed, eerst maar eens douchenwerkze
Que?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:40 schreef CindieY het volgende:
Ah, de vijfsterrentrack bij Ekdom met Stenders en Kijk in de Vegte is 'Shame'.
Ah.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nummer dat DJ11 al een tijdje draait in z'n shows
Ik wel...quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Iedereen is nog aan het bijkomen van gisteravond zeker
Action en dat soort winkels. Daar zit dan wel een rolletje klittenband bij in, maar zo'n pakje kost maar een euro of 2.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:48 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft iemand een idee waar je simpel los horgaas kan kopen? Dus zonder klittenband enzo?
Keukenraam opent naar binnen, dus wil er aan de buitenkant met een nietpistool wat gaas over spannen. Dan kan het raam open en de vogels los
Oké! maar het gaas is dan dus wel los?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Action en dat soort winkels. Daar zit dan wel een rolletje klittenband bij in, maar zo'n pakje kost maar een euro of 2.
Yep!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:55 schreef Rafeiro het volgende:
Oké! maar het gaas is dan dus wel los?
Wil het gewoon spannen voor het raam zonder klittenband dus.
Het gaas in zo'n pakje is 130x150cm.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 16:58 schreef Rafeiro het volgende:
heb ongeveer 65 x 125 cm nodig (bij benadering). Moet dan alleen niet hebben dat dat klittenband het dan net te klein maakt
Cool, er voor hangen, vast nieten en bijsnijden. Cheap ass oplossing dan.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het gaas in zo'n pakje is 130x150cm.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:02 schreef Rafeiro het volgende:
Cool, er voor hangen, vast nieten en bijsnijden. Cheap ass oplossing dan.
Het enige dat het moet doen is de vogels binnen houden. En het raam staat sowieso niet open als ik er niet ben. En als ze kamikaze doen ben ik daar voor de tweede aanvalquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Verwacht geen superkwaliteit trouwens, het is immers maar een euro of 2. Maar ach, als het kapot gaat, koop je een nieuw pakje.
Als de vogels tegen kippengaas aanvliegen, doet het hen pijn. Als ze tegen horrengaas vliegen, stuiteren ze terug, of, als de nietjes of het gaas het niet houdt, zitten ze gevangen in een netquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:09 schreef Rafeiro het volgende:
Zou wat dat aangaat ook kippengaas kunnen spannen maar dat staat wel heel raar, haha.
Als ik werk ga ik niet tussendoor op Fok. Niet dat het niet af en toe even tussendoor zou kunnen, maar ik ken mezelf. Als ik per ongeluk in een mooie discussie of (beter nog) een goede rel verzeild raak, dan kan ik me daar moeilijk van losrukken.quote:
Ik had toen toevallig lunchpauzequote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik werk ga ik niet tussendoor op Fok. Niet dat het niet af en toe even tussendoor zou kunnen, maar ik ken mezelf. Als ik per ongeluk in een mooie discussie of (beter nog) een goede rel verzeild raak, dan kan ik me daar moeilijk van losrukken.
Goede rellen zijn er trouwens weinig meer de laatste jaren.
Jij?quote:
Wil hier niet goed onder Linux, helaas.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had toen toevallig lunchpauze
[..]
Jij?
Dan blijft het hier stil vanavond, ben ik bangquote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wil hier niet goed onder Linux, helaas.
Jij kan gaan zingen?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan blijft het hier stil vanavond, ben ik bang
Eurosport toch..?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:07 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm Ajax op geen enkele normale zender vanavond?
ToTquote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:10 schreef ToT het volgende:
Zal ik er dan wat tunes in slingeren?
Kan iemand me op het rooster zetten voor 20.30?
Awwww jammerz!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:13 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
ToT![]()
Ik ga voetbal kijkenlekker rustig voor jullie.
Dan komt er nooit meer iemand terugquote:
Als het niet kan, dan kan het niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:18 schreef ToT het volgende:
Aan de andere kant ben ik hier ook wel vrij druk met van alles te regelen.
Ben ff van alles aan het regelen voor mijn vriendin.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan komt er nooit meer iemand terug
[..]
Als het niet kan, dan kan het niet.
Ben jij ooit klaar met regelen en je halve huis verbouwen?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben ff van alles aan het regelen voor mijn vriendin.Maar ik wil ook niet dat er niks op de radio te horen is.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben jij ooit klaar met regelen en je halve huis verbouwen?En hey, er is altijd nog Gup!
Is er al een datum bekend dat je dame deze kant opkomt?quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is er al een datum bekend dat je dame deze kant opkomt?
Dude, dat is overmorgen alquote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]4 Augustus!
Vandaar al het regelwerk nu!
En dan definitief?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]4 Augustus!
Vandaar al het regelwerk nu!
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dude, dat is overmorgen al![]()
Ga dingen regelen joh
quote:
Online geboekt bij budgetair.nlquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:06 schreef livelink het volgende:
Dit soort onzekerheden zijn erg naar, ja. Maar ik kan me toch niet voorstellen dat je zo'n tax niet op een vliegveld kan betalen. Dat zou erg onlogisch zijn. Kun je niet informeren bij waar je het ticket hebt gekocht?
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
ToT wat balen van die onzekerheid.
Wij zijn met enige vertraging aangekomen (ruim uur in de file gestaan ivm ongeluk) maar we zijn er! En geïnstalleerd op de camping/in de caravan.![]()
Peaceman en Twan zijn nu "voor" om Ajax te kijken. Lennon en ik zitten op de veranda en gaan spelletje spelen.
Tof, Ajax is best spannend dus de heren vermaken zich wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zijn met enige vertraging aangekomen (ruim uur in de file gestaan ivm ongeluk) maar we zijn er! En geïnstalleerd op de camping/in de caravan.![]()
Peaceman en Twan zijn nu "voor" om Ajax te kijken. Lennon en ik zitten op de veranda en gaan spelletje spelen.
en dan nu genieten )quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
Lange dag zegquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
Geniet er van.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een afzien datquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
Thnx.![]()
We zijn ook al naar strand geweest. Lopen we zo vanaf de camping op... Zo'n 500 meter.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
Thnx.![]()
We zijn ook al naar strand geweest. Lopen we zo vanaf de camping op... Zo'n 500 meter.
500?? Ik zou een taxi nemen hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
Thnx.![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
500?? Ik zou een taxi nemen hoor.
2 boze mennekes komen zometeen terug. Bereid je maar voor.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman en Twan zijn nu "voor" om Ajax te kijken.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
2 boze mennekes komen zometeen terug. Bereid je maar voor.
Nee, gelijk gespeeld.quote:
Da's weer typisch een gevalletje van jammer dan, ja!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:44 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Maar niet geplaatst voor de CL .. sneu genoeg.
Nee nee, ik luister vaak undercover mee, stiekem.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:10 schreef ToT het volgende:
[..]Gozerdt!
Ga je nog eens deuntjes draaien of wat?
Okee dan.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee nee, ik luister vaak undercover mee, stiekem.Maar ik heb erg weinig tijd.
Misschien weer eens een showtje op een vrijdag of zaterdag, maar kan wellicht even duren.
Sup daar
lekker bezigquote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan.Nou we wachten in spanning af!
En sup? Nou ik ben in spanning aan het afwachten op de komst van m'n chickie!
Nog 37 uur te gaan en dan is ze hier!
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
lekker bezig, dat wordt keihard knallen
![]()
Dank je.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 04:44 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Melting, succes met je laatste lange werkdag. ToT, succes met wachten
![]()
En alle anderen gewoon een leuke dag gewenst.
Je onthaald hem met koffie?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 08:18 schreef just me het volgende:
Zo, nu wachten op de cv meneer, hij kon vanaf 08.00 uur komen.... ik ben er klaar voor
uiteraard, je weet maar nooit waar dat goed voor isquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 08:24 schreef just me het volgende:
[..]
uiteraard, je weet maar nooit waar dat goed voor is
Beetje aardig zijn kost nietsquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 08:27 schreef just me het volgende:
[..]
Beetje aardig zijn kost niets
Ik heb alleen geen suiker in huis maar ik durf nu de deur niet uit
en ik ookquote:Op donderdag 3 augustus 2017 08:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan drinkt hij het maar zonder suiker.
quote:
Dat vonden de heren ook. Ze kwamen teleurgesteld terug.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:50 schreef DJ11 het volgende:
Was echt onnodig; ze waren 60 minuten superieur, maar Nice helaas het eerste en laatste kwartier van de wedstrijd. Je zag het gewoon aankomen dat ze het toch nog gingen weggeven. Jonge ploeg. Maar het voetbal van Ajax was bij vlagen hoogstaand; dat geeft de burger moed.
Ook gedaan en mijn kopje koffie heeft geholpen.. jongen heeft in de bouw gewerkt en heeft meteen op mijn dak gekeken om te kijken naar de lekkage... de dakgoot van de buren sluit niet netjes aan....quote:Op donderdag 3 augustus 2017 08:33 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Of je vraagt aan de buuf even een beetje suiker.
oh wat fijn dat hij even voor je keek. Hier liep de kastverhuizing mis gistermiddag, er was geen monteur om de kast uit elkaar te halen. Nu wordt het vanavond. Ook prima, nu hebben we gisteren weer fiks opgeruimd en toch lijkt er geen einde aan te komen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ook gedaan en mijn kopje koffie heeft geholpen.. jongen heeft in de bouw gewerkt en heeft meteen op mijn dak gekeken om te kijken naar de lekkage... de dakgoot van de buren sluit niet netjes aan....
gelukkig komt jullie vakantie wel dichterbijquote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh wat fijn dat hij even voor je keek. Hier liep de kastverhuizing mis gistermiddag, er was geen monteur om de kast uit elkaar te halen. Nu wordt het vanavond. Ook prima, nu hebben we gisteren weer fiks opgeruimd en toch lijkt er geen einde aan te komen.
Dat is fijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ook gedaan en mijn kopje koffie heeft geholpen.. jongen heeft in de bouw gewerkt en heeft meteen op mijn dak gekeken om te kijken naar de lekkage... de dakgoot van de buren sluit niet netjes aan....
Vanavond dan maar een nieuwe poging.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh wat fijn dat hij even voor je keek. Hier liep de kastverhuizing mis gistermiddag, er was geen monteur om de kast uit elkaar te halen. Nu wordt het vanavond. Ook prima, nu hebben we gisteren weer fiks opgeruimd en toch lijkt er geen einde aan te komen.
uh.. nee.. de loodgieter moet nog komen en die is op vakantie tot 13-8.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is fijn.
Probleem opgelost dus?
o jeequote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:45 schreef just me het volgende:
[..]
uh.. nee.. de loodgieter moet nog komen en die is op vakantie tot 13-8.
Ik ga het wel voorzichtig aankaarten bij de buren
Mag geen probleem zijn, toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:45 schreef just me het volgende:
[..]
uh.. nee.. de loodgieter moet nog komen en die is op vakantie tot 13-8.
Ik ga het wel voorzichtig aankaarten bij de buren
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:08 schreef EggsTC het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)izen-maken-clip.html
Grappig wel
Thanks!quote:Op donderdag 3 augustus 2017 04:44 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Melting, succes met je laatste lange werkdag. ToT, succes met wachten
![]()
En alle anderen gewoon een leuke dag gewenst.
Soms willen bij dit soort dingen mijn mondhoeken nog wel eens naar boven bewegen. In dit geval: niks.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:08 schreef EggsTC het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)izen-maken-clip.html
Grappig wel
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:17 schreef ToT het volgende:
En ze heeft de eerste tussenlanding gemaakt!
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Tax betalen is dus gelukt?
Mooi dat het gelukt is.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:26 schreef ToT het volgende:
Jazeker, en het was precies andersom als haar verteld was; ze kon ALLEEN MAAR op het vliegveld betalen en NIET in dat winkelcentrum.
Ze is vele, VELE uren eerder opgestaan dan eigenlijk nodig was, om te voorkomen dat ze in de problemen zou komen en heeft echt maar heel erg kort geslapen.
Inderdaad, alleen heeft ze meer tussenlandingen dan wat ik tijdens het boeken heb kunnen zien. Zo is er een binnenlandse vlucht met een 2-,motorig vliegtuig waar we niks van af wisten. De enige stop die we op papier hebben is er eentje in Dubai en ik denk niet dat ze met een 2-motorig vliegtuigje daar naar toe gaan; ze zou in een Boeing 777 moeten zitten. Ik neem aan dat ze nu een overstap aan het maken is naar een ander toestel, maar die zou dan de zelfde vluchtnummer moeten hebben?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mooi dat het gelukt is.
En misschien kan ze in het vliegtuig nog wat bijslapen
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Een Boeing 777 heeft 4 motoren, hoor. Ik denk dat er dan twee afgevallen zijn!
quote:
quote:
Misschien een droog setje kleren ergens op je werk neerleggen?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:38 schreef CindieY het volgende:
Het wordt een gewoonte om als een verzopen kat aan te komen op m'n werk
dat is best vervelendquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:38 schreef CindieY het volgende:
Het wordt een gewoonte om als een verzopen kat aan te komen op m'n werk
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:36 schreef just me het volgende:
Plaaggeesten zijn jullie, help ToT de komende 24 uur door
![]()
Kom op, ToT, je kunt het!quote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:36 schreef just me het volgende:
Plaaggeesten zijn jullie, help ToT de komende 24 uur door
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |