https://www.televizier.nl(...)ties-met.19557.lynkxquote:Studio 100-baas Gert Verhulst volgde gewoon zijn hart toen hij verliefd werd op Karen en Josje. Met Karen heeft hij nu een band van 'mannen onder elkaar'.
Gert Verhulst was vier jaar samen met Karen Damen, de roodharige K3-zangeres, en in 2012 ook nog eens een paar maanden met de blonde Josje Huisman. De Studio 100-baas heeft absoluut geen spijt van zijn relaties die ontstonden op de werkvloer.
eensquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:41 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
https://www.televizier.nl(...)ties-met.19557.lynkx
Gert blijft een baas.
http://www.gva.be/cnt/aid(...)lijft-burgemeester-2quote:In Affligem heeft de Lijst Burgemeester een coalitie-akkoord gesloten met de N-VA. Walter De Donder (LB), bij het brede publiek bekend als burgemeester in het kinderprogramma 'Samson' en van 'Kabouter Plop', blijft hierdoor de komende 6 jaar burgemeester van deze Vlaams-Brabantse gemeente. Walter De Donder is sinds 2001 gemeenteraadslid in Affligem en sinds januari 2011 burgemeester.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:27 schreef MichaelScott het volgende:
komt door de kade van de lettertype maar als je die gewoon goed overtypt ontvang je het binnen 2 dagen ik had gister zelfs de postbode aan mn deur maar ik ondertekende het gewoon niet want het pakketje was voor de buren en ik heb geen zin dat op te halen om vervolgens 7 uur de bel te horen of er post is
Zag zojuist op televisie dat meiden een poster van hem hadden hangen op hun kamer, snap daar echt geen zak van.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:28 schreef Handleiding het volgende:
Geen verstand van mannen Flipping #nohomo
quote:Op maandag 2 januari 2006 00:41 schreef Koen66 het volgende:
Helaas Ariel eruit, ze zong niet perfect, zag er niet geweldig uit, maar was veel minder slecht dan Serge en I-Jay (maar ja de keuzes worden door de puberende meisjes gemaakt), maar ook dan Charissa (die is zwanger dus interessanter?????) Kortom, exit.....
Mis types als amenth en Gulmez wel op FOK!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:52 schreef amenth het volgende:
komt door de kade van de lettertype maar als je die gewoon goed overtypt ontvang je het binnen 2 dagen ik had gister zelfs de postbode aan mn deur maar ik ondertekende het gewoon niet want het pakketje was voor de buren en ik heb geen zin dat op te halen om vervolgens 7 uur de bel te horen of er post is
kopieer jij posts? boef!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:30 schreef MichaelScott het volgende:
Dit was het origineel
[..]
Mis types als amenth en Gulmez wel op FOK!
hij is wel rijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vent is toch gewoon lelijk of zie ik dat verkeerd?
Mijn eerste post, wat een pareltje.quote:
Ja dat wel ja.quote:
Om te zijn of om mee samen te zijn?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:36 schreef aloa het volgende:
[..]
lelijk en rijk of knap en arm? Dan liever lelijk en rijk
Speciaal voor dit topicquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Homijn heeft onlinestatus verborgen.
Ik ga dit bespreken met Pg-up, weet niet of dit wel mag.quote:
Jullie zetten het zelf onder jullie flikker icoontje.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:22 schreef Handleiding het volgende:
de onlinestatus van iemand bekijken
wel even gemeld bij Pg_Up
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:11 schreef Girl1989 het volgende:
Mijn vriend heeft mij ongeveer een jaar geleden verteld over zijn voorliefde voor luiers. Ik geloofde dit in eerste instantie niet maar hij gaf aan dat hij ermee was gestopt. Inmiddels wonen we samen en ben ik erachter dat hij er helemaal niet mee is gestopt en het veel verder gaat dan hij me ooit heeft doen geloven.
Ik vind het erg lastig om met de situatie om te gaan. We hebben er meerder malen over gesproken en afspraken over gemaakt. Echter geeft hij aan niet met de beperkingen te willen leven en in mijn ogen kom ik hem al heel erg tegemoet. Hij heeft gezegd dat ik dingen heb gedaan waar hij alleen maar van zou kunnen dromen. Maar het lijkt niet genoeg....Nu wil hij het ook buitenhuis gaan dragen... en wil hij duimen... Je man/vriend in een luier zien is al niet echt aantrekkelijk maar zou ik in zekere maten wel mee kunnen leven maar hij wil steeds meer.... Ik wil niet dat andere mensen het weten. Hij aan de ene kant ook niet want ik mag er met niemand over praten, wat het voor mij ook erg moeilijk maakt... Vandaar dit forum...
Wie heeft er tips?
Zit in dezelfde situatie?
Hoe ga ik hiermee om?
Wat moet/ kan ik accepteren?
Ik merk dat hij echt mijn droomvent is op die 'vreemde' hobby na. Ik vraag me ook af of ik het zelf zo verschrikkelijk vindt of komt dit omdat het niet door de buitenwereld geaccepteerd wordt....
Ze had nog wel belooft het niet op Fok! te zettenquote:
Is best lekker hoor, kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:52 schreef devzero het volgende:
Oh nee, ik voel de hete adem van Homijn al
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:59 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Is best lekker hoor, kan ik je vertellen.
als je zo hoog staat heb je je doel bereikt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:57 schreef devzero het volgende:
Jammer dat de echte toppers niet meer meedoen.
Alleen magnetron niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:57 schreef devzero het volgende:
Jammer dat de echte toppers niet meer meedoen.
Gemarineerd en dan gebakken.quote:
Wel.quote:
Fuck, wie contacteer je in deze situatie?quote:
Gaat alles wel goed daar?quote:
Ja, de brandweer hier, wat is er?quote:
quote:Vinkentering uitgebroken op FOK!
Gaan elders in Nederland vogels massaal dood aan de vogelgriep, op het FOK!-forum is de vinkentering uitgebroken. De besmettelijke aandoening lijkt vooralsnog alleen onder crewleden te heersen. Het RIVM stelt dat voorzichtigheid is geboden.
De vinkentering werd begin deze week voor het eerst gesignaleerd. Deskundigen van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) zoeken uit of er een verband is met de jaarlijkse Sinterklaas- en Zwarte Piet-infectie die FOK! steevast in november treft. Het RIVM heeft dat echter nog niet kunnen verifiëren.
Ook wordt onderzocht of de nieuwste tering wellicht een mutatie is van het blauwe-vinkjesvirus dat WhatsApp blijvend heeft aangetast. Zichtbare ziekteverschijnselen zijn vooralsnog niet opgetreden. Crewleden vertonen massaal hun gebruikelijke narcistische en sadistische gedrag.
Voorlopig staan de onderzoekers dan ook voor een raadsel. Staatssecretaris Martijn van Dam van Economische Zaken heeft voorzorgsmaatregelen aangekondigd. Zo is een vervoersverbod op topics ingesteld; topics mogen niet meer naar een ander forum worden verplaatst. Users wordt verder aangeraden om uiterst selectief te zijn in het citeren van FOK!-crewleden.
Geen idee.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:32 schreef devzero het volgende:
Waar is de rest gebleven van deze dame
Nu jij weer.quote:
Ik ook.quote:
Ik heb echt heel weinig in huis volgens mij, alleen chips maar daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ah.
ik ga zo aardbeien eten net besloten![]()
broodje?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb echt heel weinig in huis volgens mij, alleen chips maar daar heb ik geen zin in.
Zo even zoeken, heb eigenlijk trek in snoep door een topic.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
broodje?
broodje roosteren
zure wormpjesquote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo even zoeken, heb eigenlijk trek in snoep door een topic.
ja dat is waarquote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt er ook gewoon 1tje nemen ipv allemaal
Ik ga zo even bij de snoepwinkel inbreken denk ik.quote:
Wat dacht je van die kersen en bananen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
die perzikdingen ook
omg deze
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:32 schreef Stien_Struis het volgende:
Verse lading worstenbrood gaat zo de oven in.
die bananen, vreselijk zijn net die schuimblokkenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat dacht je van die kersen en bananen.
Nee niet die, die zachte.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
die bananen, vreselijk zijn net die schuimblokken![]()
maar die kersjes ja
Nergens fatsoenlijke te krijgen hier.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
DIe ga ik morgen ook weer eens halen als ik het niet vergeet.
Maar die lijken toch niet op schuimblokken?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee nog steeds niet![]()
ieder zijn ding
vind ik welquote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar die lijken toch niet op schuimblokken?
Hahaha.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
vind ik wel
allebei afschuwelijk
Zou kunnen denk ik, had dat ook gezien van die inspecteur ja, chill baantje wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik had iets gezien op tv
Dat undercover belasting inspecteurs in Griekenland gingen controleren of je bij restaurants en andere horecagelegenheden een bonnetje kreeg. Zoniet dat was een teken van geen belasting betalend bedrijf of zoiets wat het.
Toen ging ik laatst hier wat halen, kreeg ik ook geen bonnetje.. toen dach ik hmm is dit ook zoiets dan?
Ja preciesquote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zou kunnen denk ik, had dat ook gezien van die inspecteur ja, chill baantje wel.Lekker drankjes doen en wat eten, en als ze een bonnetje geven kan je chillen op het terras onder de Griekse zon.
Waarom alleen bij vaste klanten dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:50 schreef Stien_Struis het volgende:
Zoiets kan bij de vaste klanten.
Die hoeven geen bonnetje.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom alleen bij vaste klanten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |