ik zie daar mijn 6 inch anaconda inquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:56 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Welk dier zie jij in het getal 6? Ik zie daar een cobra in.
Ik vertel alleen de waarheid. Verder bepaal ik niet veel over jou idd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:57 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Dat bepaal jij toch godverdomme niet joh, 0!
Is ie zo klein dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zie daar mijn 6 inch anaconda in
Jouw waarheid bestaat alleen uit alternatieve feitenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:57 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik vertel alleen de waarheid. Verder bepaal ik niet veel over jou idd.
is het alweer tijd om naar Mekka te bidden?quote:
Een beetje irritant en het is een onderdeel van een Polynesische tribal (wat ik op vrouwen heel lelijk vind, vandaar alleen dit element), wil het al jaren (eerst een voor iedere dierbare) maar heb het maar beperkt tot 1 nu. Zit verder niet echt een verhaal achter. Ja, voor m'n kind maar dat was het dan ook.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
Nice
Hoe voelde dat?
Heeft dat een betekenis?
Ga slapen dan, zodat je morgen vroeg om zes uur stipt weer vrolijk een Hoi de groep ik kunt gooien.quote:
Pardonquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
We zijn echt soulmates. Je verdoet je tijd met ober
eerder hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ga slapen dan, zodat je morgen vroeg om zes uur stipt weer vrolijk een Hoi de groep ik kunt gooien.
Nee, hoor. De aarde is rond.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:58 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Jouw waarheid bestaat alleen uit alternatieve feiten
Ben je van plan moslim te worden?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:58 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
is het alweer tijd om naar Mekka te bidden?
Heb je geneukt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Kwam net iemand een leuk tafeltje bij me kopen
lekker ding man
meteen op tafel gegooid?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
lekker ding man
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
lekker ding man
Was ze blond en ogen om in te verdrinken?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
lekker ding man
Klinkt als Ama wilde je zeggen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Was ze blond en ogen om in te verdrinken?
blue eyed?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Was ze blond en ogen om in te verdrinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |