waar is Sof eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
We zijn echt soulmates. Je verdoet je tijd met ober
Dus van jou mag ik niet eens staan zonder bivakmuts. Ben je een onderdrukker of een tiran? Of beide?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:50 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
jawel hoor. Heb net nog gezegd dat je van mij een bivakmuts op mag zetten en in een donker hoekje mag gaan zitten.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
We zijn echt soulmates. Je verdoet je tijd met ober
net hoe je het wil noemen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:51 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dus van jou mag ik niet eens staan zonder bivakmuts. Ben je een onderdrukker of een tiran? Of beide?
en twee?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:52 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Een zin begint met een hoofdletter.
Mijn zin begint over het algemeen met een foto van een paar ferme tettenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:52 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Een zin begint met een hoofdletter.
Ik wou het nog vragen; op wat voor dier lijken bepaalde cijfers volgens jullie? Naar mijn idee lijkt 2 op een slang, maar ik zou er ook een draak of een zwaan in kunnen zien.quote:
Is dat het enige waar je aan kunt denken?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Mijn zin begint over het algemeen met een foto van een paar ferme tetten
Als ik een 0 zie moet ik aan jou denkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:53 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik wou het nog vragen; op wat voor dier lijken bepaalde cijfers volgens jullie? Naar mijn idee lijkt 2 op een slang, maar ik zou er ook een draak of een zwaan in kunnen zien.
Jij lijkt vooral op de 0quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:53 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik wou het nog vragen; op wat voor dier lijken bepaalde cijfers volgens jullie? Naar mijn idee lijkt 2 op een slang, maar ik zou er ook een draak of een zwaan in kunnen zien.
Een nul is rond en vol. Als ik jou zie denk ik eerder aan een 6, dat is een onafgemaakt, onvolmaakt getal.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als ik een 0 zie moet ik aan jou denken
nee ook aan andere dingen maar heb nu wel genoeg gezegd over je moederquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:54 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Is dat het enige waar je aan kunt denken?
quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:55 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Een nul is rond en vol. Als ik jou zie denk ik eerder aan een 6, dat is een onafgemaakt, onvolmaakt getal.
Je denkt vooral aan rare dingen, denk ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:55 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nee ook aan andere dingen maar heb nu wel genoeg gezegd over je moeder
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:53 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als ik een 0 zie moet ik aan jou denken
quote:
proficiat Dima.. je bent niet meer de raarstequote:
Klopt, jij hebt die status van hem overgenomen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
proficiat Dima.. je bent niet meer de raarste
Dat bepaal jij toch godverdomme niet joh, 0!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:56 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt die status van hem overgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |