Ik heb het tenminste begrepen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
we hebben een nieuwe einstein jongens, applaus
Je bent niet eens vies, want je doucht gewoon :squote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
stel je toch niet zo aan man, wijf
Hij smeert achteraf poep op z'n lijf.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je bent niet eens vies, want je doucht gewoon :s
Was ik maar een einsteinquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
we hebben een nieuwe einstein jongens, applaus
Oh ik krijg ook weleens poep over mijn lijf heen als ik diarree heb.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:46 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Hij smeert achteraf poep op z'n lijf.
Smeer je je dan daarmee in of vind je dat vies?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oh ik krijg ook weleens poep over mijn lijf heen als ik diarree heb.
Misschien ook niet. Hangt niet af van dom of slim.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:47 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Weet je; soms is het handig om dom te zijn, want dan ben je misschien gelukkiger.
Je maakt je wel minder zorgen om lastige problemen. Alleen wanneer je uitkering wordt gestortquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien ook niet. Hangt niet af van dom of slim.
Klopt, maar ik hoor vaak dat domme mensen gelukkiger zijn. Dat komt doordat ze minder problemen zien en zich minder druk maken om dingen, daarnaast denken ze niet diep na over dingen. Slimme mensen maken meer problemen van dingen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien ook niet. Hangt niet af van dom of slim.
vaak zelfsquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je bent niet eens vies, want je doucht gewoon :s
Idd. Je hoeft je niet druk te maken om je wetenschappelijk onderzoek enzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:49 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Je maakt je wel minder zorgen om lastige problemen. Alleen wanneer je uitkering wordt gestort
Of global warming. Je geeft gewoon de roverheid de schuld!!1quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:50 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Idd. Je hoeft je niet druk te maken om je wetenschappelijk onderzoek enzo.
Idd. Als je slim bent heb je wss genoeg geld om een elektrische auto aan te schaffen, dus dan doe je er echt wat aan. Domme mensen snappen misschien niet eens wat global warming is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:50 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Of global warming. Je geeft gewoon de roverheid de schuld!!1
Die hebben andere problemen en maken zich druk om andere dingen die "slimme" mensen als irrelevant zien.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:49 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Klopt, maar ik hoor vaak dat domme mensen gelukkiger zijn. Dat komt doordat ze minder problemen zien en zich minder druk maken om dingen, daarnaast denken ze niet diep na over dingen. Slimme mensen maken meer problemen van dingen.
Zoals hun veters strikken toch?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Die hebben andere problemen en maken zich druk om andere dingen die "slimme" mensen als irrelevant zien.
geldquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:52 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Zoals hun veters strikken toch?
wat heeft je mama gekookt voor je?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:52 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Same. Maar ik moet ff wachten, 't eten is nog niet klaar.
nee hoor wij hebben altijd genoeg geldquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:53 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Daar maken slimme mensen zich misschien ook druk over.
Pasta met paprika en ui en zalm.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat heeft je mama gekookt voor je?
"Wij." Ben jij zo slim dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:53 schreef zeer het volgende:
[..]
nee hoor wij hebben altijd genoeg geld
oh ja echt een enig tafeltje, leuke lookquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:37 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is een beetje zoiets maar bij die van mij is hij wat breder en bomiger
Ofzo
ik ben dom en denk te veel naquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:49 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Klopt, maar ik hoor vaak dat domme mensen gelukkiger zijn. Dat komt doordat ze minder problemen zien en zich minder druk maken om dingen, daarnaast denken ze niet diep na over dingen. Slimme mensen maken meer problemen van dingen.
Ik ben domquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:53 schreef zeer het volgende:
[..]
nee hoor wij hebben altijd genoeg geld
Dat kan ook idd. Ik denk ook te veel na, dat maakt me nog niet slim.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik ben dom en denk te veel na
ik pis overal naast manquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:54 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dat kan ook idd. Ik denk ook te veel na, dat maakt me nog niet slim.
Waar heb je het over man? Is dat een programma?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij heeft heel Nederland gisteravond naar de eieren thuis gekeken.
ook jij kan te ver gaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
stel je toch niet zo aan man, wijf
Heb jij onder een steen geleefd?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:55 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Waar heb je het over man? Is dat een programma?
Ga is weg NoelGaylager.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:55 schreef NoelGallagher het volgende:
faggotwarrior, kon je geen ander subforum uitzoeken ofzo kweenie
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, ik leef onder een steen wat betreft TV programma's.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij onder een steen geleefd?
Dan moet ik je helaas teleurstellen. Hij ging over jou.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als het niet over mij ging vond ik hem goed
gelukkig was dit op het nieuws.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:55 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ja, ik leef onder een steen wat betreft TV programma's.
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:56 schreef NoelGallagher het volgende:
vind zo lekker om hier op te relaxen als ik thuiskom he
Ik kijk geen nieuws, ik lees alleen FOK! frontpage nieuws als een diehard zolderkamer fapper.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gelukkig was dit op het nieuws.
goeie ketsplaatquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:56 schreef NoelGallagher het volgende:
vind zo lekker om hier op te relaxen als ik thuiskom he
Kquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:57 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik kijk geen nieuws, ik lees alleen FOK! frontpage nieuws als een diehard zolderkamer fapper.
Oh je hebt het over besmette eieren. Ja, ik heb laatst wel een ei gegeten, maar dat was voordat dat op het nieuws kwam. Hopelijk ben ik er niet ziek van geworden, ik merk er iig niet veel van. Volgende keer dat ik een ei eet moet ik maar ff checken of die code er niet op staat.quote:
Ik ook niet, maar maak me wel druk om de mogelijkheid erop.quote:
niet gelezen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:58 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Oh je hebt het over besmette eieren. Ja, ik heb laatst wel een ei gegeten, maar dat was voordat dat op het nieuws kwam. Hopelijk ben ik er niet ziek van geworden, ik merk er iig niet veel van. Volgende keer dat ik een ei eet moet ik maar ff checken of die code er niet op staat.
Bokt.nlquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:55 schreef NoelGallagher het volgende:
haaa wheeljackquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:59 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben 17. Dan is het logisch dat je geen geldproblemen hebt.
ja haags dat kloptquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je dinnetje is weer bijna terug
da's altijd met mijquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat wordt goede seks vriend.
sws heerlijke muziek heeft die bandquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Put your hand down, boy
Welcome to my zoo
Put your head inside
mss heeft ze er nu wel even genoeg van gehadquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat wordt goede seks vriend.
ze liegt want ze was toen buiten westen hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt daar iets heel anders over.
Ze ging daar zogenaamd paardrijden toch?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mss heeft ze er nu wel even genoeg van gehad
was er niet bij. Geen idee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ze liegt want ze was toen buiten westen hoor
Ja mijn huis is als een tropisch regenwoudquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh ja echt een enig tafeltje, leuke look
waar ga je hem neerzetten en past het een beetje bij de rest van je stijl
en nu al zo'n totale retardquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:59 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
kloptquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
sws heerlijke muziek heeft die band
zie sigquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:02 schreef Drug het volgende:
Is er nog wat seksueels aan de hand tussen Hillary en prof?
kun je er niet net zo goed zelf 1 maken?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:02 schreef zeer het volgende:
[..]
ruilen tegen een backpack van 680 gram?
Hoezo dat logisch? Dan werk je nog voor kutloonquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:59 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Oeh voorspel nu mijn levenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:03 schreef zeer het volgende:
[..]
en nu al zo'n totale retard
jeetje man jouw leven wordt klote
klinkt als een plek waar ik echt gelukkig kan zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:03 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ja mijn huis is als een tropisch regenwoud
Incl muggen en fruitvliegen
Nooit geweest. Prof laat niets los dus blijkbaar niet geïnteresseerdquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:02 schreef Drug het volgende:
Is er nog wat seksueels aan de hand tussen Hillary en prof?
zag wel dat ze daar materiaal voor verkopenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kun je er niet net zo goed zelf 1 maken?
heb je nou nog gesolliciteerd voor die hogere baan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:04 schreef NoelGallagher het volgende:
ik mag niet klagen, had ik maar beter m'n best moeten doen op school
mja, dan heb je wel een authentieke backpackquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:06 schreef zeer het volgende:
[..]
zag wel dat ze daar materiaal voor verkopen
maar heb wel eens geprobeerd simeple dingen te naaien met een naaimachine maar is niet iets wat mij natuurlijk erg goed afgaat
Why not both?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:07 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zie twee mogelijkheden
een ongelukkig leven
of een met mij
😳quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:07 schreef zeer het volgende:
[..]
een ongelukkig leven
of een met mij
nee, slapjanus die ik ben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:06 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je nou nog gesolliciteerd voor die hogere baan?
Wou dat ik die kracht hadquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:07 schreef zeer het volgende:
[..]
een ongelukkig leven
of een met mij
die jongen heeft het wat dit betreft niet begrepenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:05 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Nooit geweest. Prof laat niets los dus blijkbaar niet geïnteresseerd
Ben gwn te gevoelig voor haarquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:12 schreef Drug het volgende:
[..]
die jongen heeft het wat dit betreft niet begrepen
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb nu pas door waar HRC2020 voor staat
Of het ligt aan mij. We zullen het nooit wetenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:12 schreef Drug het volgende:
[..]
die jongen heeft het wat dit betreft niet begrepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |