Doe je ding man.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:25 schreef Dimachaerus het volgende:
hmm dima dilemma
zou ik rond 6 al gaan gym of pas om 10 uur
liever nu maar ben bang dat druk is, verschilt altijd heel erg
Ook jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo daar was ik azpi toch mooi even voor.
Je kan gvd wel dankje zeggen als ik je een compliment geefquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:29 schreef HRC2020 het volgende:
Kan ik nu nog mijn was buiten hangen of heeft dat geen zin
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je kan gvd wel dankje zeggen als ik je een compliment geef
nicequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:44 schreef Myrr het volgende:
Niemand cared maar ga toch posten
[ afbeelding ]
picsquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:09 schreef HRC2020 het volgende:
Heb echt een vet leuk tafeltje gekocht van de mongolenwerkplaats
Nee die heeft een permquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil je weer met Ober posten?
zou me ook wel vies voelen als een oude man dat naar me riep als jonge vrouwquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geef ik je eens een keer een complimentje, doe je zo
Echt hequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geef ik je eens een keer een complimentje, doe je zo
stel je toch niet zo aan man, wijfquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zou me ook wel vies voelen als een oude man dat naar me riep als jonge vrouw
Zijn vrouwen volgens jou zo minderwaardig dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
stel je toch niet zo aan man, wijf
nee, wijven welquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:44 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Zijn vrouwen volgens jou zo minderwaardig dan?
we hebben een nieuwe einstein jongens, applausquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:44 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Het verschil is idd dat wijven bitches zijn en dames niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |