Oh je hebt het over besmette eieren. Ja, ik heb laatst wel een ei gegeten, maar dat was voordat dat op het nieuws kwam. Hopelijk ben ik er niet ziek van geworden, ik merk er iig niet veel van. Volgende keer dat ik een ei eet moet ik maar ff checken of die code er niet op staat.quote:
Ik ook niet, maar maak me wel druk om de mogelijkheid erop.quote:
niet gelezen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:58 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Oh je hebt het over besmette eieren. Ja, ik heb laatst wel een ei gegeten, maar dat was voordat dat op het nieuws kwam. Hopelijk ben ik er niet ziek van geworden, ik merk er iig niet veel van. Volgende keer dat ik een ei eet moet ik maar ff checken of die code er niet op staat.
Bokt.nlquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:55 schreef NoelGallagher het volgende:
faggotwarrior, kon je geen ander subforum uitzoeken ofzo kweenie
haaa wheeljackquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:59 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben 17. Dan is het logisch dat je geen geldproblemen hebt.
ja haags dat kloptquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je dinnetje is weer bijna terug
da's altijd met mijquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat wordt goede seks vriend.
sws heerlijke muziek heeft die bandquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Put your hand down, boy
Welcome to my zoo
Put your head inside
mss heeft ze er nu wel even genoeg van gehadquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat wordt goede seks vriend.
ze liegt want ze was toen buiten westen hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt daar iets heel anders over.
Ze ging daar zogenaamd paardrijden toch?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mss heeft ze er nu wel even genoeg van gehad
was er niet bij. Geen idee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ze liegt want ze was toen buiten westen hoor
Ja mijn huis is als een tropisch regenwoudquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh ja echt een enig tafeltje, leuke look
waar ga je hem neerzetten en past het een beetje bij de rest van je stijl
en nu al zo'n totale retardquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:59 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben 17. Dan is het logisch dat je geen geldproblemen hebt.
kloptquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
sws heerlijke muziek heeft die band
zie sigquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:02 schreef Drug het volgende:
Is er nog wat seksueels aan de hand tussen Hillary en prof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |