Wat bedoel je precies met de islamitische invasie? Ben je bang dat ons land geloviger gaat worden? Of is het dat je mannen met baarden vervelend vindt?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:22 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Door supporters van de islamitische invasie te zijn. Dan heb ik het niet over alle vrouwen, maar wel een deel ervan.
Ik ben bang dat ons land streng islamitisch gaat worden.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met de islamitische invasie? Ben je bang dat ons land geloviger gaat worden? Of is het dat je mannen met baarden vervelend vindt?
Ja.quote:En kan je uitleggen hoe vrouwen hier meer aan bijdragen? Is het omdat er meer links gestemd wordt dan 50 jaar terug?
Ik zie anders vrijwel alleen maar schuimbekkende linksmensen in dit topic.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 04:06 schreef ChickenMan het volgende:
Zo dan. Wat een boos topic vol met verongelijkte bange rechtse mensen.
Waaruit blijkt dat ze dat doen?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:24 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
"Vluchtelingen" uit het Midden-Oosten die van binnenuit ons land proberen te veroveren.
Je bent bang dat ons land streng islamitisch gaat worden? En wat vrees je dat er dan gaat gebeuren? Hoe gaat dit je leven veranderen?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:27 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ons land streng islamitisch gaat worden.
[..]
Ja.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:36 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En wat vrees je dat er dan gaat gebeuren? Hoe gaat dit je leven veranderen?
Vast een politicus, geeft nooit antwoord maar vraagt terug...quote:
In het VK is 6% van de totale populatie islamitisch. In het VK is 12% van het totaal aantal geborene (0-jarige) van islamitische ouders. In Nederland soortgelijke cijfers.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:36 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je bent bang dat ons land streng islamitisch gaat worden? En wat vrees je dat er dan gaat gebeuren? Hoe gaat dit je leven veranderen?
Overigens hadden we 944 duizend moslims in 2005, en 825 duizend in 2012. Dit volgens de officiële telling van de WRR. Dus het kan je niet om de aantallen gaan, of wel?
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:22 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Door supporters van de islamitische invasie te zijn. Dan heb ik het niet over alle vrouwen, maar wel een deel ervan.
Ah dus die vriendelijke Nederlander met Marokkaanse achtergrond had ik gisteren de weg niet moeten wijzen? Nu is die straat waar ik hem heen heb gewezen waarschijnlijk al veroverdquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:33 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Uit de gebeurtenissen die nu plaats vinden. De rest kun je zelf bedenken.
Wat zijn dan die zaken die je zo vreest bij die islamitische invasie? En noem eens wat voorbeelden van gevolgen van die islamitische invasie nu, wat zijn de zaken die je ziet gebeuren en waar gaat dat toe leiden volgens jou?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:14 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik vrees een islamitische invasie.
[..]
De eerste 3 iig. We kunnen Nederland sowieso niet makkelijk meer "reverten" naar hoe het 50 jaar terug was.
Overigens hadden linkse partijen in 1967 48 zetels, ten opzichte van 45 nu.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:27 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ons land streng islamitisch gaat worden.
[..]
Ja.
Geen idee, jij hebt je er duidelijk in verdiept.quote:
Dan mogen vrouwen niet meer stemmen. Dus in concreto gaat Fire er alleen maar op vooruit.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:43 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Geen idee, jij hebt je er duidelijk in verdiept.
Wat denk je dat er gaar gebeuren?
haha, denken dat ik Amarantha ben of een kloon van wie dan ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:13 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Maar is dit nou weer de zoveelste kloon van Amarantha die de hele tijd tegen mij liegt?
Dat kan zo zijn, en als je een bron hebt zal het ook nog kloppen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
In het VK is 6% van de totale populatie islamitisch. In het VK is 12% van het totaal aantal geborene (0-jarige) van islamitische ouders. In Nederland soortgelijke cijfers.
Ja, maar dáárom is islamisering toch geen probleem? Zo lachen we de mogelijkheid toch weg?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
LelijKnap, ook zo iemand die serieus opperde om vrouwen stemrecht te ontnemen...
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
De SGP is ineens ook erg hip onder rechts-conservatieve fokkers; hoe zou dat toch komen.
Firewarrior, LelijKnap en hun vrindjes zijn in wezen stikjaloers op de orthodoxe islam, en het inherente machismo ervan. Ze zien de islam niet als bedreiging, maar als concurrentie...
Mij hoor je niet lachen hoor... 'Islamcritici' die precies hetzelfde over vrouwen denken als de eerste de beste haatbaard. En dat moet 'ons volk' gaan redden door precies dezelfde neanderthalische dwingelandij op te liggen? Gtfo.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, maar dáárom is islamisering toch geen probleem? Zo lachen we de mogelijkheid toch weg?
Waarom zou ik daar jaloers op zijn?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
De SGP is ineens ook erg hip onder rechts-conservatieve fokkers; hoe zou dat toch komen.
Firewarrior, LelijKnap en hun vrindjes zijn in wezen stikjaloers op de orthodoxe islam, en het inherente machismo ervan. Ze zien de islam niet als bedreiging, maar als concurrentie...
Precies hetzelfde? Dacht het niet. Maar uit deze post blijkt maar weer dat je de koran en mijn posts niet hebt gelezen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mij hoor je niet lachen hoor... 'Islamcritici' die precies hetzelfde over vrouwen denken als de eerste de beste haatbaard. En dat moet 'ons volk' gaan redden door precies dezelfde neanderthalische dwingelandij op te liggen? Gtfo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |