Nu zit er een vrouw aan tafel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Die rode jongen heeft ook een keer bij DWDD gezeten meen ik, dat liep een stuk vlotter.
Waarom dan?quote:
Hahaha nee dat is niet zo'n kunst.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Hij is nog wel de meest vlotte van allemaal. Maar dat lijkt me ook weer niet zo moeilijk
Andersomquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Fok is eigenlijk best wel het autistische/debiele broertje van Tweakers
he wel genderneutraal blijvenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nu zit er een vrouw aan tafel.
Zal best schelen, zo'n blonde schone tegenover je.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nu zit er een vrouw aan tafel.
twitter:leonbroekx twitterde op dinsdag 01-08-2017 om 23:15:56Deze dammers uitnodigen is niet de beste zet van Eva #Jinek. reageer retweet
Vind je? Misschien is Tweakers niet minder autistisch, maar wel minder debielquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:16 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ] Grote seksuele spanning tussen Jan en Eva [ afbeelding ]
Sedoc maakt meer kans.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:16 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ] Grote seksuele spanning tussen Jan en Eva [ afbeelding ]
tering, wat een dumpertniveautjequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
twitter:leonbroekx twitterde op dinsdag 01-08-2017 om 23:15:56Deze dammers uitnodigen is niet de beste zet van Eva #Jinek. reageer retweet
Haha ja oké, ik ook niet bijzonder goed.quote:
Jammer dat niemand deze woordgrap begrijpt.quote:
alleen voetballers mogen jankenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |