Nu zit er een vrouw aan tafel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Die rode jongen heeft ook een keer bij DWDD gezeten meen ik, dat liep een stuk vlotter.
Waarom dan?quote:
Hahaha nee dat is niet zo'n kunst.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Hij is nog wel de meest vlotte van allemaal. Maar dat lijkt me ook weer niet zo moeilijk
Andersomquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Fok is eigenlijk best wel het autistische/debiele broertje van Tweakers
he wel genderneutraal blijvenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nu zit er een vrouw aan tafel.
Zal best schelen, zo'n blonde schone tegenover je.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nu zit er een vrouw aan tafel.
twitter:leonbroekx twitterde op dinsdag 01-08-2017 om 23:15:56Deze dammers uitnodigen is niet de beste zet van Eva #Jinek. reageer retweet
Vind je? Misschien is Tweakers niet minder autistisch, maar wel minder debielquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:16 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ] Grote seksuele spanning tussen Jan en Eva [ afbeelding ]
Sedoc maakt meer kans.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:16 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ] Grote seksuele spanning tussen Jan en Eva [ afbeelding ]
tering, wat een dumpertniveautjequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
twitter:leonbroekx twitterde op dinsdag 01-08-2017 om 23:15:56Deze dammers uitnodigen is niet de beste zet van Eva #Jinek. reageer retweet
Haha ja oké, ik ook niet bijzonder goed.quote:
Jammer dat niemand deze woordgrap begrijpt.quote:
alleen voetballers mogen jankenquote:
alleen jammer dat ie niet leuk wasquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jammer dat niemand deze woordgrap begrijpt.
Nooit jezelf quoten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Steengoede grap.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Daar wordt je naar van.quote:
gogodquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
go > schaken > dammen
[ afbeelding ]
Nog nooit gedaan, alleen wat potjes van de bot van Google gezien.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
go > schaken > dammen
[ afbeelding ]
net zoals Arthur?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit lijkt me een type wife-beater.
Nee dat is een overhemd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit lijkt me een type wife-beater.
Ik heb vandaag 2 eieren op.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Nu het echte nieuws van vandaag: Ik heb vanochtend mijn theorie voor rijbewijs A gehaald.
Living on the edgequote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Nu het echte nieuws van vandaag: Ik heb vanochtend mijn theorie voor rijbewijs A gehaald.
Dankquote:
Of Noord Koreaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:43 schreef borisz het volgende:
Wanneer gaan ze het eens hebben over onze buren Venezuela? #hoopnononderwerpenDezeZomer
#NietMeerDoenDusquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch wel weer een eyeopenerIk neem ook de telefoon op als ik in de auto gebeld word; stom, maar je doet het toch...
Wanneer wordt Hawaii genukedquote:
Telefoongebruiker achter het stuur gespot.quote:
Ik rij niet eens auto gek.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:49 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Telefoongebruiker achter het stuur gespot.
gezond verstand.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:49 schreef hpeopjes het volgende:
Ik heb een veel beter idee: laten we autorijden gewoon helemaal verbieden! Le-vens-ge-vaar-lijk!
Die wel natuurlijk. Maar ik kijk altijd goed uit of autobestuurders zitten te appen achter het stuur. Zoja, dan stuur ik m'n fietsje snel de stoep op!quote:
Ik ben altijd als de dood tijdens hardlopen. Vooral als het weer vroeger donker wordt.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:53 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Die wel natuurlijk. Maar ik kijk altijd goed uit of autobestuurders zitten te appen achter het stuur. Zoja, dan stuur ik m'n fietsje snel de stoep op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |