Dat was vooral met de finales.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen kon je een krant uitlezen tussen verschillende onderdelen door. Met dank aan de NBC.
Ja. Maar dat was toen wel belachelijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was vooral met de finales.
Een aardige jongen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stahl niet voorbij de 62 meter, dat moet verder lijkt me.
Milanov wel aardig.
Dat komt natuurlijk omdat er bij zwemmen maar op 1 punt actie is en bij atletiek soms wel 4 onderdelen tegelijk zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:25 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind een WK atletiek alleen wel 100x onoverzichtelijker dan een WK zwemmen
Er gebeuren meer onderdelen op hetzelfde moment ja , beetje multitasken lukt niet meer?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:25 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind een WK atletiek alleen wel 100x onoverzichtelijker dan een WK zwemmen
Ja pciesquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat er bij zwemmen maar op 1 punt actie is en bij atletiek soms wel 4 onderdelen tegelijk zijn
Als er een scherm was voor ieder onderdeel dat er bezig is wel ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Er gebeuren meer onderdelen op hetzelfde moment ja , beetje multitasken lukt niet meer?
Twee nummers door elkaar zou ik wel leuk vinden bij het zwemmenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat er bij zwemmen maar op 1 punt actie is en bij atletiek soms wel 4 onderdelen tegelijk zijn
Ze doen soms zelfs vier nummers door elkaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Twee nummers door elkaar zou ik wel leuk vinden bij het zwemmen
Heywoodu vindt dat leuk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:27 schreef Columbiafan het volgende:
Eurosport Player biedt de mogelijkheid om 3 screens tegelijk te openen
Ja nee helaas geen multicast streams bij Eurosport..quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als er een scherm was voor ieder onderdeel dat er bezig is wel ja.
Blijft toch wel typisch dat anno nu dat nog niet of nauwelijks mogelijk is op tv.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee helaas geen multicast streams bij Eurosport..
Is dat t maximum op de player?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:27 schreef Columbiafan het volgende:
Eurosport Player biedt de mogelijkheid om 3 screens tegelijk te openen
Jup.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat t maximum op de player?
Dus als je meer sporten zou willen kijken heb je pech?quote:
Zolang ze maar geen kwak uitdeelt. xdquote:
Komt ze al aanquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:37 schreef Columbiafan het volgende:
Semenya kapot maken, wel een lekker tactiek.![]()
Lang geleden hadden ze toch al PiP (picture in picture TV)quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijft toch wel typisch dat anno nu dat nog niet of nauwelijks mogelijk is op tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |