Owh jij woont in België. Zeg dat dan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Telenet hier, zou me ook vies tegenvallen mocht dit in Vlaanderen niet in HD uitgezonden worden.
Stiekem misschien maar goed ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Midden in de nacht naar 23 verschillende sporten live kunnen kijken
Zo jammer dat de OS maar 1x in de 4 jaar is
Huh, doen de Rusjes daar mee?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet eens de best rappe Russische?
Ga eens film kijken johquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet eens de best rappe Russische?
Cooly en Berlinoquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:03 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Haalt het niet bij Cooly
Of natuurlijk Berlino
Dit niet wetenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Owh jij woont in België. Zeg dat dan.
Gras is groenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS zit nog steeds te lullen. Sporza it is dan.
Om een of andere reden denk ik altijd dat hij een Duitser is. Waarom weet ik eigenlijk niet goed.quote:
Mijn leven zou er niet gezonder op worden als er veel vaker een OS zou zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Stiekem misschien maar goed ookalles moest ervoor wijken die twee weken
Of gewoon BBC1quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS zit nog steeds te lullen. Sporza it is dan.
BBC1 stelt me vaak ook teleur.quote:
Staan er toch wel op?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ze vergeten zijn de PB's en SB's op de site te zetten
De BBC is alleen te pruimen als er geen Britse topfavorieten zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
BBC1 stelt me vaak ook teleur.
Zijn achternaam ook.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs zn naam verandert .. Emre heet ie nu
OK of gewoon Eurosport.. NOS doet alsof ze zo exclusief zijn door iets live uit te zenden maar meestal missen ze altijd net die moment dat het gebeurdquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
BBC1 stelt me vaak ook teleur.
Alleen bij de F1 ben ik echt altijd ontzettend lyrisch over de verslaggeving, al is dat ook minder geworden toen Lewis Hamilton ineens mee ging doen. (Al heeft de Beeb die maar een paar jaar gehad sinds 1996)quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
De BBC is alleen te pruimen als er geen Britse topfavorieten zijn.
En is geen koopbuitenlanderquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:15 schreef chufi het volgende:
Maar goed wij hebben Sifan,, maar die spreekt iig nog een beetje Nederlands
Dacht dat de traagste iets van een 12.7 had.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Zijn er serieus deelnemers met een PR van 15s?
Ok, dan overdrijven ze dus een beetje bij de NOS. 15s zou zelfs de gemiddelde FOK!ker met bierbuik nog halen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:19 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dacht dat de traagste iets van een 12.7 had.
Behalve vorig jaar in Rio danquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:20 schreef franklop het volgende:
Vind de tijd bij atletiek tussen de heats altijd veel te lang duren. Waarom niet zoals zwemmen gelijk met volgende verder..
Wat was er toen?quote:
Toen kon je een krant uitlezen tussen verschillende onderdelen door. Met dank aan de NBC.quote:
Dat was vooral met de finales.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen kon je een krant uitlezen tussen verschillende onderdelen door. Met dank aan de NBC.
Ja. Maar dat was toen wel belachelijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was vooral met de finales.
Een aardige jongen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stahl niet voorbij de 62 meter, dat moet verder lijkt me.
Milanov wel aardig.
Dat komt natuurlijk omdat er bij zwemmen maar op 1 punt actie is en bij atletiek soms wel 4 onderdelen tegelijk zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:25 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind een WK atletiek alleen wel 100x onoverzichtelijker dan een WK zwemmen
Er gebeuren meer onderdelen op hetzelfde moment ja , beetje multitasken lukt niet meer?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:25 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind een WK atletiek alleen wel 100x onoverzichtelijker dan een WK zwemmen
Ja pciesquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat er bij zwemmen maar op 1 punt actie is en bij atletiek soms wel 4 onderdelen tegelijk zijn
Als er een scherm was voor ieder onderdeel dat er bezig is wel ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Er gebeuren meer onderdelen op hetzelfde moment ja , beetje multitasken lukt niet meer?
Twee nummers door elkaar zou ik wel leuk vinden bij het zwemmenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat er bij zwemmen maar op 1 punt actie is en bij atletiek soms wel 4 onderdelen tegelijk zijn
Ze doen soms zelfs vier nummers door elkaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Twee nummers door elkaar zou ik wel leuk vinden bij het zwemmen
Heywoodu vindt dat leuk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:27 schreef Columbiafan het volgende:
Eurosport Player biedt de mogelijkheid om 3 screens tegelijk te openen
Ja nee helaas geen multicast streams bij Eurosport..quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als er een scherm was voor ieder onderdeel dat er bezig is wel ja.
Blijft toch wel typisch dat anno nu dat nog niet of nauwelijks mogelijk is op tv.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee helaas geen multicast streams bij Eurosport..
Is dat t maximum op de player?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:27 schreef Columbiafan het volgende:
Eurosport Player biedt de mogelijkheid om 3 screens tegelijk te openen
Jup.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat t maximum op de player?
Dus als je meer sporten zou willen kijken heb je pech?quote:
Zolang ze maar geen kwak uitdeelt. xdquote:
Komt ze al aanquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:37 schreef Columbiafan het volgende:
Semenya kapot maken, wel een lekker tactiek.![]()
Lang geleden hadden ze toch al PiP (picture in picture TV)quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijft toch wel typisch dat anno nu dat nog niet of nauwelijks mogelijk is op tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |