Sorry hoor, hij heeft dat meerdere malen gezegd. Zelfs de criminelen zijn lief, denk ik, in Asd. Gabbertjes allemaal, zoals hoe heet-ie grapjas. Volkshelden bijna.quote:Op maandag 31 juli 2017 22:06 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Eberhard zei dat er alleen maar lieve mensen wonen in Amsterdam, hij heeft het vrij uitgebreid over de criminaliteit gehad. Ik vind het derhalve nogal een infantiel punt.
Volgens mij heeft hij Amsterdam een lieve stad genoemd en Amsterdammers lieve mensen.quote:Op maandag 31 juli 2017 22:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sorry hoor, hij heeft dat meerdere malen gezegd. Zelfs de criminelen zijn lief, denk ik, in Asd. Gabbertjes allemaal, zoals hoe heet-ie grapjas. Volkshelden bijna.
Kom op, heeft niets met zijn studie te maken, maar wel met zijn beroep. Burgemeester van Asd en uithangbord voor Asd. Alleen iedereen weet dat zo'n uitspraak ludicreus is.quote:Op maandag 31 juli 2017 22:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij Amsterdam een lieve stad genoemd en Amsterdammers lieve mensen.
Hij is bij mijn weten nog altijd jurist en geen mathematicus, dus de vertaling naar "Alle Amsterdammers zijn lief, dus ook de criminelen" komt toch echt voor jouw rekening en niet voor die van Van der Laan.
Waar wiskundigen in absolute waarheden denken, zijn juristen (net als de gemiddelde Nederlander overigens) enigszins ambigu in hun taalgebruik en denken. Zo kan het zelfs voorkomen dat een hoger beroep of cassatie tot een andere uitspraak leidt ook al liggen exact dezelfde feiten eraan ten grondslag!quote:Op maandag 31 juli 2017 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kom op, heeft niets met zijn studie te maken, maar wel met zijn beroep. Burgemeester van Asd en uithangbord voor Asd. Alleen iedereen weet dat zo'n uitspraak ludicreus is.
ja dat hoeft nou ook weer niet, hij is nog niet doodquote:Op maandag 31 juli 2017 22:25 schreef Nadinarama het volgende:
Bij Jinek gaan we het nog even dunnetjes overdoen. Iets met komkommers.
Advocaten zijn niet ambigu hoor.quote:Op maandag 31 juli 2017 22:37 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waar wiskundigen in absolute waarheden denken, zijn juristen (net als de gemiddelde Nederlander overigens) enigszins ambigu in hun taalgebruik en denken. Zo kan het zelfs voorkomen dat een hoger beroep of cassatie tot een andere uitspraak leidt ook al liggen exact dezelfde feiten eraan ten grondslag!
Als mensen in hun vakantieverhalen vertellen over hoe aardig de mensen in ... waren, vraag je ze dan ook direct of ze daarmee ook op de verkrachters en moordenaars doelden? Zo ja zal je vast op veel feestjes worden uitgenodigd...
Ludicreus, is dat Zeeuws-Vlaams voor 'belachelijk'?quote:Op maandag 31 juli 2017 22:44 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb 10 jaar in Asd gewoond, ik weet dat het ludicreus is.
.quote:Op maandag 31 juli 2017 23:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ludicreus, is dat Zeeuws-Vlaams voor 'belachelijk'?
Dacht een rapper.quote:Op maandag 31 juli 2017 23:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ludicreus, is dat Zeeuws-Vlaams voor 'belachelijk'?
Volgens rechtse Fokkers was het een actquote:Op maandag 31 juli 2017 22:52 schreef richolio het volgende:
Pff, zojuist gezien. Dat laatste half uur is heel emotioneel.. Heb weer een paar traantjes moeten laten.
Mooie aflevering.
Heel jammer inderdaad. Eberhard is een voorbeeld voor iedereen.quote:Op maandag 31 juli 2017 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens rechtse Fokkers was het een act. Daar moet ik ook van huilen.
Wat een onzin!quote:Op maandag 31 juli 2017 18:43 schreef riazop het volgende:
[..]
EENS
EvdL is dan ook op de eerste plaats een behoorlijk rechts mannetje (zoals veel pvda'ers trouwens)
Beslist geen act. Was echt gemeend door Eberhard.quote:Op maandag 31 juli 2017 23:03 schreef Slobeend het volgende:
Nuance is nou eenmaal erg moeilijk voor klootjesvolkrechts. Als het niet in simpele zwartwittermen verwoord kan worden, dan past het niet in de kleine hoofdjes.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 07:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Wat een onzin!
De uitleg die EvdL gaf over het verschillende percentage Joodse slachtoffers mbt NL tov België tijdens WO II is historisch juist, en komt echt niet door het anti-semitisme of lafheid van de Nederlanders tov de Belgen. NL kreeg in een hardvochtige SS regering die gelijk anti-Joodse maatregelen trof, en België en Frankrijk kregen een militaire regering die meer bezig was met militaire zaken en minder met de Jodenvervolging.
De tranen waren echt, maar wel bewust gescript natuurlijk. Van der Laan wist echt wel dat hij dit niet droog ging houden.quote:Op maandag 31 juli 2017 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is jouw bezwaar?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De tranen waren echt, maar wel bewust gescript natuurlijk. Van der Laan wist echt wel dat hij dit niet droog ging houden.
Leuk charme offensief in zijn jacht naar mythische proporties. Net als zijn fabeltjes beeld van Amsterdam.
Klopt. Het was nep-TV. Als je EvdL moet geloven wonen alle Amsterdammers in LaLa-land.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De tranen waren echt, maar wel bewust gescript natuurlijk. Van der Laan wist echt wel dat hij dit niet droog ging houden.
Leuk charme offensief in zijn jacht naar mythische proporties. Net als zijn fabeltjes beeld van Amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |