quote:
quote:
Ok Scrummie.quote:Op maandag 31 juli 2017 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat heeft ie zelf gevraagd.
Maar dat mocht eerst niet. Tot hij hier kwam posten, toen kon het ineens wel.
Heerlijkquote:Op maandag 31 juli 2017 14:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Vlug, laat hem uit VBL verwijderen.
o wacht
Jij beledigt zelf iedereen altijd en overal. Beetje hypocriet dit.quote:Op maandag 31 juli 2017 15:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wil je stoppen met die beledigingen aan mijn adres?
In het dartstopic was hij ook constant madquote:Op maandag 31 juli 2017 15:26 schreef Jojoortje het volgende:
Stijn moet ook ophouden met het stalken van Scrummie. Begint een obsessie te worden.
Nee man. Drizzt en ik worden een topteam. Natuurlijk niet zo goed als wij toen waren...quote:
Wowwquote:Op maandag 31 juli 2017 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Aangezien je nog niet eens op je eigen kind kunt letten.
Verzin je eigen teksten eens, debiel.quote:Op maandag 31 juli 2017 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe maar niet.
HALLO ZEGquote:Op maandag 31 juli 2017 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe maar niet.
KOEKOEKquote:Op maandag 31 juli 2017 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Ik stalk hem niet, hij stalkt mij eerder. Jammer dat je in je jacht om te slijmen feitelijke onjuistheden verkondigt.quote:Op maandag 31 juli 2017 15:26 schreef Jojoortje het volgende:
Stijn moet ook ophouden met het stalken van Scrummie. Begint een obsessie te worden.
Nee, Drizzt is ook niet zo goed in bed, dus dat is logischquote:Op maandag 31 juli 2017 15:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee man. Drizzt en ik worden een topteam. Natuurlijk niet zo goed als wij toen waren...
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 31 juli 2017 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Drizzt is ook niet zo goed in bed, dus dat is logisch
Boeien laat elkaar gewoon met rust.quote:Op maandag 31 juli 2017 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stalk hem niet, hij stalkt mij eerder. Jammer dat je in je jacht om te slijmen feitelijke onjuistheden verkondigt.
Wat toch wel raar is, aangezien hij er bijna de hele dag in ligt.quote:Op maandag 31 juli 2017 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Drizzt is ook niet zo goed in bed, dus dat is logisch
Hypocriet is iemand negeren maar dan vervolgens wel uitmaken voor alles en nog wat.quote:Op maandag 31 juli 2017 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij beledigt zelf iedereen altijd en overal. Beetje hypocriet dit.
Staat ook op z'n Facebook bij reviews. Hij heeft maar 1 ster.quote:Op maandag 31 juli 2017 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat apart dat jullie zijn prestaties bespraken.
Dat bepaal ik zelf wel, mafklapper.quote:Op maandag 31 juli 2017 15:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet grappig dus laat jeachterwege
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |