Dat ik ooit naar een damesinterland zou uitkijken.quote:
Zag het toch niet naar uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:23 schreef Max23 het volgende:
Die Engelse keepster had dus tijdens de wedstrijd haar been gebroken.
we staan nu al achter als het om aanmoedigingen gaat op de social mediatwitter:EmmaWatson twitterde op dinsdag 01-08-2017 om 19:42:33Good luck at the @UEFAWomensEURO semi-final on Thursday #Lionesses! Will be cheering you on! ⚽️ reageer retweet
Zonder hun vaste doelvrouw.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:11 schreef FokPoster het volgende:
Ik heb heel wat wedstrijden gezien dit EK en Engeland is toch wel het beste team van het toernooi naast Nederland. Behoudend team en ze hebben iets wat geen ander land tot nu toe heeft: een spits die daadwerkelijk makkelijk scoort. Kan een heel spannende pot worden.
Ik vraag me zelfs af welke BN-er dat zou moeten overtreffen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:29 schreef Evertjan het volgende:
we staan nu al achter als het om aanmoedigingen gaat op de social mediatwitter:EmmaWatson twitterde op dinsdag 01-08-2017 om 19:42:33Good luck at the @UEFAWomensEURO semi-final on Thursday #Lionesses! Will be cheering you on! ⚽ reageer retweet
Patty Brardquote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:25 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik vraag me zelfs af welke BN-er dat zou moeten overtreffen.
geen 1 misschien Doutzen Kroes maar die red het niet qua volgersquote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:25 schreef Fargo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:25 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik heb het lastig hoor, want ik moet ook nog FC Utrecht tegelijk kijkenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Iedereen al bier, chips en nootjes gehamsterd voor vanavond?
Schijnt een gespannen sfeertje te hangen. Engelse hooligans die terrassen bestormen en dergelijkequote:
En in een afgelegen bos schijnt er ook al een gevecht te zijn geweest met een groepje Russen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 14:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schijnt een gespannen sfeertje te hangen. Engelse hooligans die terrassen bestormen en dergelijke
In Utrecht hebben ze wel een groot scherm in TivoliVredenburgquote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:18 schreef Dos37 het volgende:
Op naar het Museumplein naar de grote schermen
Ja? Da's wel tof!quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:43 schreef Paul het volgende:
[..]
In Utrecht hebben ze wel een groot scherm in TivoliVredenburg
Ja als FC Utrecht niet had gespeeld was ik ook gegaan, maar wil beide wedstrijden volgenquote:
Die nachos zijn gewoon ons avondetenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:59 schreef Voetbalmeisje het volgende:
Ik ben ook zo benieuwd! Twijfel nog of ik snacks ga inslaan.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:20 schreef Zipportal het volgende:
Ook van dit topic maken we weer een feestje. Genot.
Heb wel geprobeerd het WK een beetje te volgen twee jaar terug, maar die wedstrijden waten vaak 's nachts dus dat was wel lastig.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
Euh, mensen die het al jaren volgen bijvoorbeeld? Ik persoonlijk niet omdat het niet op TV was, maar nu het op TV is vind ik het echt leuk om te volgen.
Heb jij spanning dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 16:51 schreef Scrummie het volgende:
Het is alleen leuk door de spanning/de emotie.
Afhankelijk van de wedstrijd die nu nog gespeeld wordt natuurlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb jij spanning dan?
Hoe laat voorbeschouwing?
Nee, maar ik kan me voorstellen dat anderen dat wel hebben, halve finale etc. Geen idee hoe laat alles, weet alleen dat wedstrijd om half 9 ofzo begint.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb jij spanning dan?
Hoe laat voorbeschouwing?
Maar meteen na deze pot dus?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Afhankelijk van de wedstrijd die nu nog gespeeld wordt natuurlijk
TT nota benequote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me voorstellen dat anderen dat wel hebben, halve finale etc. Geen idee hoe laat alles, weet alleen dat wedstrijd om half 9 ofzo begint.
twitter:WomensEuro2017 twitterde op donderdag 03-08-2017 om 17:32:20"Je krijgt die lach niet van mijn gezicht." Op dit moment geldt dit voor de Nederlanders en de Engelsen. #NEDENG… https://t.co/b7IC8bYnmu reageer retweet
Zeker welkom!quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:19 schreef Susanne1801 het volgende:
Ik drink nog even een wijntje voor de spanning. Kom op Nederland !!
Dat geloof ik graag..bedanktquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er is genoeg te ontdekken hierKomt goed
Hahaha hoe kom je bij zo'n uitspraak. Mooi.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:52 schreef KingRoland het volgende:
MET LIEKE MARTENS AAN HET ROER ZIJN DE TEGENSTANDERS VISSENVOER
even een Channel 4 stream hosselen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:24 schreef Collide het volgende:
Is de wedstrijd ook met kwalitatief Engels commentaar te bekijken in Nederland?
Ze hebben 3 x van ze gewonnen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:26 schreef Voetbalmeisje het volgende:
Nederland vrouwen hebben dus nog nooit gewonnen van Engeland. Laat vanavond de eerste keer zijn
Dan kijk ik wel gewoon NPO, ga geen gare streams kijken.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
even een Channel 4 stream hosselen.
Wat?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:27 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze hebben 3 x van ze gewonnen.
Jeuj.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:28 schreef riazop het volgende:
Met de befaamde Hollandse arrogantie en naiviteit aan de voorbeschouwingstafel zit het alvast weer goed. "Engeland verdedigt alleen maar"
Wij zijn de beste!!!
Als dat zo is, dan is dat zo. Laten we maar gewoon afwachten...moet immers met de voetjes gebeuren en niet met woorden.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:28 schreef riazop het volgende:
Met de befaamde Hollandse arrogantie en naiviteit aan de voorbeschouwingstafel zit het alvast weer goed. "Engeland verdedigt alleen maar"
Wij zijn de beste!!!
tuurlijk zijn die engelsen ook goed, maar die commentator weet dat nog nietquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:30 schreef Voetbalmeisje het volgende:
[..]
Jeuj.
Maar de Engelsen hebben ook Taylor.Ik vind haar eng goed.
In de water. NOS doet dubbele stream.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:33 schreef Dos37 het volgende:
Haha de hele voorbeschouwing valt in het water omdat die bitches niet scoren
Ooo wist ik niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:33 schreef Nober het volgende:
[..]
3 gewonnen
4 gelijk
12 verloren
11 voor
26 tegen
Miedemaquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Miedema gaat een hattrick maken vandaag
Gras is groenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
waarom plaats jij berichten tijdens het volkslied...quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lucianita?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:42 schreef Pino112 het volgende:
Kan er nog meer make-up op, Narsingh?
Jij stond in het gelid zekerquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom plaats jij berichten tijdens het volkslied...
je zou zeggen dat dat niet moeilijk is.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:42 schreef madeleine-b het volgende:
Zo even van topic gewisseld
Hopelijk nu een beter wedstrijd
Hahaha hij is leuk uw opmerking . Maar het idee is top. Blijven vrouwen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:42 schreef Pino112 het volgende:
Kan er nog meer make-up op, Narsingh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:44 schreef hafcfan het volgende:
12 meter buitenspel zo'n beetje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:44 schreef hafcfan het volgende:
Boeit niemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minimaalquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:44 schreef franklop het volgende:
[..]
12 meter buitenspel zo'n beetje?
deed ajax gisterenavond ook....quote:
Maar waarom ?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
deed ajax gisterenavond ook....
misschien om die bal gelijk op hun helft te krijgen en de tegenstander gelijk onder druk te zetten ....quote:
Ingooi op een vervelende plek en je kunt je tegenstander makkelijker dekken bij zo'n ingooi. Balbezit heroveren en dan scoren.quote:
allemaal in het stadionquote:
Iedereen zit in het stadionquote:
Dit is toch interessanter dan PSV of Fc Utrecht. Misschien wel de enige halve finale van een Nederlands elftal de komende jaren.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het mannenvoetbal begint ook weer
Ik vind de eredivisie vele malen interessanter persoonlijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:52 schreef Collide het volgende:
[..]
Dit is toch interessanter dan PSV of Fc Utrecht. Misschien wel de enige halve finale van een Nederlands elftal de komende jaren.
Dat geestdodende voetbal van Cocu is sowieso niet om aan te zienquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:52 schreef Collide het volgende:
[..]
Dit is toch interessanter dan PSV of Fc Utrecht. Misschien wel de enige halve finale van een Nederlands elftal de komende jaren.
Ook al ze de winnende penalty maakt?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:53 schreef franklop het volgende:
Als Miedema vanavond scoort dan gaat ze mijn UI in.
goals in penaltyserie uitgezonderd.
Nederland is underrated op de ranking.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Gezien de onderlinge resultaten van de laatste jaren, het scorend vermogen van de Engelsen en de hogere ranking op de FIFA ranking zou het sowieso al knap zijn als je vanavond wint. #scorebordjournalistiek #evenonsindeunderdogpositielullen
Yupquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ook al ze de winnende penalty maakt?
Mooi in combinatie met van Veenendaalquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mooie voetbalnaam, Van Lunteren
Twente he.. iedereen met drugs op naar wedstrijd en hierna lekker rellenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:55 schreef Toefjes het volgende:
Zozo flink fluitconcert hoor. Dit wordt een grimmig avondje.
De drugs wordt daar toch tijdens de wedstrijd verstrekt?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:56 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Twente he.. iedereen met drugs op naar wedstrijd en hierna lekker rellen
Stelling: de Arena de dames ookquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:56 schreef richolio het volgende:
Stelling: de dames hadden de Arena kunnen vullen
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stelling: de Arena de dames ook
Had gekund.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:56 schreef richolio het volgende:
HASJ, COKE EN PILLEUH!quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:56 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Oneens, waren nog genoeg tickets op ticketswap.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:56 schreef richolio het volgende:
Stelling: voortaan alleen beelden van het douchenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:56 schreef richolio het volgende:
Hash coke en pille jalalalala...quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:56 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Zijn vrouw zal de finale wel fluiten.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:59 schreef trein2000 het volgende:
De scheids is van hetzelfde soort als Webb in 2010
Dat kloptquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:01 schreef Collide het volgende:
Zelfs Miedema had nog een hattrick gemaakt tegen Schotland.
Te vroegquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:01 schreef superniger het volgende:
Hopelijk stort het dak straks niet in.
Af en toe?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:03 schreef Collide het volgende:
Van der Sanden geeft af en toe wel matige voorzetten
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:53 schreef franklop het volgende:
JAHAAAA FRANKIEquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:53 schreef franklop het volgende:
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:53 schreef franklop het volgende:
ik fuck miedema ook graagquote:
Genot allen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:07 schreef Joezi het volgende:
GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAZICOOOOOOOOOOOOOOO
Ja neequote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:07 schreef OmniRocket het volgende:
Wel oppassen, als Engeland scoort sta je weer met lege handen Ivm uitdoelpunten
Daar weten ze in Utrecht alles van ...quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:07 schreef OmniRocket het volgende:
Die is wel een barney.gif waard, eigenlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:08 schreef Collide het volgende:
[..]
Daar weten ze in Utrecht alles van ...
In Amsterdam ook.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:08 schreef Collide het volgende:
[..]
tjoeke tjoekequote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:08 schreef Tagliano het volgende:
We gooien nog wat extra kolen op de hypetrain
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:07 schreef OmniRocket het volgende:
eerlijk is eerlijk ik voel nu meer spanning dan tijdens mannen WK Finale destijds toen met Bert en alles enzoquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:09 schreef Onnoman het volgende:
aandoenlijk wel dat de verslaggever de spanning immiteert alsof het mannenvoetbal is
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die is wel een barney.gif waard, eigenlijk
Knopen van je broek losmaken.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk ik voel nu meer spanning dan tijdens mannen WK Finale destijds toen met Bert en alles enzo
WK 2014 sowieso meer spanning dan 2010quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk ik voel nu meer spanning dan tijdens mannen WK Finale destijds toen met Bert en alles enzo
Oneens, toen konden we echt wereldkampioen worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jammer dat Kloeg weer langs de lijn staatquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:08 schreef Collide het volgende:
[..]
duhh.. je ziet tetten shackenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |