Dat ik ooit naar een damesinterland zou uitkijken.quote:
Zag het toch niet naar uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:23 schreef Max23 het volgende:
Die Engelse keepster had dus tijdens de wedstrijd haar been gebroken.
we staan nu al achter als het om aanmoedigingen gaat op de social mediatwitter:EmmaWatson twitterde op dinsdag 01-08-2017 om 19:42:33Good luck at the @UEFAWomensEURO semi-final on Thursday #Lionesses! Will be cheering you on! ⚽️ reageer retweet
Zonder hun vaste doelvrouw.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:11 schreef FokPoster het volgende:
Ik heb heel wat wedstrijden gezien dit EK en Engeland is toch wel het beste team van het toernooi naast Nederland. Behoudend team en ze hebben iets wat geen ander land tot nu toe heeft: een spits die daadwerkelijk makkelijk scoort. Kan een heel spannende pot worden.
Ik vraag me zelfs af welke BN-er dat zou moeten overtreffen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:29 schreef Evertjan het volgende:
we staan nu al achter als het om aanmoedigingen gaat op de social mediatwitter:EmmaWatson twitterde op dinsdag 01-08-2017 om 19:42:33Good luck at the @UEFAWomensEURO semi-final on Thursday #Lionesses! Will be cheering you on! ⚽ reageer retweet
Patty Brardquote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:25 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik vraag me zelfs af welke BN-er dat zou moeten overtreffen.
geen 1 misschien Doutzen Kroes maar die red het niet qua volgersquote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:25 schreef Fargo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:25 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik heb het lastig hoor, want ik moet ook nog FC Utrecht tegelijk kijkenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Iedereen al bier, chips en nootjes gehamsterd voor vanavond?
Schijnt een gespannen sfeertje te hangen. Engelse hooligans die terrassen bestormen en dergelijkequote:
En in een afgelegen bos schijnt er ook al een gevecht te zijn geweest met een groepje Russen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 14:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schijnt een gespannen sfeertje te hangen. Engelse hooligans die terrassen bestormen en dergelijke
In Utrecht hebben ze wel een groot scherm in TivoliVredenburgquote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:18 schreef Dos37 het volgende:
Op naar het Museumplein naar de grote schermen
Ja? Da's wel tof!quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:43 schreef Paul het volgende:
[..]
In Utrecht hebben ze wel een groot scherm in TivoliVredenburg
Ja als FC Utrecht niet had gespeeld was ik ook gegaan, maar wil beide wedstrijden volgenquote:
Die nachos zijn gewoon ons avondetenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:59 schreef Voetbalmeisje het volgende:
Ik ben ook zo benieuwd! Twijfel nog of ik snacks ga inslaan.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:20 schreef Zipportal het volgende:
Ook van dit topic maken we weer een feestje. Genot.
Heb wel geprobeerd het WK een beetje te volgen twee jaar terug, maar die wedstrijden waten vaak 's nachts dus dat was wel lastig.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
Euh, mensen die het al jaren volgen bijvoorbeeld? Ik persoonlijk niet omdat het niet op TV was, maar nu het op TV is vind ik het echt leuk om te volgen.
Heb jij spanning dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 16:51 schreef Scrummie het volgende:
Het is alleen leuk door de spanning/de emotie.
Afhankelijk van de wedstrijd die nu nog gespeeld wordt natuurlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb jij spanning dan?
Hoe laat voorbeschouwing?
Nee, maar ik kan me voorstellen dat anderen dat wel hebben, halve finale etc. Geen idee hoe laat alles, weet alleen dat wedstrijd om half 9 ofzo begint.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb jij spanning dan?
Hoe laat voorbeschouwing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |