Dat ik ooit naar een damesinterland zou uitkijken.quote:
Zag het toch niet naar uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:23 schreef Max23 het volgende:
Die Engelse keepster had dus tijdens de wedstrijd haar been gebroken.
we staan nu al achter als het om aanmoedigingen gaat op de social mediatwitter:EmmaWatson twitterde op dinsdag 01-08-2017 om 19:42:33Good luck at the @UEFAWomensEURO semi-final on Thursday #Lionesses! Will be cheering you on! ⚽️ reageer retweet
Zonder hun vaste doelvrouw.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 15:11 schreef FokPoster het volgende:
Ik heb heel wat wedstrijden gezien dit EK en Engeland is toch wel het beste team van het toernooi naast Nederland. Behoudend team en ze hebben iets wat geen ander land tot nu toe heeft: een spits die daadwerkelijk makkelijk scoort. Kan een heel spannende pot worden.
Ik vraag me zelfs af welke BN-er dat zou moeten overtreffen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:29 schreef Evertjan het volgende:
we staan nu al achter als het om aanmoedigingen gaat op de social mediatwitter:EmmaWatson twitterde op dinsdag 01-08-2017 om 19:42:33Good luck at the @UEFAWomensEURO semi-final on Thursday #Lionesses! Will be cheering you on! ⚽ reageer retweet
Patty Brardquote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:25 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik vraag me zelfs af welke BN-er dat zou moeten overtreffen.
geen 1 misschien Doutzen Kroes maar die red het niet qua volgersquote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:25 schreef Fargo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:25 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik heb het lastig hoor, want ik moet ook nog FC Utrecht tegelijk kijkenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Iedereen al bier, chips en nootjes gehamsterd voor vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |