SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Dit heeft de Top 40 zelfs gehaald...quote:Op zondag 30 juli 2017 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
Deze kwam een keer voorbij toen we in Frankrijk reden.![]()
Ja, onvoorstelbaar. Maar wel grappig.quote:Op zondag 30 juli 2017 11:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit heeft de Top 40 zelfs gehaald...
Tja, de Top 40 staat dan ook niet echt bekend om zijn goede muzieksmaak of onafhankelijke keus.quote:
je moest eens weten wat er allemaal nog komtquote:
Ons met een vakantiekater laten zitten in het regenachtige en koude Nederland en zelf lekker cocktails slurpen in het zwembad? En bedanktquote:Op zondag 30 juli 2017 11:05 schreef peaceman het volgende:
je moest eens weten wat er allemaal nog komtDaarom vond ik ingetuind ook zo'n passende benaming.
moi aussiquote:Op zondag 30 juli 2017 11:04 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek zingt mee in zijn beste Frans
lalalalala
quote:Op zondag 30 juli 2017 11:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ons met een vakantiekater laten zitten in het regenachtige en koude Nederland en zelf lekker cocktails slurpen in het zwembad? En bedankt![]()
quote:Op zondag 30 juli 2017 11:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ons met een vakantiekater laten zitten in het regenachtige en koude Nederland en zelf lekker cocktails slurpen in het zwembad? En bedankt![]()
tis wel lekker vrolijkquote:
En daar ben jij nou mee getrouwd.quote:
quote:Op zondag 30 juli 2017 11:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En daar ben jij nou mee getrouwd.
Ben je nou blij? Hè? HÈ?
Succes ermee.
Ach hij heeft ook zijn goede momenten.quote:Op zondag 30 juli 2017 11:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En daar ben jij nou mee getrouwd.
Ben je nou blij? Hè? HÈ?
Succes ermee.
Je zal er toch mee moeten dingesen zeg...
daar zing ik niet bijquote:Op zondag 30 juli 2017 11:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Zelfs dát is al TMIquote:
Zeker puber Twan schaamt zich al snel voor ons...quote:Op zondag 30 juli 2017 11:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Peace en Diaan aan het cruisen met de raampjes open over de boulevard en Twan en Lennon die zich achterin dood zitten te schamen. Ik zie het al helemaal gebeuren.
quote:Op zondag 30 juli 2017 11:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Peace en Diaan aan het cruisen met de raampjes open over de boulevard en Twan en Lennon die zich achterin dood zitten te schamen. Ik zie het al helemaal gebeuren.
quote:Op zondag 30 juli 2017 11:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Daar is het een puber voorquote:Op zondag 30 juli 2017 11:18 schreef peaceman het volgende:
Zeker puber Twan schaamt zich al snel voor ons...
oh... welke?quote:Op zondag 30 juli 2017 11:20 schreef CindieY het volgende:
Opmerkelijke nummers voorbij horen komen tijdens het poetsen
Ik heb de zooooooooooomer in mijn booool!quote:
Ik heb ze er op geheel eigen wijze al op aangesproken, maar ze lachten alles wegquote:Op zondag 30 juli 2017 11:20 schreef CindieY het volgende:
Opmerkelijke nummers voorbij horen komen tijdens het poetsen
en er komt nog meer mooisquote:Op zondag 30 juli 2017 11:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb de zooooooooooomer in mijn booool!
Ik heb mijn balkondeur openstaan. M'n buren zijn wel allerlei muziekstijlen gewend van me, maar dit
Snel die balkondeur dicht dus!quote:
Ze? peaceman hè?quote:Op zondag 30 juli 2017 11:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb ze er op geheel eigen wijze al op aangesproken, maar ze lachten alles weg
komt omdat jij over cocktails begon...quote:Op zondag 30 juli 2017 11:25 schreef spijkerbroek het volgende:
De liedje die je wist dat ging komen.
Ohja, het is zeker ook mijn schuld dat jullie op vakantie gaan hè?quote:Op zondag 30 juli 2017 11:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
komt omdat jij over cocktails begon...
ah je doet inspiratie op?quote:Op zondag 30 juli 2017 11:26 schreef CindieY het volgende:
Spotify ook maar even aangeslingerd, volgens mij mis ik nog wel wat dingen in mijn zomerplaylist
nou... als je het hele jaar spijkerbroek ziet, wil je ook wel eens wat anders he?!quote:Op zondag 30 juli 2017 11:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ohja, het is zeker ook mijn schuld dat jullie op vakantie gaan hè?![]()
Jaquote:
quote:Op zondag 30 juli 2017 11:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
JaDie lijst is zeer divers, maar ik heb er vast wat gemist. Alhoewel zomer in m'n bol er pertinent NIET in komt
Ja, toen ik op Invoeren drukte, wist ik dat zoiets zou komen.quote:Op zondag 30 juli 2017 11:27 schreef peaceman het volgende:
nou... als je het hele jaar spijkerbroek ziet, wil je ook wel eens wat anders he?!
Braziliaans-Portugeesquote:Op zondag 30 juli 2017 11:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook het enige. En dat het Spaans (?) gezongen was.
Twee zelfs.quote:
twee enorme kneiters jaquote:
Ik luister al een uur naar liedjes die alleen maar goed zijn als er al een half kratje in zit...quote:Op zondag 30 juli 2017 11:50 schreef peaceman het volgende:
hierna gewoon een goed nummer... maar ja.. of dat vooraf geloofd wordt, betwijfel ik
Respectquote:Op zondag 30 juli 2017 11:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik luister al een uur naar liedjes die alleen maar goed zijn als er al een half kratje in zit...
en je bent pas bij flesje 6?quote:Op zondag 30 juli 2017 11:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik luister al een uur naar liedjes die alleen maar goed zijn als er al een half kratje in zit...
Helemaal sober.quote:
Ik vind het heerlijke muziek hoorquote:Op zondag 30 juli 2017 11:53 schreef peaceman het volgende:
ach sommigen van jullie overleven DJ Vout met gemak, dan valt dit allemaal best mee
Ja hoorquote:Op zondag 30 juli 2017 11:53 schreef peaceman het volgende:
ach sommigen van jullie overleven DJ Vout met gemak, dan valt dit allemaal best mee
quote:Op zondag 30 juli 2017 11:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben al helemaal in vakantiestemming:
[ afbeelding ]
Ah neequote:Op zondag 30 juli 2017 11:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
Vakantie naar de zon zit er al op voor dit jaar voor mij.quote:Op zondag 30 juli 2017 11:57 schreef just me het volgende:
ik zou zoeken naar een plekje onder de zon
draai maar lekker doorquote:Op zondag 30 juli 2017 11:59 schreef peaceman het volgende:
denk dat ik straks nog wel met een half uurtje verleng.. mits er geen DJ gaat draaien om half 1.
dit nummer is een guilty plessurequote:
Ik heb er geen spijt van dat ik het zwembad gedemonteerd heb!quote:Op zondag 30 juli 2017 11:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
Je had het zwembad in ieder geval niet zelf bij hoeven vullen.quote:Op zondag 30 juli 2017 12:05 schreef ToT het volgende:
Ik heb er geen spijt van dat ik het zwembad gedemonteerd heb!
Heb ik nog geen één keer hoeven doen eigenlijk. Genoeg regen gehad.quote:Op zondag 30 juli 2017 12:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je had het zwembad in ieder geval niet zelf bij hoeven vullen.
Jouw sterrenbeeld is een sportdrankje?quote:
Deze staat toch echt niet op de iPod mag ik hopen.quote:Op zondag 30 juli 2017 12:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Goh, wat ben ik blij dat ik niet met jullie op vakantie ga.![]()
Fijne vakantie alvastquote:Op zondag 30 juli 2017 12:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deze staat toch echt niet op de iPod mag ik hopen.
Het raam kan open hè?quote:Op zondag 30 juli 2017 12:12 schreef Diaan73 het volgende:
Deze staat toch echt niet op de iPod mag ik hopen.
je wordt er misschien niet vrolijk van, maar het is wel vrolijk.quote:Op zondag 30 juli 2017 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een iets andere definitie van 'vrolijk'...
Het is echt bizarquote:Op zondag 30 juli 2017 12:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu? Het is hier warm en droog. Af en toe zonnig.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit...quote:Op zondag 30 juli 2017 12:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
je wordt er misschien niet vrolijk van, maar het is wel vrolijk.
quote:Op zondag 30 juli 2017 12:23 schreef just me het volgende:
[..]
Het is echt bizar![]()
zo is er niets en dan hoppa, de sluizen open!
gelukkig zit er een uitknop opquote:Op zondag 30 juli 2017 12:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit...
[ afbeelding ]
Ik denk dat het hier zo ook gaat regenen. Maar dat denk ik de hele ochtend alquote:Op zondag 30 juli 2017 12:23 schreef just me het volgende:
[..]
Het is echt bizar![]()
zo is er niets en dan hoppa, de sluizen open!
quote:Op zondag 30 juli 2017 12:29 schreef MadMaster het volgende:
Oeps, hier konden ze gisteren wel wat regen gebruiken...
Wow....quote:Op zondag 30 juli 2017 12:29 schreef MadMaster het volgende:
Oeps, hier konden ze gisteren wel wat regen gebruiken...
quote:Op zondag 30 juli 2017 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, die is al herhaaldelijk gebruikt...
gelukkig hebben we sunshine in the music...quote:
ik zal Lennon eens vragen...quote:
hij heeft het niet gehoordquote:
hij zou het toch niet herkend hebbenquote:
ik mag hopen dat ie dat nog niet herkend neequote:
ik ben lekker opgeschoten met mijn nota'squote:
quote:
en als we het raden zijn we welkom ?quote:Op zondag 30 juli 2017 13:05 schreef peaceman het volgende:
straks in het laatste nummer zit een kleine aanwijzing voor onze vakantiebestemming...
quote:
is ook een leuk nummer toch?quote:Op zondag 30 juli 2017 13:06 schreef CindieY het volgende:
Ik zag vanochtend bij een herhaling van Jinek nog een item over dit nummerZe gaan 't opnieuw uitbrengen ofzo.
komt gewoon door Andrequote:Op zondag 30 juli 2017 13:12 schreef CindieY het volgende:
Het zonnetje breekt weer door, gelukkig maar
Toen plensde het nogquote:
3 minuten was prima te doen hoorquote:Op zondag 30 juli 2017 13:15 schreef peaceman het volgende:
Dank voor het luisteren en knap dat jullie het uitgezeten hebben!
Tot over een paar weken![]()
Thnx!quote:Op zondag 30 juli 2017 13:13 schreef CindieY het volgende:
Dank voor de zomerse deuntjesFijne vakantie voor jou en Diaan73!
quote:Op zondag 30 juli 2017 15:23 schreef Tuned22 het volgende:
Kom zojuist tot de ontdekking dat ik een gepersonaliseerd polsbandje heb![]()
[ link | afbeelding ]
Zo zien we het graag
Ik mis de 22quote:Op zondag 30 juli 2017 15:23 schreef Tuned22 het volgende:
Kom zojuist tot de ontdekking dat ik een gepersonaliseerd polsbandje heb![]()
[ link | afbeelding ]
Zo zien we het graag
Daar openen ze (helaas) mee...quote:
quote:Op zondag 30 juli 2017 17:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar openen ze (helaas) mee...
Over 2,5 uur pas weer op pad, begint toch pas rond 21.00 uur...
Supersoaker mee?
Hoe groot moet de hd zijn?quote:Op zondag 30 juli 2017 17:47 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft iemand heel toevallig nog een interne HDD over?
Denk dat die van mij nu echt bijna dood is. Bij opstarten de eerste paar keer geen boot disk gevonden
Heb nu een SAMSUNG HD753LJ (uit 2012 of eerder, dus niet heel gek, maar komt nu een beetje kak uit) En koop straks liever een nieuwe PC Met SSD maar wil deze dus niet meer upgraden eerst.
Helaas..? Supergaaf tochquote:Op zondag 30 juli 2017 17:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar openen ze (helaas) mee...
Over 2,5 uur pas weer op pad, begint toch pas rond 21.00 uur...
Supersoaker mee?
Sunday Bloody Sunday vind ik een beetje uitgemolken.quote:Op zondag 30 juli 2017 18:25 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Helaas..? Supergaaf toch![]()
Wij zitten al te etenbij het Amstel stonden nog aardig wat mensen maar Bono was al weg zei de autoinontvangstnemer (hoe heet zo'n man ook alweer
)
Alleen Bono verblijft daar trouwens. De rest slaapt in andere hotels.
Supersoaker vergetenik wist dat ik iets vergat...
How longquote:Op zondag 30 juli 2017 18:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sunday Bloody Sunday vind ik een beetje uitgemolken.
In ieder geval 34 jaar. And countingquote:Op zondag 30 juli 2017 19:57 schreef ToT het volgende:
How long
How long must we sing this song
How long, how long
Blijkbaar!quote:Op zondag 30 juli 2017 20:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In ieder geval 34 jaar. And counting
Wat voor oplossing?quote:Op zondag 30 juli 2017 20:51 schreef Rafeiro het volgende:
zie nu trouwens al wel een oplossing voor me, maar niet te makkelijk
Keilbouten FTW!quote:Op zondag 30 juli 2017 20:48 schreef Rafeiro het volgende:
Theo!
Vraagstukje:
Je kent pluggen wel denk ik, je boort een gat in een muur oid, ramt er een plug in en je schroeft iets vast.
Een schroef begint dun en wordt steeds iets dikker, wat de beklemming bevorderd (althans dat denk ik).
Zou er ook zoiets mogelijk zijn voor een bout? zodat je het ook makkelijk los en vast kan draaien, of zal je dan toch een moer oid in de muur moeten "metselen"?
keilbout?quote:Op zondag 30 juli 2017 20:48 schreef Rafeiro het volgende:
Theo!
Vraagstukje:
Je kent pluggen wel denk ik, je boort een gat in een muur oid, ramt er een plug in en je schroeft iets vast.
Een schroef begint dun en wordt steeds iets dikker, wat de beklemming bevorderd (althans dat denk ik).
Zou er ook zoiets mogelijk zijn voor een bout? zodat je het ook makkelijk los en vast kan draaien, of zal je dan toch een moer oid in de muur moeten "metselen"?
Wat is de bedoeling precies en waarom zijn keilbouten stom?quote:Op zondag 30 juli 2017 21:00 schreef Rafeiro het volgende:
Gimp is veel te lastig om dit te schetsten, haha
Er zijn schroeven die halverwege in tapdraad van een bout overgaan.quote:Op zondag 30 juli 2017 21:02 schreef Rafeiro het volgende:
Het moet een soort simpele plug zijn voor lichte dingen aan een tapdraad. Die dan ook makkelijk los en vast kan. Keilbout is lomp.
Moet juist enkel tapdraad zijnquote:Op zondag 30 juli 2017 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn schroeven die halverwege in tapdraad van een bout overgaan.
[ afbeelding ]
Je wil het dus niet op een traditionele manier in een plug draaien, maar het moet wel in de muur zitten, maar mag geen keilbout izjn?quote:
Je wil...een poppetje maken?quote:Op zondag 30 juli 2017 21:07 schreef Rafeiro het volgende:
[ [url=https://images.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.dehuisdiersuper.nl%2Fmedia%2Fcatalog%2Fproduct%2Fp%2Fa%2Fparkieten-speelgoed-houten-zitstok-touw.jpg&f=1]afbeelding[/url] ]
Bijvoorbeeld
Maar je wilt zitstokken aan de muur hebben? Hier gebruiken ze alles wel om te 'perchen'. Momenteel het randje van de gesloten deur.quote:
Moertjes vastlijmen aan die korte stokjes, gaatje boren door de lange, en daar een schroefdraad doorheen steken?quote:
Op m'n hoofd mogen ze niet, dan willen ze de baas spelen. Maar heb nu nog geen leuke plekjes, dus dan liever wat zooi aan de muurquote:Op zondag 30 juli 2017 21:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar je wilt zitstokken aan de muur hebben? Hier gebruiken ze alles wel om te 'perchen'. Momenteel het randje van de gesloten deur.
Ohnee, bij nader inzien m'n hoofd
Oh wacht, dus die dingen komen aan de muur, nu snap ik het.quote:Op zondag 30 juli 2017 21:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Op m'n hoofd mogen ze niet, dan willen ze de baas spelen. Maar heb nu nog geen leuke plekjes, dus dan liever wat zooi aan de muur
Speeltouwquote:Op zondag 30 juli 2017 21:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Op m'n hoofd mogen ze niet, dan willen ze de baas spelen. Maar heb nu nog geen leuke plekjes, dus dan liever wat zooi aan de muur
Ben dol op die stenen stokken, goed voor de nagels en de snavelsquote:Op zondag 30 juli 2017 21:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
SpeeltouwEn waarom al die moeite doen? Gewoon zitstokken aan een plaat MDF ofzo maken en een dan soort van speelwand van maken
Als je zitstokken van diverse materialen en diktes gebruikt, kom je ook al een heel eind. Ik heb hier onder andere gewoon bezemsteel, javahout, liaan etc. etc.quote:Op zondag 30 juli 2017 21:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ben dol op die stenen stokken, goed voor de nagels en de snavels
Maar die speelwand is ook een idee
Daar was ik ook al geweest, haha.quote:Op zondag 30 juli 2017 21:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je zitstokken van diverse materialen en diktes gebruikt, kom je ook al een heel eind. Ik heb hier onder andere gewoon bezemsteel, javahout, liaan etc. etc.
* CindieY doet een schopje naar F&F
Ik zou met kromsnavels geen lijm gebruiken, maar dat beseft Raf vast zelf ook wel.quote:Op zondag 30 juli 2017 21:16 schreef ToT het volgende:
Of je lijmt dat ding gewoon aan een plankje en hangt het aan een touwtje aan de muur, gewoon aan een spijker of zo!
Schroeven, timmeren, whatever!quote:Op zondag 30 juli 2017 21:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou met kromsnavels geen lijm gebruiken, maar dat beseft Raf vast zelf ook wel.
We kunnen ze beter knaagsnavels noemen. Onder het mom van 'we knagen je hele huis kapot'quote:
Af en toe zou je ze wel eens de snavel dicht willen lijmen, haha.quote:Op zondag 30 juli 2017 21:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou met kromsnavels geen lijm gebruiken, maar dat beseft Raf vast zelf ook wel.
quote:
quote:Op maandag 31 juli 2017 07:43 schreef just me het volgende:
Ik moet zo maar eens een hoesje voor mijn telefoon gaan bestellenMoet via internet omdat die niet in de winkel te koop zijn.
Goedemorgen.quote:
ik heb weer eens iets apartquote:Op maandag 31 juli 2017 07:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Koop je een nieuwe telefoon, verkopen ze er geen hoesjes voor.
quote:
Ik vrees van wel, het was een kort nachtje en sowieso een kort weekend...quote:Op maandag 31 juli 2017 07:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Zoveel koffie nodig deze morgen, Mad?
party Madquote:Op maandag 31 juli 2017 07:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees van wel, het was een kort nachtje en sowieso een kort weekend...
ook niet op de markt?quote:Op maandag 31 juli 2017 07:43 schreef just me het volgende:
Ik moet zo maar eens een hoesje voor mijn telefoon gaan bestellenMoet via internet omdat die hier niet in de winkel te koop zijn.
Is ze daar niet een beetje te oud voor?quote:Op maandag 31 juli 2017 12:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Just me, bij de Wibra verkopen ze sokken en leggings van Frozen
quote:Op maandag 31 juli 2017 12:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Just me, bij de Wibra verkopen ze sokken en leggings van Frozen
quote:Op maandag 31 juli 2017 12:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is ze daar niet een beetje te oud voor?
Bepaal ik zelf wel hè of ik daar te oud voor benquote:Op maandag 31 juli 2017 12:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:
Ach, over een jaartje of 3 word je alweer kindquote:Op maandag 31 juli 2017 13:47 schreef just me het volgende:
Bepaal ik zelf wel hè of ik daar te oud voor ben
Is radio 5 van zichzelf niet al iets dat niet opgegraven had moeten worden?quote:Op maandag 31 juli 2017 13:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh god, bij radio5 hebben ze Oscar Harris opgegraven
het is echt verjongd, en over het algemeen erg fijne radio.quote:Op maandag 31 juli 2017 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is radio 5 van zichzelf niet al iets dat niet opgegraven had moeten worden?
heerlijke radio...quote:Op maandag 31 juli 2017 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is radio 5 van zichzelf niet al iets dat niet opgegraven had moeten worden?
quote:Op maandag 31 juli 2017 12:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb er ooit alleen de zwarte lijst beluisterd en dat vond ik slaapverwekkend...quote:Op maandag 31 juli 2017 14:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is echt verjongd, en over het algemeen erg fijne radio.
Dat begrijp ik, maar dat herken ik niet helemaal.quote:Op maandag 31 juli 2017 14:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij bedoelt dat de ellende die hem bij 3fm weggejaagd heeft nu op radio2 gedraaid wordt
ze hebben het echte oubollige eruit gegooid sinds een jaar of 2 ofzo. Zojuist was Jan Rietman, die neemt het programma van Tineke waar nu ze op vakantie isquote:Op maandag 31 juli 2017 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er ooit alleen de zwarte lijst beluisterd en dat vond ik slaapverwekkend...
ik schakel steeds sneller naar een andere zender in de auto, vreselijke 3fm ellende. Autotune, geen idee eigenlijk, de zender krijgt bij mij, op Rob na, eigenlijk geen kans meer.quote:Op maandag 31 juli 2017 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar dat herken ik niet helemaal.
Ik heb zelf een pesthekel aan autotune en dat hoor ik gelukkig niet te vaak bij radio 2...
Wacht even...quote:Op maandag 31 juli 2017 14:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze hebben het echte oubollige eruit gegooid sinds een jaar of 2 ofzo. Zojuist was Jan Rietman, die neemt het programma van Tineke waar nu ze op vakantie is
Ik denk dat dat, vanwege het afscheid van Rob, bij mij ook het geval wordt.quote:Op maandag 31 juli 2017 14:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik schakel steeds sneller naar een andere zender in de auto, vreselijke 3fm ellende. Autotune, geen idee eigenlijk, de zender krijgt bij mij, op Rob na, eigenlijk geen kans meer.
het waren eerder echte bejaarden, deze twee draaien echt fijne muziekquote:Op maandag 31 juli 2017 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht even...
Oubollige eruit en dan Jan Rietman en Tineke noemen?![]()
morgen graag, vandaag te druk en daarna te moe, dus vroeg naar bedquote:Op maandag 31 juli 2017 15:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik beloof nog niks, maar is er eventueel interesse in een Manic Monday of morgen een Teasing Tuesday?
Geen idee hoeveel potentiële luisteraars er nog niet op vakantie zijn...
Check!quote:Op maandag 31 juli 2017 15:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
morgen graag, vandaag te druk en daarna te moe, dus vroeg naar bed
Koopje, doen!quote:Op maandag 31 juli 2017 15:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, ik heb mijn nieuwe droomhuis gevonden, beetje in ere herstellen en dan zou ik er zo intrekken http://www.funda.nl/koop/mook/huis-85609145-schuttersweg-8/
moet ik eerst mijn collectie vazen etc tegen de hoofdprijs verkopen en die dingen staan nou juist zo leuk in dat huis. Zo jammer is datquote:
Dat toilet met tegels en zalmroze wasbak zou ik idd even aanpakken. Dat ziet er niet uitquote:Op maandag 31 juli 2017 15:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, ik heb mijn nieuwe droomhuis gevonden, beetje in ere herstellen en dan zou ik er zo intrekken http://www.funda.nl/koop/mook/huis-85609145-schuttersweg-8/
Hehe netjes!quote:Op maandag 31 juli 2017 15:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |