Dagje ouder he?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
TS wel, ik ben in de bloei van mijn leven.quote:
Dealquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:11 schreef tonja het volgende:
@TT, Yep, die borrel kunnen best een keer overdoen![]()
Ik zou het serieus leuk vinden om jou ook eens te ontmoeten.quote:
Ik zeg doen, hij bijt nietquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het serieus leuk vinden om jou ook eens te ontmoeten.
Ik ben ook best aardig, maar lig aan een ketting.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het serieus leuk vinden om jou ook eens te ontmoeten.
Wie is Iggy?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Iggy is op insectenjacht, mooi, hoef ik dat niet meer te doen.
Wacht even...ik pleur een pic.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wacht even...ik pleur een pic.
Maar eerst even een bong...
Oh echt wat leuk.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken Mo alleen maar van hier.
Piet is hier ooit thuis geweest
En die een dekentje kreeg van de bardamequote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was de Friese toerist in zn korte broek die het koud had
Tjaquote:
Ik had je heul niet gezien. Ja jij ookquote:
Heb je dan alweer schoolvakantie?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:22 schreef sacha het volgende:
[..]
volgens mij moet ik dan ergens naar de efteling
Arme jijquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:22 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben dan ook onzichtbaarquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had je heul niet gezien. Ja jij ook
Jaren niet en nu is het een speeltuin. Ik heb de balkondeur dicht 's nachtsquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:22 schreef chufi het volgende:
Soury je woont 4 hoog en nog steeds last van die beesten ..
Ja ik moet mijn haar wassen op die datumquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:22 schreef sacha het volgende:
[..]
Zijn er naaste buren aan het verbouwen? Dan wil er nog weleens een kolonie op zoek naar een nieuwe ruimte gaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaren niet en nu is het een speeltuin. Ik heb de balkondeur dicht 's nachts
Als je nu een kat zou nemen ...quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaren niet en nu is het een speeltuin. Ik heb de balkondeur dicht 's nachts
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik moet mijn haar wassen op die datum
Nee ik kreeg een buren app dat er muizen waren. Ik dacht nog gohh.... geen last vanquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Zijn er naaste buren aan het verbouwen? Dan wil er nog weleens een kolonie op zoek naar een nieuwe ruimte gaan.
Pas maar op, zij vreet je op als het moet, ze is niet voor de poes.quote:
Ik zou die app uninstallen..quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik kreeg een buren app dat er muizen waren. Ik dacht nog gohh.... geen last van
In wat oudere huizen heb jij ook muizen als je buren muizen hebben..quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik kreeg een buren app dat er muizen waren. Ik dacht nog gohh.... geen last van
de hele week 39?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik moet mijn haar wassen op die datum
Je hebt een betere camera.....leuke poes, maar ik ruil niet.quote:
Ja weet ik ik heb er maar mee te levenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:26 schreef tonja het volgende:
[..]
In wat oudere huizen heb jij ook muizen als je buren muizen hebben..
Ja in de oude huize in Adam West met houten vloerenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:26 schreef tonja het volgende:
[..]
In wat oudere huizen heb jij ook muizen als je buren muizen hebben..
Ik ook nietquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt een betere camera.....leuke poes, maar ik ruil niet.
De camera wel....
Ze klimmen tegen de buitenwanden op he?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja in de oude huize in Adam West met houten vloeren
Yep, hier ook.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja in de oude huize in Adam West met houten vloeren
Aha, bergbeklimmers, weet je zeker dat het geen Limburgse muizen zijn.....quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze klimmen tegen de buitenwanden op he?
Het zijn kleine harige opdonders met een kaasfixatiequote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aha, bergbeklimmers, weet je zeker dat het geen Limburgse muizen zijn.....
En bedankt voor de visquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Het zijn kleine harige opdonders met een kaasfixatie
Daar hadden we het net overquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer doen wij weer eens een borrel?
Ik wilde net over muizenvallen en spek beginnen, maar zag er toch maar vanafquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zeg niks over muizen, maar ik heb ze niet in huis iig.![]()
Ze nou maar eerlijk dat je ze toch wel lief vindtquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zeg niks over muizen, maar ik heb ze niet in huis iig.![]()
Ik vind muizen prima beesten, maar niet in huis, en de poezen denken daar net zo over.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze nou maar eerlijk dat je ze toch wel lief vindt
Muizen zijn beter te vangen met zoetigheid. Niks geen kaasquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik wilde net over muizenvallen en spek beginnen, maar zag er toch maar vanaf
Ja jij bent deskundige inmiddelsquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Muizen zijn beter te vangen met zoetigheid. Niks geen kaas
Pindakaas doet het ook goed.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Muizen zijn beter te vangen met zoetigheid. Niks geen kaas
Ja en ik doe ook niet aan valletjes hup een berg gif.quote:
En dit, een beetje die beesten een maaltijd gaan aanbieden, no way.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:38 schreef chufi het volgende:
Zolang ik ze niet heb ga ik ze niet lokken met lekkernijen
Ja OK maar jij kebt serieuze overlastquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en ik doe ook niet aan valletjes hup een berg gif.
Ja dat .. Mijn vallen staan ook gewoon op strategische plekken zonder vreten .. gewoon op de kortste wegquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dit, een beetje die beesten een maaltijd gaan aanbieden, no way.
Die beesten komen normaliter 'ergens' op af hoor.....bron > oorzaak > gevolg > muizen...quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en ik doe ook niet aan valletjes hup een berg gif.
Het is niet serieus maar als de buren er niks aan doen is het niet te doen. Bij voorbeeld geen vuil niszakken op balkon. Wie gaat dat controlerenquote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:41 schreef tonja het volgende:
Toen ik studeerde, mijn vriendje in die tijd woonde op een verkrot zoldertje. Hij pakte een keer een zak macaroni uit een keukenkastje en toen ontsnapten er meteen tig muizen uit die zak. Hij greep een stamppot stamper en heeft toen een waar bloedbad aangericht. Ik ben toen weggelopen.
Ja ik ook hoor, maar het zag er niet echt fijn uit, al die bloedende muizenlijkjes tussen de macaroniquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, maar het zag er niet echt fijn uit, al die bloedende muizenlijkjes tussen de macaroni
Hahaha Stienquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:46 schreef Stien_Struis het volgende:
Kameraad van me live in St Petersburg met zijn Moog.
Nou ja het is kut en hoort bij in de stad wonen, toen ik nog poes/kat had was het probleem er niet ja soms een halvequote:
Katten zijn the bombquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
De enige beesten die hier in huis zijn zijn de poezen, en alles dat kruipt en/of vliegt dat vangen ze.
Heb ook geen last van zulks, hoe anders is dat bij mijn broertje met zijn honden.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:46 schreef Stien_Struis het volgende:
Kameraad van me live in St Petersburg met zijn Moog.
Harry (rip) ging een keer jongleren met een muis, op mijn bedquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja het is kut en hoort bij in de stad wonen, toen ik nog poes/kat had was het probleem er niet ja soms een halve
Ik twijfel erg somsquote:
Ja wat is het nut van een hont als het geen eens een waakhond is.. ?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
De enige beesten die hier in huis zijn zijn de poezen, en alles dat kruipt en/of vliegt dat vangen ze.
Heb ook geen last van zulks, hoe anders is dat bij mijn broertje met zijn honden.
Geen idee. Ik snap niets van honden.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat is het nut van een hont als het geen eens een waakhond is.. ?
Wie ?
WTF je kent het gewoon ..quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:49 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Unit Moebius komt ook nog. Ken ik ook
[ afbeelding ]
Om de schoenen te vegenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat is het nut van een hont als het geen eens een waakhond is.. ?
Wie ?
Lekker spul.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:49 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Unit Moebius komt ook nog. Ken ik ook
[ afbeelding ]
Ik ben geen fan, en nu druk ik me zacht uit.quote:
Das Ding komt uit Rotterdam en Unit Moebius uit Den Haag. Bij beide ga ik regelmatig buurten.quote:
Kut beesten zijn het in mijn mannelijke opiniequote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben geen fan, en nu druk ik me zacht uit.
Ik ook niet. Ooit een vriend gehad met 2 honden. Ik vind ze vies, opdringerig, vervelend en bewerkelijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben geen fan, en nu druk ik me zacht uit.
Ok .. Ik zat ff fout in mn gedachte ..quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:53 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Das Ding komt uit Rotterdam en Unit Moebius uit Den Haag. Bij beide ga ik regelmatig buurten.
Honden in mijn huis is een > no fokking way.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ooit een vriend gehad met 2 honden. Ik vind ze vies, opdringerig vervelend en bewerkelijk.
Die regel geldt hier ook sinds dat vriendjequote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Honden in mijn huis is een > no fokking way.
Ook niet op bezoek, pleur op met dat beest.
Ik neem mijn poezen ook niet mee als ik ergens op bezoek ga.![]()
Ieder het zijne/hare, maar niet hier.quote:
Het klinkt ook vrij plausibel.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Die regel geldt hier ook sinds dat vriendje
Ik ben beastlessquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ieder het zijne/hare, maar niet hier.
Dito, een huis zonder poes is geen huis.quote:Op zondag 30 juli 2017 00:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou denk ik niet goed zonder kunnen. Mijn hele leven al katten om me heen.
Ik neem mijn knol weleens mee naar een kroeg maar die kan ik buiten parkeren.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Honden in mijn huis is een > no fokking way.
Ook niet op bezoek, pleur op met dat beest.
Ik neem mijn poezen ook niet mee als ik ergens op bezoek ga.![]()
quote:Op zondag 30 juli 2017 00:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik neem mijn knol weleens mee naar een kroeg maar die kan ik buiten parkeren.
Zolang ie buiten blijft staan is het prima.quote:Op zondag 30 juli 2017 00:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Op de Veluwe ....quote:Op zondag 30 juli 2017 00:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Geen idee meer waar ik woon zonder poesquote:Op zondag 30 juli 2017 00:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dito, een huis zonder poes is geen huis.
Goeie Kroegquote:Op zondag 30 juli 2017 00:06 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja met stevige balk voor de deur.
Drie strikes out ?quote:
Ik ook zoiets. Verder kop ik de gemakkelijk te scoren lesbienne-grap niet in.quote:
Hjj staat aan, maar luister naar muziek.quote:Op zondag 30 juli 2017 12:20 schreef chufi het volgende:
Ik dacht ik waarschuw even anders mis je nog iets
Ja dat commentaar kan me gestolen wordenquote:Op zondag 30 juli 2017 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hjj staat aan, maar luister naar muziek.
quote:
Nee het is geen modemquote:
Wat is slim?quote:Op zondag 30 juli 2017 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet zo slim dus.. Nu heb je een nieuwe media box en een oud verjaard modem?
Ja ik kan tv kijkenquote:
OK , Misschien anders even bellen dat je toch ook je modem wilt wijzigen en via de media box wilt gebruikenquote:
Ik moet zowieso bellen morgen. Ben er nu al ziek van. Waarom gaat dat nooit in één keer goedquote:Op zondag 30 juli 2017 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
OK , Misschien anders even bellen dat je toch ook je modem wilt wijigen en via de media box wilt gebruiken
Zonder modem kan hij lekker thuis blijvenquote:Op zondag 30 juli 2017 17:15 schreef chufi het volgende:
Maar donderdag komt die Ziggo boy langs en die regelt het dan wel voor je
Bij mij was het gewoon in 1 keer goed..quote:Op zondag 30 juli 2017 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet zowieso bellen morgen. Ben er nu al ziek van. Waarom gaat dat nooit in één keer goed
daar is Aap net weer vanafquote:Op maandag 31 juli 2017 11:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan buikloopdag...
Ook belangrijk, want opgeruimd staat netjes.quote:
zoals mijn kleine broertje zegt: 'gooi alles maar over de flikker'quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook belangrijk, want opgeruimd staat netjes.
Hopelijk valt dat mee, ik ben persoonlijk geen fan van 'klusjesmannen', wat ik zelf kan doe ik zelf.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:12 schreef sacha het volgende:
deze week krijg ik een 'prijsje' van de klusjesman
deze gaat ook alleen doen wat ik zelf niet wil, gas, stroom, metselen, de rest kan ik allemaal zelfquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hopelijk valt dat mee, ik ben persoonlijk geen fan van 'klusjesmannen', wat ik zelf kan doe ik zelf.
Kwam van de week bij de Jumbo weer de goulash (streekproduct) tegen die ik zo graag heb, dacht dat ze die wellicht alleen in de winter in het assortiment hadden, maar nee, ze hadden het weer eens verplaatst.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:51 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen naam voor wat ik had.. Varkenslapje met wat bij gebakken groenten
Ik had nog wat paprika, knoflook uien en zo . Maar voor morgen iig nog een portiequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kwam van de week bij de Jumbo weer de goulash (streekproduct) tegen die ik zo graag heb, dacht dat ze die wellicht alleen in de winter in het assortiment hadden, maar nee, ze hadden het weer eens verplaatst.
En Molo had het in het weekend over falafel, lekker spul, dus dat heb ik inmiddels ook in huis.![]()
Ik kom de week wel door.
Ja ik zag het voorbij komenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:58 schreef tonja het volgende:
Vanavond om 8 uur weer tekenen op http://tonja-tekenshow.tk
Tonja!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:58 schreef tonja het volgende:
Vanavond om 8 uur weer tekenen op http://tonja-tekenshow.tk
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tonja!
Dat is lang geleden, je tekent dus nog steeds!
Nog steeds een succes dus, ik denk dat ik straks wel even op je link ga klikkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:02 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Ik hang de laatste jaren vooral op het UTO forum. Ga je meedoen straks?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog steeds een succes dus, ik denk dat ik straks wel even op je link ga klikken
Waar was je .. Nu ging het niet doorquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog steeds een succes dus, ik denk dat ik straks wel even op je link ga klikken
Tegen half negen druppelden er wel mensen binnenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar was je .. Nu ging het niet door
Nee, want toen ik zei dat het niet door ging ging men meteen weer weg, en daarna kwamen er weer een paar binnen die dus ook weggingen omdat het niet door gingquote:
Yep, nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:00 schreef chufi het volgende:
Nou ja volgende week weer een poging.
Tijd om naar bed te gaan
Gezeikquote:
Alles wat je eet is niet kiesquote:
Kan het verdomme niet zien. Wordt Langs de Lijn.quote:
Zowel op Eurosport 1quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan het verdomme niet zien. Wordt Langs de Lijn.
Bedanktquote:
Maar dit is kut.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaas... Maar er is nog tijd genoeg
Herkansing ?quote:
Ja, maar dat telt amper.quote:
Het lijkt er idd wel op jaquote:
dit was de eerste.quote:
Kort lontje?quote:Kid Creole opgepakt voor doodsteken dakloze man.
De 57-jarige rappionier stak naar verluidt de 55-jarige John Jolly twee keer met een klein mes in de borst omdat deze hem uit had gescholden voor homo, zo schrijft TMZ.
De politie kon Glover opsporen via beelden van een surveillancecamera in de buurt van waar Jolly werd omgebracht.
Top, ik kijk er naar uit.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:27 schreef Treehut362 het volgende:
Voortaan komt hier elke dag een tekening van me
[ afbeelding ]
1. Pink person watches the sky beside the sea
Coolquote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:27 schreef Treehut362 het volgende:
Voortaan komt hier elke dag een tekening van me
[ afbeelding ]
1. Pink person watches the sky beside the sea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door chufi op 03-08-2017 23:22:27 ]
Ik loop de stad altijd uit richting Ouderkerk.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:45 schreef chufi het volgende:
Maar we gaan weer los dit weekend in de Amsterdamse gracht.. Wie doet er mee dit jaar ?
Up date. Plaats ik straks ook in m'n topic.quote:
Dikke voeten heb ik ook.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Up date. Plaats ik straks ook in m'n topic.
Ik slaap nog niet zo goed, ... laten ruiken.
Donald Trump,quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:45 schreef chufi het volgende:
Maar we gaan weer los dit weekend in de Amsterdamse gracht.. Wie doet er mee dit jaar ?
Lucy?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:30 schreef Treehut362 het volgende:
Daily sketch nummer 02
[ afbeelding ]
02. Woman drops from sky into forest
Spaar ze allemaal
Ik kreeg er vandaag om 13.44 u. nog een.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:51 schreef chufi het volgende:
Eindelijk weekend... En morgen een pakje
Toe maar weer..quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kreeg er vandaag om 13.44 u. nog een.
Het was een case voor dat ding, zodat je hem indien nodig ook veilig kan opbergen en/of vervoeren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Toe maar weer..
Hoe gaat het met je Moog?
Ahquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was een case voor dat ding, zodat je hem indien nodig ook veilig kan opbergen en/of vervoeren.
Zoals verwacht dikke pret met dat ding.
Heb je weekend komt dat pakje tussen 08:00 en 16:00quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:51 schreef chufi het volgende:
Eindelijk weekend... En morgen een pakje
Ja das wel weer kut.. Ik ben niet zo van op de zaak bezorgen.. Er zijn zat mensen die het wel doen, maar niet mijn dingquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je weekend komt dat pakje tussen 08:00 en 16:00
DHL is fijner kan je zelf je pakje ophalen. die zit om de hoekquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das wel weer kut.. Ik ben niet zo van op de zaak bezorgen.. Er zijn zat mensen die het wel doen, maar niet mijn ding
Leveren die tegenwoordig ook op zaterdag?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
DHL is fijner kan je zelf je pakje ophalen. die zit om de hoek
Weet ik veel. Ik haal het liever zelf opquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Leveren die tegenwoordig ook op zaterdag?
Ach ja als je er dan toch het geld aan uit hebt gegeven beter iets dat tegen een stootje kan voor een paar tientje meerquote:
Jullie hebben toch zo'n doe niet open policy ik kom wel naar beneden aan de deur.. Dan ben je ook al bijna om de hoekquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik haal het liever zelf op
Die snap ik even niet. Ja ik was vaak de pakjes ontvanger. Maar mijn pakjes werden niet aangepakt of bij de fysio een nummer verder. Zit je daar voor jan doedelquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie hebben toch zo'n doe niet open policy ik kom wel naar beneden aan de deur.. Dan ben je ook al bijna om de hoek
OK dan heb ik dat ooit verkeerd begrepen.. Bezorgers komen wel binnen en boven aan de deur?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Die snap ik even niet. Ja ik was vaak de pakjes ontvanger. Maar mijn pakjes werden niet aangepakt of bij de fysio een nummer verder. Zit je daar voor jan doedel
Nee dat is niet toegestaan. Bezorger eten haal je ook maar lekker zelf op benedenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan heb ik dat ooit verkeerd begrepen.. Bezorgers komen wel binnen en boven aan de deur?
Ok dat bedoelde ik ... dus wel .. Pakjes haal je beneden op dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is niet toegestaan. Bezorger eten haal je ook maar lekker zelf op beneden
Ja dat zeg ik. Er is wel eens gekrast in de lift deur. Waarschijnlijk geen fooi gehad ofzoquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dat bedoelde ik ... dus wel .. Pakjes haal je beneden op dus
Is dat de reden? Wonen daar geen kinderen? Wordt er niet verhuisd met de lift ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Er is wel eens gekrast in de lift deur. Waarschijnlijk geen fooi gehad ofzo
Nou er stond 5r ingekrastquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat de reden? Wonen daar geen kinderen? Wordt er niet verhuisd met de lift ?
Woon jij daar ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou er stond 5r ingekrastEr wonen geen kinderen. Ja baby's maar niet lang
Nee en ik ga altijd naar benedenquote:
Hoe hoog woon jequote:
Wat maakt het uit er is een lift.quote:
Ja ok. Ik was een tijdje gehandicapt en toen liet ik het ook naar boven komen. Maar Pizza meneren komen er niet meer inquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat maakt het uit er is een lift.
Maar ik zit op 5.
Ik bestel nooit, maar heb geen last van die lui, ik zie ze niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ok. Ik was een tijdje gehandicapt en toen liet ik het ook naar boven komen. Maar Pizza meneren komen er niet meer in
Wat lul je dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bestel nooit, maar heb geen last van die lui, ik zie ze niet.
Ja maar je hebt ook van die meelopers die er niets te zoeken hebbenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bestel nooit, maar heb geen last van die lui, ik zie ze niet.
De AH bezorgers waren primaquote:
Ik zie de bezorgers van mijn pakketjes wel, daar hadden we het over, dat jij over pizza begint, tja...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |