Daar was ik ook mee bezig, maar van teruggekomen. Mijn eten moet eerst nog wat meer zakken.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:52 schreef bondage het volgende:
Klikken? Met je muisje?![]()
Ik lig op bed met laptop erbij. Vanavond even niets gepland.
Ow, nooit last van eigenlijkquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar was ik ook mee bezig, maar van teruggekomen. Mijn eten moet eerst nog wat meer zakken.
Ik ook niet, maar heb uitzonderlijk veel gegeten vanaaf. Vandaar.quote:
Ik lig ook op bed maar dan met mijn iPad en foonquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:52 schreef bondage het volgende:
Klikken? Met je muisje?![]()
Ik lig op bed met laptop erbij. Vanavond even niets gepland.
Ik met laptop, foon en e-reader.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:04 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Ik lig ook op bed maar dan met mijn iPad en foon
Ah, toe maarquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar heb uitzonderlijk veel gegeten vanaaf. Vandaar.Nu weer in/op bed.
Tikken met je vinger in dat gevalquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:04 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Ik lig ook op bed maar dan met mijn iPad en foon
Mijn vingers zijn goed getraindquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, toe maarJa, dan kan ik me er wel iets bij voorstellen
[..]
Tikken met je vinger in dat geval
Zet je ze hard aan het werk?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:11 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Mijn vingers zijn goed getraind
Qua aantallen wel. E-reader doe ik nu niks mee, dus qua gebruik zitten we gelijk.quote:
Wellicht weet bondage iets dat wij niet weten over Bunny?quote:
Oooow hahahquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Qua aantallen wel. E-reader doe ik nu niks mee, dus qua gebruik zitten we gelijk.
Dan is knopen wel iets voor jouquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:15 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Ze zitten nooit stil idd.. k ben een friemelkont en heb altijd graag iets in mijn handen
Ach ik vat het niet seksistisch opquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:14 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet tegen een dame?
Uhm... mijn naam is haasquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht weet bondage iets dat wij niet weten over Bunny?
Dan sla ik het af. Want ik moet mooie nagels en nagelriemen houden.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan is knopen wel iets voor jouJe nagelriemen gaan eraan maar dat is bijzaak
Hahahahaha lolzquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:18 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
Da's een heel andere genetische lijn toch?
Schaafwonden en eelt valt wel mee, zijn echt de nagelriemen die ik stuk heb. En als het eenmaal stuk is dan wordt het steeds ergerquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:18 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Dan sla ik het af. Want ik moet mooie nagels en nagelriemen houden.
En ook liever geen eelt en schaafwonden van al dat touw..
Dat is zo'n blokje met knopjes toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:18 schreef Elvi het volgende:
Ik heb een fidgetcube gekocht. Is ook wel wat voor je dan
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:21 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
Dat is zo'n blokje met knopjes toch?
Goed dat ik het weet dan hoef ik er ook niet aan te beginnenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Schaafwonden en eelt valt wel mee, zijn echt de nagelriemen die ik stuk heb. En als het eenmaal stuk is dan wordt het steeds erger
Yup.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:22 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n slang ding? Zo'n ring met van die gebogen segmentjes?
Beter gebruik je foliequote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:23 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Goed dat ik het weet dan hoef ik er ook niet aan te beginnen
Ga los zou ik zeggenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
Oh de flauwe grappen die weer te maken zijn.
Ik hou mij in![]()
Die heb ik ook, ongeveer 1meter van de grond af.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:22 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n slang ding? Zo'n ring met van die gebogen segmentjes?
Laat je mummificeren. Werkt erg ontspannend.quote:
Deze man weet.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat je mummificeren. Werkt erg ontspannend.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:24 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Ga los zou ik zeggen![]()
Ik hou wel van grapjes ook al zijn ze flauw.
Vast wel een fokker die zijn broek uit wil doenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:15 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Ze zitten nooit stil idd.. k ben een friemelkont en heb altijd graag iets in mijn handen
Wat is wel typisch iets voor jou?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:25 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Nee daar hebben we het al over gehad dat is niks voor mij..![]()
Mij te eng, en benauwd.
Heb je de foto's die ik had gepost ook nog gezien?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:25 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Nee daar hebben we het al over gehad dat is niks voor mij..![]()
Mij te eng, en benauwd.
En heb je dan ook dingen aan t andere kant van het spectrum? Waar je totaal loom van onderuit gaat?quote:
Toevallig heb ik enkel nog een boxershort aan nu. Kán geen toeval zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Vast wel een fokker die zijn broek uit wil doen
Hahahaquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Vast wel een fokker die zijn broek uit wil doen
Lijkt me niet echt heel schadelijk. Zie het als een auto, die moet je ook niet stil laten staan, is niet goed.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:27 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik wou gewoon minderen, maar het is niet schadelijk ofzo.
Heb je het zo warm? Ik heb zelfs een vest aan.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toevallig heb ik enkel nog een boxershort aan nu. Kán geen toeval zijn.
Aan de gevende en/of ontvangende kant?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:28 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Uhm.. veel (maar het liefste kinky bdsm)
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:28 schreef Firewarrior het volgende:
Heb je het zo warm? Ik heb zelfs een vest aan.
Nee nog nietquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je de foto's die ik had gepost ook nog gezien?
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat je mummificeren. Werkt erg ontspannend.
Zou kunnen jaquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toevallig heb ik enkel nog een boxershort aan nu. Kán geen toeval zijn.
Dirty mind hequote:
Hier: SEX / [SEX SC #2513] Geen touw aan vast te knopen. en hier: SEX / [SEX SC #2512] Hangtetten!quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:29 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Nee nog nietwil je de link nog eens sturen want ik heb het niet meer denk ik.
Jou zo inschattende denk ik dat dat een juiste veronderstelling is.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:29 schreef Elvi het volgende:
Ik denk dat ik daar ook juist gestressed van ga worden
Welnee joh, is fijn gevoelquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik heb je nog niet 1 reactie zien posten die me deed denken dat mummificatie jou in een rustige state of mind zou brengen...quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als in? Welke richting?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:28 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Uhm.. veel (maar het liefste kinky bdsm)
Ik hoef geen spierbalquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou kunnen ja
[..]
Dirty mind he![]()
Ik moest ook hieraan denken;
[ afbeelding ]
Omg dat ziet er eng uit.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier: SEX / [SEX SC #2513] Geen touw aan vast te knopen. en hier: SEX / [SEX SC #2512] Hangtetten!
Van de stress bijt ik zo door de tape heenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jou zo inschattende denk ik dat dat een juiste veronderstelling is.
Sorry maar bdsm is nogal breedquote:
Hoi, jij hier?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Van de stress bijt ik zo door de tape heen
Niks wat met een gag ball niet is te voorkomen.quote:
Maar als de oefening klaar is krijg je een beloningquote:
Daar bijt je echt niet zomaar doorheen hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hey een medestanderquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:39 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Omg dat ziet er eng uit.
En zo niet geil.. Ik zou doodsbang worden![]()
Het is geen tape, het is foliequote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar bijt je echt niet zomaar doorheen hoor
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat met een gag ball niet is te voorkomen.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:39 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Omg dat ziet er eng uit.
En zo niet geil.. Ik zou doodsbang worden![]()
Hai, in het echt ben ik veel liever hoor.quote:
Jij doet ook bondage?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb een rol liggen hier
Uiteraard getest
Whaaha!quote:
Dus welquote:
Ontvoering?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wou net zeggen
[..]
Handig om enkels en polsen aan stoelpoten vast te binden hoor
Stockholm syndroomquote:
Je hebt geen idee.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:49 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Je naam is toch wat ik vermoedde en niet iets anders. Sadist
Moeten we Sedan nu mijden!quote:
Dus wat dan wel?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen in samenspraak
Maar technisch gezien is het dan geen ontvoering meer denk ik
Wat mij betreft niet.quote:
De foto's die jij mij laat zien in DMquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:39 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
Sorry maar bdsm is nogal breed
Van de mooie folieverpakkingingen van bondage naar met haken suspended in een kooi hangen is een vrij breed spectrum
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:59 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
De foto's die jij mij laat zien in DM![]()
Dat is precies wat ik graag doe
I don't know..quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben ook heel eng, boe!
[..]
Zeg het maar waar jij het onder vind vallen
Ik denk dat jouw vakantiestemming er minder van wordtquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig.Wat laat 'ie zien?
Hele mooie kinky foto'squote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig.Wat laat 'ie zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |