Morgen naar het bronsquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uiteraard herasimenia als 8e door
Manuel en Blume hadden geen 50 meter vlinderslag finale in de benen. Maar Kromo zal wel hard moeten gaan ja.quote:
Klopt, maar Sjostrom had het wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:41 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Manuel en Blume hadden geen 50 meter vlinderslag finale in de benen. Maar Kromo zal wel hard moeten gaan ja.
23.96 van Veldhuis toch?quote:
Dat zou een mooi streven zijn. Hoe moeilijk dat ook is.quote:
Dat klopt ook wel weer.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:43 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Die staat er om bekend dat ze op dit soort momenten de snelste tijden zwemt.
Toch bizar dat zij geen enkel NR langebaan bezitquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou een mooi streven zijn. Hoe moeilijk dat ook is.
Ach, beter dan iemand met een zoetgevooisde stem die van die PR-praatjes staat te houdenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:45 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het geluid uitgezet. Kriebels krijg ik ervan.
Ze heeft de 100 vrij wel tijdje in haar bezit gehad tot Femke er onderdoor ging.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch bizar dat zij geen enkel NR langebaan bezit
Sowieso heeft ze relatief langzame toptijden staan als wereldtopperquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch bizar dat zij geen enkel NR langebaan bezit
Op de Koga Miyata.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
De leider van de fuchsia gym is aardig op de brommer
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
De leider van de fuchsia gym is aardig op de brommer
Vooral bij die foto steeds. Daar lijkt ze dik in de veertig.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ledecky heeft ook echt een grafkop
Hoe Lang Li klinkt als geheel ook nog best Chinees.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:00 schreef heywoodu het volgende:
Kijken hoe lang Li nu bij kan blijven, zilver moet kunnen.
Li vind ik ook wel sterk zwemmenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:06 schreef Redefine het volgende:
Gat is voor haar doen zelfs vrij klein.
Ja. Maar ook Smith minder ver weg dan normaal.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Li vind ik ook wel sterk zwemmen
Daarom ook een goed idee om de 1500 ook maar Olympisch te makenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de vrouwen is dit gewoon een flutnummer
Alles langer dan 400m is waardeloos qua kijkgenot.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de vrouwen is dit gewoon een flutnummer
Grueter is sowieso niet scherp dit toernooi.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:10 schreef heywoodu het volgende:
"Zilver, heel verrassend, voor Li."
Ja, dat zag je echt totaal niet aankomen na Li's optredens dit WK tot nu toe.
En daar stopt het.quote:
http://fina.org/competiti(...)reestyle-relay/eventquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:21 schreef Max23 het volgende:
Heeft iemand nog de splittijden van vanochtend?
Vond ik ook......quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:29 schreef Max23 het volgende:
Die overname van Heemskerk leek me wel scherp
Terwijl dit 1000x beter is dan de mixed wisselquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:32 schreef Redefine het volgende:
Jammer voor ze dat dit dan weer niet Olympisch wordt.
-0.00.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:29 schreef Max23 het volgende:
Die overname van Heemskerk leek me wel scherp
Als ze 1 honderdste sneller zou zijn geweest, waren ze dan gediskwalificeerd?quote:
-0.04 = DQ volgens Inge Dekkerquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als ze 1 honderdste sneller zou zijn geweest, waren ze dan gediskwalificeerd?
Jaquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als ze 1 honderdste sneller zou zijn geweest, waren ze dan gediskwalificeerd?
Dat is vrij bizar.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:33 schreef swimmie86 het volgende:
Stolk heeft een pr van 49.58, zwom als startzwemmer bij de heren 49.40 en dan splitten van 48.06 en 47.80!
Geldt die starttijd niet als nieuw PR?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:33 schreef swimmie86 het volgende:
Stolk heeft een pr van 49.58, zwom als startzwemmer bij de heren 49.40 en dan splitten van 48.06 en 47.80!
Goed getimed dan.quote:
Het zou een veel logischere keuze zijn ja. Als je dan een mixed n nummer toevoegt.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Terwijl dit 1000x beter is dan de mixed wissel
En dat terwijl ze met langzame overnames nog makkelijk zilver hadden gepakt. Gelukkig is het goed gegaan. Anders was het echt een verloren medaille geweest.quote:
Jup, vrij belachelijk inderdaad. Bovendien een logischer nummer om te mixen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou een veel logischere keuze zijn ja. Als je dan een mixed n nummer toevoegt.
Je ziet dat hier veel meer landen competitief kunnen zijn. Maar ja de Amerikanen willen gratis goud, dus daarom de mixed
Ja. Maar vanuit 49.40 47.80 splitten is bizar.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geldt die starttijd niet als nieuw PR?
Dit dus, ik snap niet dat de wissel-mixed het voordeel krijgt... Kut-Amerikanenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, vrij belachelijk inderdaad. Bovendien een logischer nummer om te mixen.
Wat zou het mooi zijn als die in 2019 of 2020 nog één keer kan knallen en toch nog een bronzen medaille op een mondiaal titeltoernooi langebaan kan halen...quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:16 schreef Marcoss het volgende:
Heemskerk ook weer een split van 52.33, ongelofelijk wat zij altijd doet op de estafette
(Kromo met 52.56 ook niet slecht na al 2 races eerder op de middag/avond)
Dat zou ik geweldig vinden. Het zou haar zo gegund zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zou het mooi zijn als die in 2019 of 2020 nog één keer kan knallen en toch nog een bronzen medaille op een mondiaal titeltoernooi langebaan kan halen...
Die had er al 5 voor haar laatste wedstrijdquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou ik geweldig vinden. Het zou haar zo gegund zijn![]()
Als dat gebeurd, zou dat vergelijkbaar zijn met Veldhuis. Die bij haar laatste wedstrijd eindelijk die individuele medaille pakt.
Ik bedoelde bij Veldhuis de Spelen ja. Want die had juist daar steeds die interviews waarin ze aangaf niet te weten waarom het steeds mis ging. Op de WK's er wel staan, maar dan 'steeds' op de Spelen net niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die had er al 5 voor haar laatste wedstrijd![]()
Of bedoel je alleen de Spelen?
Gezellig.quote:
Dakhaas?quote:
En gisteren bij de 4×100 mixed het B-team inzetten en een kans op een medaille weggooienquote:Op zondag 30 juli 2017 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Australië![]()
![]()
Verliezen van Wit-Rusland______________________!
Dat is de Hungaroring man, geen zwembad. Tjongejonge.quote:
Ik zag daar Femke Heemskerk anders.quote:Op zondag 30 juli 2017 17:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is de Hungaroring man, geen zwembad. Tjongejonge.
Hup iemand die niet tussen de gele lijnen zwemt.quote:Op zondag 30 juli 2017 17:29 schreef heywoodu het volgende:
Hup Efimova, alleen wint King. Voor Johansson en Efimova.
Jawel hoor maar meestal niet met fok erbijquote:
Huh wat, 12 topics voor een zwemreeks is vrij redelijk toch?quote:
Ik doel specifiek op vandaag.quote:Op zondag 30 juli 2017 17:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh wat, 12 topics voor een zwemreeks is vrij redelijk toch?
Die wordt net zo goed herinnerd als de etappezeges van Van Emden of die tijdrit in de Tour.quote:
De uitzending is maar net bezig nogquote:
Niet genoeg Yakult gedronken.quote:Op zondag 30 juli 2017 17:33 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik drink elke dag Yakult maar kan voor geen meter zwemmen.
Hoe kan dit
Die Efimova blijft ook wel een nep wijf ja, maar King vind ik wel een paar gradaties erger.quote:Op zondag 30 juli 2017 17:36 schreef Snowbomb het volgende:
Ik weet onderhand niet wie ik enger vind...Efimova of King.
Ik vind Efi best sympathiek overkomen, maar misschien ben ik gewoon niet attent genoeg.quote:Op zondag 30 juli 2017 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Efimova blijft ook wel een nep wijf ja, maar King vind ik wel een paar gradaties erger.
Die valt helemaal niet mee.quote:Op zondag 30 juli 2017 17:37 schreef VASND het volgende:
Laten we het niet hebben over het WR maar om een vete die wel meevalt
Tuurlijk wel man. Allemaal voor de bühne. Of is dit een overwinning voor het schone zwemmen?quote:
Volgens mij heeft het hele topic een hekel aan King.quote:Op zondag 30 juli 2017 17:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man. Allemaal voor de bühne. Of is dit een overwinning voor het schone zwemmen?
Nee iedereen kan winnen, behalve Balandin.quote:
Mwah, ik vind die pakhaas veel ergerquote:Op zondag 30 juli 2017 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het hele topic een hekel aan King.
Nee, heb ik ook geen reden voor.quote:Op zondag 30 juli 2017 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het hele topic een hekel aan King.
Zij is toch vooral de aanstichter van deze ruzie, meer dan bij Meilutyte/Efimova naar mijn idee.quote:
Dat ligt toch echt totaal bij Efimova naar mijn idee. En meerdere zwemmers denken er zo over. Alleen King draagt het meer uit, mede doordat zij een directe concurrente is.quote:Op zondag 30 juli 2017 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zij is toch vooral de aanstichter van deze ruzie, meer dan bij Meilutyte/Efimova naar mijn idee.
Zijn er dan wel (schoolslag)zwemmers die sympathie hebben voor Efimova? Ze mogen haar allemaal niet ivm het doping gebeuren alleen King grijpt elke gelegenheid aan om dat te laten merken.quote:Op zondag 30 juli 2017 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zij is toch vooral de aanstichter van deze ruzie, meer dan bij Meilutyte/Efimova naar mijn idee.
Niet veel denk ik, niet van de westerse zwemmers in ieder geval. Maar ik vind het inmiddels ook wel een beetje flauw natrappen worden - we weten toch allemaal dat Efimova een boefje is geweest, we weten dat het zeker met die tweede fout van haar dubieus was... tsja.quote:Op zondag 30 juli 2017 17:46 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Zijn er dan wel (rugslag)zwemmers die sympathie hebben voor Efimova? Ze mogen haar allemaal niet ivm het doping gebeuren alleen King grijpt elke gelegenheid aan om dat te laten merken.
Phelps was ook gewoon een middelmatige schoolslagzwemmer.quote:Op zondag 30 juli 2017 17:48 schreef Max23 het volgende:
Kalich pakte op de schoolslag 2 seconden terug op het WR
Bij Sun gebeurd het ook. En komop, ze is en blijft een Russische zwemster.quote:Op zondag 30 juli 2017 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet veel denk ik, niet van de westerse zwemmers in ieder geval. Maar ik vind het inmiddels ook wel een beetje flauw natrappen worden - we weten toch allemaal dat Efimova een boefje is geweest, we weten dat het zeker met die tweede fout van haar dubieus was... tsja.
Het zou inderdaad wel wat minder overdreven mogen maar ik zou haar geloof ik ook de rest van haar carriere blijven negeren en wantrouwen.quote:Op zondag 30 juli 2017 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet veel denk ik, niet van de westerse zwemmers in ieder geval. Maar ik vind het inmiddels ook wel een beetje flauw natrappen worden - we weten toch allemaal dat Efimova een boefje is geweest, we weten dat het zeker met die tweede fout van haar dubieus was... tsja.
Bij Sun is er wel meer aan de hand dan doping. Dat is ook gewoon in gedrag een enorme klootzak.quote:Op zondag 30 juli 2017 17:49 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Bij Sun gebeurd het ook. En komop, ze is en blijft een Russische zwemster.
En dan mekkeren van, boehoe ik wist niet wat op het etiketje stond. Want ik ben een topsporter die te dom is om erachter te komen wat er op staat.
Ik blijf haar ook wel eens wantrouwen.quote:Op zondag 30 juli 2017 17:50 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Het zou inderdaad wel wat minder overdreven mogen maar ik zou haar geloof ik ook de rest van haar carriere blijven negeren en wantrouwen.
Klopt.quote:Op zondag 30 juli 2017 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Sun is er wel meer aan de hand dan doping. Dat is ook gewoon in gedrag een enorme klootzak.
Je gaat er nu wel even vanuit dat al die andere zeurende toppertjes die WRs zetten ten koste van de dubieuze Russin zelf clean zijn.quote:Op zondag 30 juli 2017 17:46 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Zijn er dan wel (schoolslag)zwemmers die sympathie hebben voor Efimova? Ze mogen haar allemaal niet ivm het doping gebeuren alleen King grijpt elke gelegenheid aan om dat te laten merken.
Jaquote:Op zondag 30 juli 2017 17:52 schreef Marcoss het volgende:
Wel handig die oude races in beeld waarbij er nog live bovenin staat
Zeker nu Very Weird Man ook doorgaat, lijkt me dat wel een zekerheidjequote:Op zondag 30 juli 2017 17:55 schreef Snowbomb het volgende:
Nou als die niet doorgaat tot aan Tokyo, eet ik mijn schoen op.
Dat had ze het hele toernooi, die reactietijdquote:Op zondag 30 juli 2017 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze was eigenlijk voor haar doen heel slecht weg, dat ook nog eens
Volgens mij een matige reactietijd ook
Was ook één van de meest absurde finales van de spelen.quote:Op zondag 30 juli 2017 17:58 schreef Marcoss het volgende:
En Blume pakte vorig jaar goud met 24.07..
Herasimenia bronsquote:Op zondag 30 juli 2017 17:59 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Was ook één van de meest absurde finales van de spelen.
Eigenlijk is alleen Toussaint me een beetje tegengevallen.quote:
Dat is ook gewoon de vorm van Kromo, als die hier als een zoutzak had rondgezwommen had je misschien net overleefd op die mixed freestyle relay voor brons.quote:Op zondag 30 juli 2017 18:02 schreef swimmie86 het volgende:
Hopen op 1 medaille voor Nederland, met 4 stuks naar huis gaan.
Lekker.
En Sjöström werd kansloos uitgeschakeld in de halve finale..quote:Op zondag 30 juli 2017 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Herasimenia bronsCC was 7e toch?
Blijft ook een fenomeen die Sjostromquote:Op zondag 30 juli 2017 18:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En Sjöström werd kansloos uitgeschakeld in de halve finale..
Klopt, Brzoskowski op de 400 ook wel, maar op de 200 vrij weer heel goed. Schwietert, Stolk, Pijnenburg heel goed, Kamminga meer dan goed.quote:Op zondag 30 juli 2017 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eigenlijk is alleen Toussaint me een beetje tegengevallen.
Van Vliet ook goed.quote:Op zondag 30 juli 2017 18:04 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Klopt, Brzoskowski op de 400 ook wel, maar op de 200 vrij weer heel goed. Schwietert, Stolk, Pijnenburg heel goed, Kamminga meer dan goed.
Puts jammer, maar lastige maanden met schouderblessure, en langebaan is écht totaal anders dan kortebaan.
Busch super, de Waard beter op de vlinder dan de rug. Femke heel goed, Neumann redelijk, Vermeulen en Delno tja, van der Meer ook tja.
Ranomi top.
Ga lekker zwemmen zeg.quote:Op zondag 30 juli 2017 18:05 schreef Remzz het volgende:
Eigenlijk viel Sharon van Rouwendaal ook tegen
Daar had ik nou juist nul verwachtingen van met dank aan Lucas.quote:Op zondag 30 juli 2017 18:05 schreef Remzz het volgende:
Eigenlijk viel Sharon van Rouwendaal ook tegen
Sun gedraagt zich veel meer als een eikel eersteklas. En ze is Russisch. Nou, zo hé.quote:Op zondag 30 juli 2017 17:49 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Bij Sun gebeurd het ook. En komop, ze is en blijft een Russische zwemster.
En dan mekkeren van, boehoe ik wist niet wat op het etiketje stond. Want ik ben een topsporter die te dom is om erachter te komen wat er op staat.
Frankrijk heeft natuurlijk vooral een piek gehad met Agnel, Stravius, Bernard, Leveaux, Metella en de beide Manaudous.quote:Op zondag 30 juli 2017 18:09 schreef hhh38 het volgende:
Het Franse zwemmen komt wel in een dal terecht straks. Wie hebben ze nog over die echt top in hun discipline zijn naast Metella?
Van mij mogen ze allebei oprotten uit het zwembad. Maar helaas beslis ik daar niet over.quote:Op zondag 30 juli 2017 18:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sun gedraagt zich veel meer als een eikel eersteklas. En ze is Russisch. Nou, zo hé.
En Muffatquote:Op zondag 30 juli 2017 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frankrijk heeft natuurlijk vooral een piek gehad met Agnel, Stravius, Bernard, Leveaux, Metella en de beide Manaudous.
Daarvoor was het ook niet zo heel veel meen ik.
Ik weet ook niet veel van voor 2004, maar toen was ook pas net een beetje de doorbraak van Laure meen ik.quote:Op zondag 30 juli 2017 18:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En Muffat
Maar wat daarvoor zat weet ik inderdaad niet omdat ik toen nog geen zwemmen keek
Delno tja? Een PR is niet goed genoeg meerquote:Op zondag 30 juli 2017 18:04 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Klopt, Brzoskowski op de 400 ook wel, maar op de 200 vrij weer heel goed. Schwietert, Stolk, Pijnenburg heel goed, Kamminga meer dan goed.
Puts jammer, maar lastige maanden met schouderblessure, en langebaan is écht totaal anders dan kortebaan.
Busch super, de Waard beter op de vlinder dan de rug. Femke heel goed, Neumann redelijk, Vermeulen en Delno tja, van der Meer ook tja.
Ranomi top.
Te-nen-krommendquote:
Tja als in 200 wissel goed, 200 vrij had ik liever wat sneller gezien.quote:Op zondag 30 juli 2017 18:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Delno tja? Een PR is niet goed genoeg meer
quote:
Ze begreep het wel, geloof ik.quote:
nouja, atmosphere ligt er ook weer niet zover vanafquote:
Misschien dat Belmonte nog haar van goud kan afhoudenquote:
Zolang ze zich maar niet verslikt in de vrije slag.quote:
2016 was 3x zilver toch?quote:Op zondag 30 juli 2017 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
jammer dat dit toernooi geen 3x goud had op een nummer om een mooi rijtje te completeren:
2015 -> 200 school vrouwen (Vall, Pedersen, Shi)
2016 -> 100 vlinder mannen (Phelps, Le Clos, Cseh)
2017 ->
Misschien bij een estafette zo nogquote:Op zondag 30 juli 2017 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
jammer dat dit toernooi geen 3x goud had op een nummer om een mooi rijtje te completeren:
2015 -> 200 school vrouwen (Vall, Pedersen, Shi)
2016 -> 100 vlinder mannen (Phelps, Le Clos, Cseh)
2017 ->
_|_quote:Op zondag 30 juli 2017 18:44 schreef Max23 het volgende:
JONGENS ALLEMAAL
SPECIAAL VOOR HEYWOODU
GRE
GO
RIO
PAL
TRI
NIE
RI
Paltrinieri lijkt zich een stuk meer in te spannen ja..quote:Op zondag 30 juli 2017 18:52 schreef DeLuna het volgende:
Die Romanchuk zwemt er ook bij alsof ie een monsterversnelling in gaat zetten in de laatste 100m
Wel met Sagan hoop ik?quote:Op zondag 30 juli 2017 19:02 schreef franklop het volgende:
Huh, Bora reclame terwijl ik geeneens op Eurosport zit?
Nee dat dan weer nietquote:
Inderdaadquote:Op zondag 30 juli 2017 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Faalcommentaar van Grueter uit de 200 vlinder geknipt![]()
"Hij is gewoon niet goed genoeg" na 175 meter
Als ze ergens goed in zijn geworden is het beschamend commentaar censurerenquote:Op zondag 30 juli 2017 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Faalcommentaar van Grueter uit de 200 vlinder geknipt![]()
"Hij is gewoon niet goed genoeg" na 175 meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |