Flashscore zei directe rode kaart en ook de site van de NOS gaf dit aan, maar uit de samenvatting blijkt dat het 2x geel is. Ga het zo herstellen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit nog eens naar het aantal punten van spelers te kijken en vraag me af hoe Chabot op -8 is gekomen...
Basis: +2
Drie tegentreffers: -3
Indirect rood: -4
Dan kom je op -5. Lees ook verder nergens iets over het veroorzaken van een penalty (wat sowieso -1 is), iets wat ik hier wel had verwacht: http://www.fcupdate.nl/li(...)a//vvv-venlo-sparta/
edit: denk dat de fout hier lag:
Basis: +2
Drie tegentreffers -3
Geel: -2
Rood -5
= -8. Foutje bedankt?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Flashscore zei directe rode kaart en ook de site van de NOS gaf dit aan, maar uit de samenvatting blijkt dat het 2x geel is. Ga het zo herstellen.
Dank voor het melden.
Larsson van Heerenveen naar Feyenoord.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Flashscore zei directe rode kaart en ook de site van de NOS gaf dit aan, maar uit de samenvatting blijkt dat het 2x geel is. Ga het zo herstellen.
Dank voor het melden.
Maandag pasquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Larsson van Heerenveen naar Feyenoord.
Moet je even bij Teammanagement op het tabje Teamgeschiedenis klikken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:21 schreef Joosie200 het volgende:
Plek 8, 55 punten. Beginnersgeluk (eerste keer dat ik meedoe aan deze manager) I guess. Kun je ergens zien welk teamlid hoeveel punten heeft gepakt bij teammanagement? Anders dan handmatig zelf proberen uit te rekenen. Ik weet nu de totaal stand maar ik wil wel weten wie ik na ronde 2 er beter uit kan kieperen.
Wat Drizzt zegt en je kunt hier bijvoorbeeld kijken welke spelers je zou kunnen overwegen als je ze kunt betalen:quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:21 schreef Joosie200 het volgende:
Plek 8, 55 punten. Beginnersgeluk (eerste keer dat ik meedoe aan deze manager) I guess. Kun je ergens zien welk teamlid hoeveel punten heeft gepakt bij teammanagement? Anders dan handmatig zelf proberen uit te rekenen. Ik weet nu de totaal stand maar ik wil wel weten wie ik na ronde 2 er beter uit kan kieperen.
Ah, nu zie ik het. Hoog tijd om een stel goede verdedigers te vinden. Want die staan al snel op 0 punten als ze doelpunten niet weten te voorkomen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet je even bij Teammanagement op het tabje Teamgeschiedenis klikken.
Thnx, dat komt wel van pas ja. Kon voor 9 miljoen geloof ik een basiselftal kiezen. Nu heb ik door mijn puntentelling wederom 9 miljoen te spenderenquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat Drizzt zegt en je kunt hier bijvoorbeeld kijken welke spelers je zou kunnen overwegen als je ze kunt betalen:
http://managers.fok.nl/voetbal/2017-2018/uitslag
Ja ik weet t niet zeker, maar volgens mij was dat ook al een ding bij een rebound, dus lijkt me dan ook als de 'rebound' gemaakt wordt door de keeper zelf.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel karig dat het als een gemiste penal telt
Ha, mooie oplossing!quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:49 schreef Peterselieman het volgende:
Strikt genomen mist Gustafson de pingel en krijgt hiervoor strafpunten. Pasveer krijgt punten voor het stoppen ervan, maar minpunten voor de eigen goal
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:49 schreef Peterselieman het volgende:
Strikt genomen mist Gustafson de pingel en krijgt hiervoor strafpunten. Pasveer krijgt punten voor het stoppen ervan, maar minpunten voor de eigen goal
Ik heb beide, dus dat is wel minder. Gelukkig stopt ie 'm zodat die punten in mindering voor de eigen goal in ieder geval minder zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:49 schreef Peterselieman het volgende:
Wel bijzonder zo dan ja. Ik had het gewoon op pingel doelpunt van Gustafson gehouden haha!quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:49 schreef Peterselieman het volgende:
Kom op gaan we de Fok! voetbalcommissie aanklagenquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:10 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Wel bijzonder zo dan ja. Ik had het gewoon op pingel doelpunt van Gustafson gehouden haha!
Wel raar dat een pingel missen meer minpunten oplevert dan een eigen doelpunt....
De strafschop is de makkelijkste kans op een goal van allemaal en toch zie je het spelers presteren om de bal niet eens tussen de palen te krijgen ...quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:10 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Wel bijzonder zo dan ja. Ik had het gewoon op pingel doelpunt van Gustafson gehouden haha!
Wel raar dat een pingel missen meer minpunten oplevert dan een eigen doelpunt....
Ah joh zo zwaar til ik er ook weer niet aan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:11 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Kom op gaan we de Fok! voetbalcommissie aanklagen
Zelfs een assistje van Gustafson op Pasveer zit er niet in he?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:49 schreef Peterselieman het volgende:
Bij wie?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:11 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Kom op gaan we de Fok! voetbalcommissie aanklagen
15 punten met Ambrose, Garcia en Klomp nog te gaanquote:Jørgensen 5
Respen -
Koolwijk 2
Bruins 2
Gustafson -1
Van der Heijden 7
Sánchez -
Hahn -
Bij de voetbalmanager rechtbank. Maar ik vind het niet echt tof dat users hun team op slot kunnen zetten, maakt het spel minder leuk.quote:
Op vakantie niet een keer tijd?quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kom op 21 punten, rondetotaal van 60, mweh. Vannacht maar eens stevig wisselen, heb al 5 spelers in gedachten die ik wil hebben en 2 die sowieso weg moeten.
Hear hear. Open die shit.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:15 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Bij de voetbalmanager rechtbank. Maar ik vind het niet echt tof dat users hun team op slot kunnen zetten, maakt het spel minder leuk.
quote:
Promesgod 19 puntenquote:Op zondag 20 augustus 2017 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brasweekend maar dat had iedereen die geen VVV heeft wel denk ik
Fijne gokquote:
Eerste ronde gok ik idd maar wat. Paar spelers 'wil' ik maar daarna is het geld bijna op en wordt het een beetje schuiven en kijken wie er niet zo duur zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |