Ik maak er geen punt TR van.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou je mond, druiloor!(hopelijk mag dit)
Nope.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij me laten bannen?
WANT DAN MOET JE HET NU ZEGGEN
Je bent zelf jammer.quote:
Heeft zich even een dag goed opgeladen na zijn ongetwijfeld onterechte ban.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:41 schreef onlogisch het volgende:
GGMM laat geen spaan heel van zijn tegenstanders.
Dan geloof ik je!quote:
Wat een internetheld ben je toch ookquote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:43 schreef GGMM het volgende:
Dank. Die zal ik het leven eens zuur gaan maken.
Vertel mij wat.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dank. Die zal ik het leven eens zuur gaan maken.
Dat zei Maaskant niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:48 schreef GGMM het volgende:
Zei Maaskant nou dat Feyenoord meer indruk maakt dan Ajax op basis van deze wedstrijd?
Hij snapte niet dat Ajax en PSV niet voor Haps gingen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:48 schreef GGMM het volgende:
Zei Maaskant nou dat Feyenoord meer indruk maakt dan Ajax op basis van deze wedstrijd?
Ajax heeft daar Sinkgraven, Dijks en Viergever. PSV Brenet.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij snapte niet dat Ajax en PSV niet voor Haps gingen.
Er waren een aantal weken geleden geruchten dat Ajax met Haps bezig was.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij snapte niet dat Ajax en PSV niet voor Haps gingen.
Zag je Viergever happen afgelopen woensdag?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ajax heeft daar Sinkgraven, Dijks en Viergever. PSV Brenet.
Dus ik snap het wel, stuk voor stuk betere backs.
dat is behoorlijk gayquote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit naar mijn buurman te kijken die een tuinhuisje aan het bouwen is. Hij kan er niets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |