Was je zo dronken?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onrustige nacht. Werd wakker op de gang.
is die onzin volgende week alquote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:20 schreef onlogisch het volgende:
Beetje zoals verwacht. Ik kan me ook niet echt druk maken om die oefenpotjes. Ik ben benieuwd naar het begin van de competitie. En dat begint volgende week met de Fruitschaal
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is die onzin volgende week al
Ik negeer alleen Niek.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je hebt het negeren nog geen 24 uur volgehouden.
Dat boeit echt helemaal niemand, behalve Vitesse supporters schijnbaarquote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:20 schreef onlogisch het volgende:
Beetje zoals verwacht. Ik kan me ook niet echt druk maken om die oefenpotjes. Ik ben benieuwd naar het begin van de competitie. En dat begint volgende week met de Fruitschaal
'Al'.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is die onzin volgende week al
Ja, veel te vroeg.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Al'.
De Belgische competitie is gisteren al begonnen. Vanavond is de Franse Supercup. Volgende week de Ligue 1 begin. Community Shield, Duitse Super Cup.
Mijn boeit het wel. Het is het begin van de competitie en gewoon een prijs.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat boeit echt helemaal niemand, behalve Vitesse supporters schijnbaar
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Al'.
De Belgische competitie is gisteren al begonnen. Vanavond is de Franse Supercup. Volgende week de Ligue 1 begin. Community Shield, Duitse Super Cup.
Hou ook van jouquote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:21 schreef Jojoortje het volgende:
Zeg even lieve woorden tegen Haags dan mensen. Ik weet er geen.
Nee valt mee.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Serieus? Dat kan best link zijn volgens mij
Ik heb gewoon nog helemaal geen zin in dat voetbal Stijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol, vrij normale startdata hoor.
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog helemaal geen zin in dat voetbal Stijn.
Koekoek.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze achter de schermen bijzonder weinig om jouw mening geven.
Trouwens, voor de schermen is er ook geen hond die er om vraagt.
Doe eens rustig man.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij me laten bannen?
WANT DAN MOET JE HET NU ZEGGEN
Ik maak er geen punt TR van.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou je mond, druiloor!(hopelijk mag dit)
Nope.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij me laten bannen?
WANT DAN MOET JE HET NU ZEGGEN
Je bent zelf jammer.quote:
Heeft zich even een dag goed opgeladen na zijn ongetwijfeld onterechte ban.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:41 schreef onlogisch het volgende:
GGMM laat geen spaan heel van zijn tegenstanders.
Dan geloof ik je!quote:
Wat een internetheld ben je toch ookquote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:43 schreef GGMM het volgende:
Dank. Die zal ik het leven eens zuur gaan maken.
Vertel mij wat.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dank. Die zal ik het leven eens zuur gaan maken.
Dat zei Maaskant niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:48 schreef GGMM het volgende:
Zei Maaskant nou dat Feyenoord meer indruk maakt dan Ajax op basis van deze wedstrijd?
Hij snapte niet dat Ajax en PSV niet voor Haps gingen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:48 schreef GGMM het volgende:
Zei Maaskant nou dat Feyenoord meer indruk maakt dan Ajax op basis van deze wedstrijd?
Ajax heeft daar Sinkgraven, Dijks en Viergever. PSV Brenet.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij snapte niet dat Ajax en PSV niet voor Haps gingen.
Er waren een aantal weken geleden geruchten dat Ajax met Haps bezig was.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij snapte niet dat Ajax en PSV niet voor Haps gingen.
Zag je Viergever happen afgelopen woensdag?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ajax heeft daar Sinkgraven, Dijks en Viergever. PSV Brenet.
Dus ik snap het wel, stuk voor stuk betere backs.
dat is behoorlijk gayquote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit naar mijn buurman te kijken die een tuinhuisje aan het bouwen is. Hij kan er niets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |