Gaat wel. Moe. Zo slapen.quote:
Laters.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook. Slaap lekker ouwe reus.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 05:57 schreef tong80 het volgende:
ONZ / Goeiemorgen, alweer zaterdag 29 juli........
At your service.quote:
Ik gooi altijd de handdoeken eraf van mensen die een bedje claimen en vervolgens weggaan en neem plaats op 'hun' bedje. Slechts 2 keer commentaar gehad. In beide gevallen was die discussie zo beslechtquote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:03 schreef tong80 het volgende:
Dit is zo triest...........![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)sen_in_alicante.html
Eerste dag van mijn vakantiequote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vriend. Wat een schijtweer verdomme!
ik zou vandaag nog het vliegtuig naar de zon pakken, desnoods Syrië.quote:
temperaturen blijven wel wat aan de lage kant.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er is mooier weer onderweg. Wanneer vertrek je?
Niet. Ik ga niet op vakantie dit jaar.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er is mooier weer onderweg. Wanneer vertrek je?
Huh. Je zoontje had toch een glijbaan uitgekozen in Spanje?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet. Ik ga niet op vakantie dit jaar.
Kan beter ja. Maar geen regen is al heel wat in Nederlandquote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
temperaturen blijven wel wat aan de lage kant.
Tot zeker half augustus zijn de verwachtingen bijzonder ruk.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan beter ja. Maar geen regen is al heel wat in Nederland
Precies tot na mijn vakantie. Genotquote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tot zeker half augustus zijn de verwachtingen bijzonder ruk.
Weer valt niet meer dan 3 dagen vooruit goed te voorspellen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tot zeker half augustus zijn de verwachtingen bijzonder ruk.
okequote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mogguh maat.
Je ondertitel is achterhaald.
KnutdeIJsbeer
1 dag is soms al lastig.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weer valt niet meer dan 3 dagen vooruit goed te voorspellen.
Die durfden natuurlijk niet nadat ze je imponerende lengte zagen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik gooi altijd de handdoeken eraf van mensen die een bedje claimen en vervolgens weggaan en neem plaats op 'hun' bedje. Slechts 2 keer commentaar gehad. In beide gevallen was die discussie zo beslecht
Kansloos volk.
Als je Piet Paulusma heet wel ja. Meteo Consult zit altijd wel goed. KNMI ook wel. Maar het meest betrouwbaar is Meteo Consult.quote:
Dat zal het geweest zijn ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die durfden natuurlijk niet nadat ze je imponerende lengte zagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |