als je de banmeldingen eruit haalt 40-45% zekerquote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Slechts 2,4% is van mijn hand.
Goed zo. Karaktermens, oermens.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Als ik niet temidden in de natuur zou zitten kon ik net zo goed thuisblijven.
Saindquote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:47 schreef Saind het volgende:
Drizzt is en blijft een walgelijke rat
Weet je nog?
mja vorige keer was dat een permquote:
Niet bepaald permanent gebleken.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:49 schreef Saind het volgende:
[..]
mja vorige keer was dat een perm
ben ik nog steeds salty over
Grow a skin of het Nederlandse equivalent
Toch half jaartjequote:Op vrijdag 28 juli 2017 23:02 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Niet bepaald permanent gebleken.
Mooie tijd was dat.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
als je de banmeldingen eruit haalt 40-45% zeker
Ach je houdt wel van me.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:47 schreef Saind het volgende:
Drizzt is en blijft een walgelijke rat
Weet je nog?
onlogodquote:
Het is ook wel érg leuk om Kim Jong Dan daarmee te triggerenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 23:06 schreef JanCees het volgende:
Kreeg toen een permban in zwarte Piet discussie paar jaar terug lol
Hoe gaat dat verven helpen dan denk je? Verven en het proces ervoor is juist de ultieme bezigheid voor die succes en vreugdepeukjes.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:14 schreef Saind het volgende:
[..]
ja ik voel je
mijn probleem is vooral drank, ik ga meteen kettingroken dan
Dus planning is 2 weken schilderen bij m'n tante, niet roken weinig drinken
daarna ff vakantie naar Wales dus kan ik roken sws niet betalen
en tegen het eind van de maand is het ergste wel achter de rug
Verandering van routine helpt wel. Weekje ergens anders zijn en de hele dag bezig zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe gaat dat verven helpen dan denk je? Verven en het proces ervoor is juist de ultieme bezigheid voor die succes en vreugdepeukjes.
Zo, die muur is kaal. Even pauze ter viering
Dat herken ik wel net als rokende collega's. Het is gewoon gezellig hoe je het ook wendt of keertquote:Op vrijdag 28 juli 2017 23:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Verandering van routine helpt wel. Weekje ergens anders zijn en de hele dag bezig zijn.
Roken is voor mij 90% routine eigenlijk
Stoppen lukt me eigenlijk wel, vaker gedaan. De moeilijke momenten zijn in de kroeg om 2 uur of met wat vrienden smerig laat savonds tijdens een bbq ofzo. Ik ben al veel te vaak gezwicht op dat soort momentenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat herken ik wel net als rokende collega's. Het is gewoon gezellig hoe je het ook wendt of keert
zonde van je geldquote:Op vrijdag 28 juli 2017 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik rook sinds m'n 16e, dus inmiddels alweer zo'n 17 jaar. Begon met Marlboro, toen Camel, daarna Drum en sinds een jaar of 10 Zware van Nelle. Doe zo'n 15-20 peuken per dag.
moet het altijd positief gaan danquote:Op vrijdag 28 juli 2017 23:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gaat goed.
Gaat wel klinkt niet heel positief.
Gaat wel. Moe. Zo slapen.quote:
Laters.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook. Slaap lekker ouwe reus.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 05:57 schreef tong80 het volgende:
ONZ / Goeiemorgen, alweer zaterdag 29 juli........
At your service.quote:
Ik gooi altijd de handdoeken eraf van mensen die een bedje claimen en vervolgens weggaan en neem plaats op 'hun' bedje. Slechts 2 keer commentaar gehad. In beide gevallen was die discussie zo beslechtquote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:03 schreef tong80 het volgende:
Dit is zo triest...........![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)sen_in_alicante.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |