SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Veel luisterplezier gewenst!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:30 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 heeft zojuist de eerste van de drie vandaag verschenen re-issues van Pet Shop Boys-albums gekocht
De andere zijn besteld en heb ik waarschijnlijk dinsdag.
Goed begin van het weekend
De eerste zes zijn al eerder als re-issue verschenen, in 2001. Die heb ik dus feitelijk al. Ze komen wel weer opnieuw uit, maar met dezelfde tracklistings, dus de meerwaarde is nihil.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Veel luisterplezier gewenst!
En er volgen er nog 8. Ga je ze allemaal kopen?
Enjoy! Ik ga zo de limited edition van de nieuwe elpee van Arcade Fire ophalen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:30 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 heeft zojuist de eerste van de drie vandaag verschenen re-issues van Pet Shop Boys-albums gekocht
De andere zijn besteld en heb ik waarschijnlijk dinsdag.
Goed begin van het weekend
Geniet ervanquote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Enjoy! Ik ga zo de limited edition van de nieuwe elpee van Arcade Fire ophalen.Die is mintgroen.
![]()
En vakantie nu![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Bij wie moet ik zijn om mezelf sporadisch in te laten kunnen roosteren?
Zie de spoiler in de OPquote:Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Heb je wat shows meegeluisterd en het topic een beetje leren kennen? Wil je deel uitmaken van dit markante station? Dan kun je je aanmelden voor het DJ team door een PM te sturen naar Melting. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, Rafeiro, Symphonic, Fogel, knokkels, Madmaster, DJ11 of Stien_Struis kan ook nogOf zet je aanvraag maar in het topic; er is altijd wel iemand.
Dat weet ik ook wel, meer om er voor te zorgen dat ik mezelf kan in roosteren, zonder dat ik hoef te PMMen, heb overigens al rond de 50 shows gedraaid.quote:
Ja dat bedacht ik me net. "Paro? Die heeft toch al vaak gedraaid?"quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, meer om er voor te zorgen dat ik mezelf kan in roosteren, zonder dat ik hoef te PMMen, heb overigens al rond de 50 shows gedraaid.
Oké, ik zet je eropquote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
maar iig roosteraar(mits beschikbaar) 20-22 met iets van bietjes.
Ik geniet met je mee.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik luister mobiel mee en zal niet zoveel reageren. Maar ik ga wel genieten
Luxeproblemen alom dus.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:32 schreef ToT het volgende:
Zwembad leeg aan het gooien. Aangezien ik amper afwatering achter het huis heb, heb ik de zwembadpomp maar op een tuinslang aangesloten en die door het huis heen naar de plee toe gelegd.Dit gaat goftedomme DAGEN duren om hem leeg te krijgen, en het begint nu godnondeju nog te regenen ook, dus dat wordt EXTRA water afvoeren!
Het is in anderhalf uur tijd of zo pas een centimeter of 2 gedaald!
Misschien wordt het nog wel heel mooi weer. Dan moet je hem weer vullen. Ik weiger te accepteren dat de zomer al voorbij is.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:32 schreef ToT het volgende:
Zwembad leeg aan het gooien. Aangezien ik amper afwatering achter het huis heb, heb ik de zwembadpomp maar op een tuinslang aangesloten en die door het huis heen naar de plee toe gelegd.Dit gaat goftedomme DAGEN duren om hem leeg te krijgen, en het begint nu godnondeju nog te regenen ook, dus dat wordt EXTRA water afvoeren!
Het is in anderhalf uur tijd of zo pas een centimeter of 2 gedaald!
Oh dat denk ik ook wel hoor, maar het water is sinds het einde van de lente niet meer ververst!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien wordt het nog wel heel mooi weer. Dan moet je hem weer vullen. Ik weiger te accepteren dat de zomer al voorbij is.
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:37 schreef livelink het volgende:
De laatste jaren is het volgens mij tijdens de officiele zomervakantie helemaal niks qua weer en dan wordt het juist in september als de scholen weer beginnen hardstikke warm.
Ik moet zeggen dat ik de laatste jaren, als ik zeg maar week twee en drie van september vrij neem, nergens problemen mee heb.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:37 schreef livelink het volgende:
De laatste jaren is het volgens mij tijdens de officiele zomervakantie helemaal niks qua weer en dan wordt het juist in september als de scholen weer beginnen hardstikke warm.
Het is weer een typische Nederlandse kwakkelzomerquote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:37 schreef livelink het volgende:
Ik ben nu bruiner dat ik ooit geweest ben!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is weer een typische Nederlandse kwakkelzomer
Sterktequote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:48 schreef CindieY het volgende:
Met een kwartiertje ga ik kijken of ik mobiel even mee kan luisteren.
Nog even heel hard bikkelen tot het weekendlees: er is niks te doen
Ik probeer te begrijpen wat je hier zegt, maar het lukt me nietquote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik draai dooorgaans twee a drie aparte tracks aangezien deze eilk 3 minuten te lang duren.
Ik begrijp om te proberen wat je hier zegt, maar ik ga geen poging wagen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik probeer te begrijpen wat je hier zegt, maar het lukt me niet
Laten we het maar houden op een communicatiestoornisquote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik begrijp om te proberen wat je hier zegt, maar ik ga geen poging wagen.
of storing, in het geval dat ik het verkeerd lees.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Laten we het maar houden op een communicatiestoornis
Ik ben voor mijn doen ook vrij bijgekleurd; vooral in m'n gezicht. Misschien de leeftijd of zoquote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben nu bruiner dat ik ooit geweest ben!
.....wat nog steeds eigenlijk vrij weinig voorstelt!![]()
Hehe misschien, maar ik ben ook qua voedingspatroon veranderd. Bepaalde eiwitten (tyrosine en PABA) in bepaalde voedingsmiddelen schijnen ook goed te helpen voor je bruining. (En een aanpassing van mijn vrij eenzijdige voedingspatroon was sowieso wel nodig!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben voor mijn doen ook vrij bijgekleurd; vooral in m'n gezicht. Misschien de leeftijd of zo
Straks komt je vrouwtje nog aan met een slaatje voor je lunch omdat ze vind dat je te dik word en eet je in de bedrijfskantine frikandellen omdat er te weinig voedingstoffen in dat slaatje zitten om de hele dag op te kunnen werken.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe misschien, maar ik ben ook qua voedingspatroon veranderd. Bepaalde eiwitten (tyrosine en PABA) in bepaalde voedingsmiddelen schijnen ook goed te helpen voor je bruining. (En een aanpassing van mijn vrij eenzijdige voedingspatroon was sowieso wel nodig!![]()
)
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Straks komt je vrouwtje nog aan met een slaatje voor je lunch omdat ze vind dat je te dik word en eet je in de bedrijfskantine frikandellen omdat er te weinig voedingstoffen in dat slaatje zitten om de hele dag op te kunnen werken.
Van mij mag je. Tenzij iemand anders bezwaar heeft?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Tenzij er andere DJs zijn, wil ik nog wel tot 23.
Ik heb geen bezwaar, en als ik wel bezwaar zou hebben, aou ik nieuwe bietjes moeten verzinnen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Van mij mag je. Tenzij iemand anders bezwaar heeft?
Tssss, bitchquote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:57 schreef livelink het volgende:
Best een leuk nummer dit, maar ik heb echt een hekel aan het woord bitch
Dan hoop ik dat je lekker zult slapen. Veel succes met de verhuizing morgen!quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog laatste Zwolse dingen gedaan vandaag?
quote:
Die had ik kunnen verwachten, natuurlijk.quote:
Het is een leuke stad, maar heimwee, neuh, denk ik het nietquote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er zou echt van alles zijn aan Zwolle dat ik zou gaan missen, mocht voor mij de tijd aanbreken, dan weet ik van gekkigheid waarschijnlijk niet wat ik eerst moet gaan doen en waar ik mee moet afsluiten
Ik ga onder geen beding weg uit deze regio. Ik woon in het beste land ter wereld; en binnen dat land woon ik in de prettigste regio. Niet de ellende en arrogantie van de grote steden, wel alles binnen handbereik.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er zou echt van alles zijn aan Zwolle dat ik zou gaan missen, mocht voor mij de tijd aanbreken, dan weet ik van gekkigheid waarschijnlijk niet wat ik eerst moet gaan doen en waar ik mee moet afsluiten
Ik speel al langer met het idee om (ooit) weer terug naar het noorden te gaan. Er is weinig dat me nog echt aan Zwolle bindt en m'n ouders worden ook een dagje ouder. Toch kan ik de echte stap nog niet echt zetten en zit ik hier over een paar jaar wellicht nog welquote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga onder geen beding weg uit deze regio. Ik woon in het beste land ter wereld; en binnen dat land woon ik in de prettigste regio. Niet de ellende en arrogantie van de grote steden, wel alles binnen handbereik.
Je ouders hierheen halen?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik speel al langer met het idee om (ooit) weer terug naar het noorden te gaan. Er is weinig dat me nog echt aan Zwolle bindt en m'n ouders worden ook een dagje ouder. Toch kan ik de echte stap nog niet echt zetten en zit ik hier over een paar jaar wellicht nog wel
Ik heb het wel eens geopperd, maar neequote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je ouders hierheen halen?
Mijne wonen op 12-13 km, dus dat is prima te doen
Dit is een beetje de omgekeerde arrogantie die vanuit de Randstad komt. Er is meer in Nederland dan OF deze regio, OF de Randstad.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga onder geen beding weg uit deze regio. Ik woon in het beste land ter wereld; en binnen dat land woon ik in de prettigste regio. Niet de ellende en arrogantie van de grote steden, wel alles binnen handbereik.
ja vorige week ofzo.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:36 schreef CindieY het volgende:
Heb je deze niet al eens eerder gedraaid?
De tudududu deed 't emquote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ja vorige week ofzo.
tof dat het je opvalt.
Er moet ergens een begin zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is wat minder dan. , maar toch.
Als jij het niet overneemt, doe ik het nog wel een uurtje.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:47 schreef DJ11 het volgende:
Wil je nog verlengen, PaRo?
Of iemand anders die het overneemt?
doe me dan nog maar een uurtje, maar je kunt echt veel van draaien als je uit de losse pols draait.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:49 schreef DJ11 het volgende:
Maakt mij niks uit. Heb sowieso geen show voorbereid of iets.
Je hebt vaker onvoorbereide shows gedaan toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:49 schreef DJ11 het volgende:
Maakt mij niks uit. Heb sowieso geen show voorbereid of iets.
Verlengd tot middernachtquote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
doe me dan nog maar een uurtje, maar je kunt echt veel van draaien als je uit de losse pols draait.
Misschien zondag weer een show van mijn hand. Morgen lukt waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt vaker onvoorbereide shows gedaan toch?
Laterquote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:54 schreef livelink het volgende:
Ik ga afhaken. Dank je wel Paro. Veel plezier met het volgende uur.
Dank je voor het luisteren, en pitze.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:54 schreef livelink het volgende:
Ik ga afhaken. Dank je wel Paro. Veel plezier met het volgende uur.
dat hoor ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 23:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
PaRo zendt uit, maar het is ineens stil...
ik ch00n uitquote:Op vrijdag 28 juli 2017 23:32 schreef DJ11 het volgende:
Dit is ook weinig zinvol zo....
PaRo, waar ben je?
letterlijk in slaap gevallen op mn toetsenbord, sorry, 4 uurtjes bleekj iets te veel van het goede.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 23:36 schreef DJ11 het volgende:
Geen idee of -ie in slaap is gevallen of dat er een technisch probleem is, maar minutenlange stilte heeft geen zin. PaRo, als je dit leest, bedankt voor het draaien.
heb je nu het toetsenbord in je voorhoofd staan ?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 06:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
letterlijk in slaap gevallen op mn toetsenbord, sorry, 4 uurtjes bleek iets te veel van het goede.
op mn rechterwang, en er druipt wat kwijl in de linker helft van het tb.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 06:27 schreef just me het volgende:
mogguh
[..]
heb je nu het toetsenbord in je voorhoofd staan ?
* just me geeft doekje aanquote:Op zaterdag 29 juli 2017 06:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
op mn rechterwang, en er druipt wat kwijl in de linker helft van het tb.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 06:46 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen PaRo en just me![]()
En heb je nu echt de hele nacht op je toetsenbord gelegen, PaRo
Nah ik werd kort wakker toen ik van mn stoel af donderde, en heb die tijd maar gebruikt om op de bank te gaan liggenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 06:46 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen PaRo en just me![]()
En heb je nu echt de hele nacht op je toetsenbord gelegen, PaRo
Dan wens ik U een fijn weekend 2quote:Op zaterdag 29 juli 2017 07:15 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
U2 Weekend en een beetje honkbal tussendoor...
Jij bent deze morgen ook vroeg op.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 07:29 schreef just me het volgende:
[..]
Dan wens ik U een fijn weekend 2Melting
Goedemorgen MadMaster. En vooral veel plezier gewenst!quote:Op zaterdag 29 juli 2017 07:15 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
U2 Weekend en een beetje honkbal tussendoor...
Ja, ik was vroeg wakker en heb de dag gepluktquote:
Meteen maar in een vaasje gezet ook?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 07:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, ik was vroeg wakker en heb de dag geplukt
nee joh, bloemetjes moet je buiten zettenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 07:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Meteen maar in een vaasje gezet ook?
Maar je hebt geplukt.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 07:45 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh, bloemetjes moet je buiten zetten
Dank u!quote:Op zaterdag 29 juli 2017 07:29 schreef just me het volgende:
[..]
Dan wens ik U een fijn weekend 2Melting
Ook dank!quote:Op zaterdag 29 juli 2017 07:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen MadMaster. En vooral veel plezier gewenst!
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 07:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een 8 kilo zware kat op mijn volle blaas was de oorzaak...
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 07:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een 8 kilo zware kat op mijn volle blaas was de oorzaak...
Carpe Diem.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 07:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, ik was vroeg wakker en heb de dag geplukt
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 07:57 schreef just me het volgende:
[..]
dan geef ik ze aan jou [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Carpe Diem.
Gisteravond op pad geweest voor een hapje eten en dat werd een deceptie.
Incomplete bestellingen leveren en dan zeggen dat je de missende onderdelen niet besteld hebt, terwijl het op de bestelbon staat.
Je kan het dan herstellen als gastvrouw, maar ze maakte het van kwaad tot erger.
Toen maar betaald voor de voorgerechten en vertrokken...
Ja, bij McDonalds.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.
Toen elders wel goed gegeten?
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Carpe Diem.
Gisteravond op pad geweest voor een hapje eten en dat werd een deceptie.
Incomplete bestellingen leveren en dan zeggen dat je de missende onderdelen niet besteld hebt, terwijl het op de bestelbon staat.
Je kan het dan herstellen als gastvrouw, maar ze maakte het van kwaad tot erger.
Toen maar betaald voor de voorgerechten en vertrokken...
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, bij McDonalds.
Kom daar vrijwel nooit, maar had geen zin om op eten te wachten...
Had ook flink de pest er in.quote:
Ik ook niet, maar om nou om 21.00 uur nog ergens iets anders te zoeken was ook niet echt jofel.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:05 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat vind ik niet echt een plaats om lekker uit eten te gaan.
Dank voor de reminder.... moet ik ook nog doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo maar even de broodbestelling ophalen...
Goedemorgen vakantievrouw.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:39 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Jeetje MadMaster wat belachelijk zeg. Daar komen jullie dus nooit meer. Heel veel plezier dit weekend!
quote:
Gaan jullie nou weer op vakantie?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Heerlijk weer ook om bezig te zijn met vakantie voorbereidingen.
Succes met de voorbereidingen !!quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:39 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Jeetje MadMaster wat belachelijk zeg. Daar komen jullie dus nooit meer. Heel veel plezier dit weekend!
Succes met je verhuizing in de regenquote:
Hier regent het niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:01 schreef just me het volgende:
[..]
Succes met je verhuizing in de regen
Oh hier al een hele tijd, dan maar hopen dat het bij Oscar ook droog is, verhuizen in een vuilnisbak met dit weer is geen lolletjequote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:06 schreef just me het volgende:
[..]
Oh hier al een hele tijd, dan maar hopen dat het bij Oscar ook droog is, verhuizen in een vuilnisbak met dit weer is geen lolletje
Echt niet...... jullie zijn nog maar net terug uit Londen.quote:
Dat was geen vakantie. Dat was een weekendje weg.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt niet...... jullie zijn nog maar net terug uit Londen.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was geen vakantie. Dat was een weekendje weg.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor mij is dat ook vakantie.
Waar gaat de reis nu naartoe?
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Zuid Frankrijk: Marseillan plage
https://nl.lesmediterrane(...)b3rdUCFYg_GwodQiwJ4g
Nee, straks boodschappen doen, hoesje voor mijn nieuwe mobiel kopen en daarna verder spelen met mobielquote:
Dat vonden wij ook.quote:
Je hebt hem eindelijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:12 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, straks boodschappen doen, hoesje voor mijn nieuwe mobiel kopen en daarna verder spelen met mobiel
Jep, gisteren al zitten klooien en vrijwel alle contacten zijn weer aanwezig ! Ik mis er nog een paar en die moet ik nog handmatig doen.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vonden wij ook.![]()
Dankje, maar we zijn nog niet weg hoor. De komende dagen hier nog wel te vinden.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:14 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, gisteren al zitten klooien en vrijwel alle contacten zijn weer aanwezig ! Ik mis er nog een paar en die moet ik nog handmatig doen.
Voor zover ik nu kan oordelen.... hij is zoooooooo snel maar het is nog wel wennen wat waar zitquote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:15 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Goed bezig.
Hoe bevalt ie t.o.v. de vorige?
Android? Welke versie?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:17 schreef just me het volgende:
[..]
Voor zover ik nu kan oordelen.... hij is zoooooooo snel maar het is nog wel wennen wat waar zit
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:17 schreef just me het volgende:
[..]
Voor zover ik nu kan oordelen.... hij is zoooooooo snel maar het is nog wel wennen wat waar zit
Dinsdagmorgen. Dan rijden we naar Dijon en blijven daar een nachtje in een hotel. Woensdag rijden we dan door naar de camping.quote:
Lekker! Veel plezierquote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
Dinsdagmorgen. Dan rijden we naar Dijon en blijven daar een nachtje in een hotel. Woensdag rijden we dan door naar de camping.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:20 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren bestookt met spam via Facebook.
Nu draait de virusscanner al sinds gisterenmiddag 16.00 uur, we zijn 1,3 miljoen bestanden verder...
Tot nu 12 zaken gevonden, allemaal in oude set ups van software.quote:
Dit is net een verhuizing.... van Windows naar Androidquote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dan is het misschien wel even zoeken.
Maar alles zit er nog op...
Dat is een flinke klus.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:20 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren bestookt met spam via Facebook.
Nu draait de virusscanner al sinds gisterenmiddag 16.00 uur, we zijn 1,3 miljoen bestanden verder...
Scheelt alweer.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tot nu 12 zaken gevonden, allemaal in oude set ups van software.
Het lijkt dus wel mee te vallen...
Krijgen we ook een verhuisbericht?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:31 schreef just me het volgende:
[..]
Dit is net een verhuizing.... van Windows naar Android
Met nummerbehoud is dat niet nodigquote:
Windows in combinatie met telefoons heb ik altijd gemeden...quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:31 schreef just me het volgende:
[..]
Dit is net een verhuizing.... van Windows naar Android
Of een verhuisshow a la OscarMopperkont?quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Of een verhuisshow a la OscarMopperkont?
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:33 schreef livelink het volgende:
Of een verhuisshow a la OscarMopperkont?
ik 3 jaar gekregen van mijn schoonzoon en ik was er op dat moment erg blij meequote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Windows in combinatie met telefoons heb ik altijd gemeden...
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:38 schreef just me het volgende:
[..]
ik 3 jaar gekregen van mijn schoonzoon en ik was er op dat moment erg blij mee
maar hij is nu bijna dood (de telefoon hč) en het werd tijd voor een nieuwe.
Gratis is altijd goed...quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:38 schreef just me het volgende:
[..]
ik 3 jaar gekregen van mijn schoonzoon en ik was er op dat moment erg blij mee
maar hij is nu bijna dood (de telefoon hč) en het werd tijd voor een nieuwe.
Hier geen regen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:01 schreef just me het volgende:
[..]
Succes met je verhuizing in de regen
Hier ook niet, die bui hangt waarschijnlijk ergens in het westen.quote:
beterquote:
* just me ziet de bui al hangenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier ook niet, die bui hangt waarschijnlijk ergens in het westen.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:59 schreef just me het volgende:
[..]
beter
[..]
* just me ziet de bui al hangen
Voor de prijs mag dat toch wel verwachten.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, ben benieuwd of het dezelfde sfeer heeft als in de 80's...
Nou valt die prijs voor mij wel mee, maar prijs/kwaliteit zegt niet altijd alles bij concerten.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor de prijs mag dat toch wel verwachten.
Veel plezier in ieder geval.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou valt die prijs voor mij wel mee, maar prijs/kwaliteit zegt niet altijd alles bij concerten.
Zeker niet in de Arena...
Don't look back in anger, spijkerbroekquote:Op zaterdag 29 juli 2017 13:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Doe Bono de groeten van me, MM. En zeg hem dat hij me al een paar maanden niet heeft gebeld en dat ik best boos ben.
Verkeerde band, Tunedquote:
Die heeft me gisteren nog gebeld. Ik ben niet boos op hemquote:
And soooooooooo spijkerbroek can waitquote:Op zaterdag 29 juli 2017 13:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die heeft me gisteren nog gebeld. Ik ben niet boos op hem
Sometimes you can't make it on your own.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 13:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Doe Bono de groeten van me, MM. En zeg hem dat hij me al een paar maanden niet heeft gebeld en dat ik best boos ben.
Heb je Zwolle al definitief verlaten? Of ben je nog bezig met de verhuizing?quote:
was het zo'n makkie die verhuizingquote:
Dank!quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:49 schreef Tuned22 het volgende:
Goedemiddag![]()
Heeeeeeel veel plezier vanavond MM![]()
Die skip ik, denk ik...quote:Op zaterdag 29 juli 2017 13:47 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Noel Gallagher is er ookals het goed is krijgen we dat nummer op het eind te horen
Morgenavondquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank!
Ging jij vanavond of morgen?
Zo even eten en dan langzaam op pad.
Besproken plaats en parkeerplek, dus geen haast.
Veel plezier met Henk vanavond!
Beter dit dan dat vieze klamme weerquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:06 schreef CindieY het volgende:
Wat een verschrikkelijk troosteloos en herfstig weerIk begin al te denken aan stamppotten, gehaktballen en stoofpeertjes. Het is nog maar juli.
Ik zal na afloop nog niks zeggen dan nog over vanavond. Noël mag je hebben van mij, vind ik geen reet aan.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:14 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Morgenavond![]()
Wij hebben ook een parkeerkaart erbij gekregen maar zetten 'm altijd bij het Amstel hotel neer.
Lees ik net dat ze daar verblijven
have fun!quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal na afloop nog niks zeggen dan nog over vanavond. Noël mag je hebben van mij, vind ik geen reet aan.
Parkeren doen we bij het werk van mw. MM, 300 meter vanaf de Arena. Komt geen hond...
En U2 verblijft altijd in het Amstel,ook al spelen ze elders in NL.
Doei!
Heel veel plezierquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal na afloop nog niks zeggen dan nog over vanavond. Noël mag je hebben van mij, vind ik geen reet aan.
Parkeren doen we bij het werk van mw. MM, 300 meter vanaf de Arena. Komt geen hond...
Doei!
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doei!
Klopt.... gelukkig nog maar 1 te gaan. Daarna nog 1 weekje normaal werken, en dan vakantie.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.... gelukkig nog maar 1 te gaan. Daarna nog 1 weekje normaal werken, en dan vakantie.
Zeker...... vooraf werd Zweden toch als kanshebber voor de titel gezien.quote:
Cat Stevens met een hele verkeerde live versiequote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker...... vooraf werd Zweden toch als kanshebber voor de titel gezien.
Doen ze dus goed.
Wie is dit Symph?
Hoi sacha.quote:
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Cat Stevens met een hele verkeerde live versie
moet een spatie tussenquote:
Ik luister naar R49 en het voetbal staat op zonder geluidquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:24 schreef CindieY het volgende:
Ook ingetuned. Luisteren we nou radio of kijken we nou voetbal?
Zelfde setup hierquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik luister naar R49 en het voetbal staat op zonder geluid
Heb je daar nog geen internet buiten bepaalde tijden?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zelfde setup hierMeer omdat tv hele dag al op NL1 staat als achtergrond. Wat kijken die Zweden zuur
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:28 schreef just me het volgende:
Wel een echte hamburger dan en niet een van de Mac
en ik ben ruimte aan het maken op de iPad om films en series erop te kunnen zetten.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik luister naar R49 en het voetbal staat op zonder geluid
grote schoonmaak dusquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en ik ben ruimte aan het maken op de iPad om films en series erop te kunnen zetten.
quote:
Simpel burgertje van ¤1 is beter dan die magnetron bende uit de super, dat sowieso.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo op zijn tijd is eten bij Mac wel lekker hoor.
quote:
McChickenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Simpel burgertje van ¤1 is beter dan die magnetron bende uit de super, dat sowieso.
ik krijg het niet wegquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo op zijn tijd is eten bij Mac wel lekker hoor.
Chily Chicken in de euro week was ook best goed te doen.quote:
Stond ook de hele dag aan. Ik was te lui om muziek op te zettenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb je daar nog geen internet buiten bepaalde tijden?
Hele dag NL1?
quote:
je zingt dit toch wel meequote:
Al helemaal klaar met overhuizen? Of even een moment van rust?quote:
Just jijquote:
Ben geen Hageneesquote:
Alles klaar. Morgen nog ff poetsen en dan is het echt adieuquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Al helemaal klaar met overhuizen? Of even een moment van rust?
Thats mequote:
soms heb je datquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond niet thuis, dus helaas niet in de gelegenheid om te luisteren.
quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:37 schreef Rafeiro het volgende:
Melting, heeft Vout deze al in zijn collectie?
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
USA for Africa komt toch ook wel he?
uiteraardquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Er staat al 1 wereldverbeteraar in de arena... laten we het daar bij houdenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Wie Mad?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Er staat al 1 wereldverbeteraar in de arena... laten we het daar bij houden
Ik sta niet in de Arena?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Er staat al 1 wereldverbeteraar in de arena... laten we het daar bij houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |