mooi toch, zaterdag avond en zondag lekker fiat er in pompen, dinsdag als woensdag iedereen zijn BTC weer dumpt voor altcoins, rendementje pakken van 30% minimaalquote:
Dit druist toch tegen alle logica in, als je www.coinmarketcap.com bekijkt met zn grafiekjes?quote:Market Cap: $89,834,166,766 / 24h Vol: $2,663,827,431 / BTC Dominance: 51.5%
Je zal vast bitcoin miljonair zijn met deze altijd werkende strategie.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:43 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
mooi toch, zaterdag avond en zondag lekker fiat er in pompen, dinsdag als woensdag iedereen zijn BTC weer dumpt voor altcoins, rendementje pakken van 30% minimaal
hehe, we spreken elkaar donderdag weerquote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:44 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Je zal vast bitcoin miljonair zijn met deze altijd werkende strategie.
Ik zou toch toch maar naar 'm luisteren, hij schijnt een glazen bol te hebbenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:44 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Je zal vast bitcoin miljonair zijn met deze altijd werkende strategie.
quote:Op zondag 16 juli 2017 18:37 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Wachten,
Mijn glazen bol zegt dat BTC naar 1280 dollar gaat de komende weken, en uiteraard dondert de rest lekker mee
Je kunt het beste je wallet.dat naar mij mailen, dan back ik em voor je op!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:23 schreef Greys het volgende:
Joe, nog een lekenvraag.
Ik exporteerde de private key vanuit multibit naar een bestandje om die te backuppen naar een usb stick. Ik had per ongeluk toon verborgen mappen uitstaan dus kon hem niet terugvinden om te kopiėren naar usb. Dus deed ik dezelfde export private key procedure nog eens opnieuw vanuit multibit, nu rechtstreeks naar de usb.
Daarna bedacht ik van die verborgen mappen en vond ik poging 1 dus terug op m'n computer. Als ik beide bestanden open in kladblok (die van de computer en die van de usb) zijn ze niet hetzelfde.
Hoe kan dat? Klopt dat wel? Zijn die elke keer anders?
En nu? Welke moet ik nou bewaren?
Ik heb nu een usb met daarop gekopieerd het wallet.dat bestand en een key bestand. Is dat de juiste manier om een backup te hebben?
Duizend maal dank. Dan slaap ik beter vannacht.
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:38 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Je kunt het beste je wallet.dat naar mij mailen, dan back ik em voor je op!
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:21 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zou toch toch maar naar 'm luisteren, hij schijnt een glazen bol te hebben
[..]
Dus dit artikel over de splitsing die van de baan is was onzin?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:21 schreef DaRealDeal het volgende:
Waves schommelt lekker, 18k buywall weg binnen een halve minuut.
Zie hem wel weer terugvallen. Vraag me alleen af wat die doet als btc gesplitst word aankomende week.
Ga ook maar eens een glazen bol kopen.
Wat ik heb begrepen komt er alsnog een splitsing, naar bitcoincash (bcc). Maar wellicht heb ik het fout hoor 😮quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus dit artikel over de splitsing die van de baan is was onzin?
http://nos.nl/artikel/218(...)in-bitcoin-land.html
Oh. Ik ga wel weer even bijlezen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:58 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen komt er alsnog een splitsing, naar bitcoincash (bcc). Maar wellicht heb ik het fout hoor 😮
Ik heb even nagecheckt en heb het idd wel goed, de hardfork na bitcoincash gaat als het goed is gewoon door.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. Ik ga wel weer even bijlezen.
Was ik net blij dat ik een backup heb en een nieuwe wallet, nou weet ik weer niet wat ik moet doen na jaren lang holden. Toch maar inwisselen voor euro's? Ik wil holden maar dat wordt wel eng zo.
Ja ik lees het nu ook. Dat NOS artikel was kennelijk te voorbarig. Hmpf...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:08 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Ik heb even nagecheckt en heb het idd wel goed, de hardfork na bitcoincash gaat als het goed is gewoon door.
De splitsing komt, punt!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:58 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen komt er alsnog een splitsing, naar bitcoincash (bcc). Maar wellicht heb ik het fout hoor 😮
Dit artikelquote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:13 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
De splitsing komt, punt!
Alleen de support voor de core versie is hoger dan verwacht.
We hebben straks minimaal 2 verhandelbare bitcoins, ik ga er van uit dat we er zelfs drie hebben.
Dit nieuws is nog vers van de pers...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:47 schreef NatteBever het volgende:
Hebben we nog een beetje vertrouwen in Waves de komende maanden?
Yup, uit de lucht gehaald door de feds.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 23:25 schreef computerprobleems het volgende:
btc-e is plat. Komt niet meer online.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | $ telnet btc-e.com 80 Trying 74.208.15.160... Connected to btc-e.com. Escape character is '^]'. get index.html <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//IETF//DTD HTML 2.0//EN"> <html><head> <title>302 Found</title> </head><body> <h1>Found</h1> <p>The document has moved <a href="http://NinjaVideo.net/index.html">here</a>.</p> </body></html> Connection closed by foreign host. $ |
Ik hou mijn waves, en ga mogelijk nog een berg bijkopen. Afhankelijk van de koers. Verder heb ik niks 😀quote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:03 schreef unlimitedzxr het volgende:
Verkoopt hier iedereen zijn alts en gaat in BTC zitten voor de splitsing of blijven jullie lekker alts hodlen en laten het BTC gebeuren maar even voor wat het is?
Hoeveel heb je er?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:04 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Ik hou mijn waves, en ga mogelijk nog een berg bijkopen. Afhankelijk van de koers. Verder heb ik niks 😀
Ahquote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:11 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
530 maar 😊 Wil er voor 2500 euro nog bijkopen bij een mooie prijs.
EUR 1200 op Bitonic/Bl3p te wachten om crypto te worden, maar baasje moet nog beslissenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:03 schreef unlimitedzxr het volgende:
Verkoopt hier iedereen zijn alts en gaat in BTC zitten voor de splitsing of blijven jullie lekker alts hodlen en laten het BTC gebeuren maar even voor wat het is?
Ik weet nog wat ETC voor enorme moon in waarde gebracht heeftquote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:03 schreef unlimitedzxr het volgende:
Of het gaat nog verder naar beneden..quote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:30 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ah
Vlgs mij heb je net een mooie prijs gemist, op 00089 vanmiddag
Waar was dat? Oost-Europeanen (yugo) gaan hyper als je het over cryptos hebt.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 01:06 schreef Toto69 het volgende:
Ik was vandaag in Ljubljana en daar was een wifi-punt genaamd Cofound.it.
Dat is toch die coin op Bittrex?
Treinstation van Ljubljana kwam hij naar boven.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 01:13 schreef edcetera het volgende:
[..]
Waar was dat? Oost-Europeanen (yugo) gaan hyper als je het over cryptos hebt.
Ze zijn aan het uitzoeken waar die vandaan komen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 03:38 schreef ZetaOS het volgende:
Best crimineel dat de Politie gewoon mensen hun Bitcoins afpakt, nog wel net voor de split.
BTC-E gaf toegang tot alle bitcoin forken, dus veel mensen hadden hun digitale poen daar neergezet.
Zou zomaar eens hetzelfde scenario als ETC kunnen worden......quote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:03 schreef unlimitedzxr het volgende:
Tvp.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:29 schreef DaMart het volgende:
Ik heb het nieuws de laatste dagen niet helemaal gevolgd maar er komt toch een split dus? Ik dacht dat die van de baan was met de implementatie van segwit2x.
In dit geval gaat het om een "gewenste" split.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:29 schreef DaMart het volgende:
Ik heb het nieuws de laatste dagen niet helemaal gevolgd maar er komt toch een split dus? Ik dacht dat die van de baan was met de implementatie van segwit2x.
Straks kan je ook de gangbare Waves tokens toevoegen op je Blockfolio.twitter:BlockfolioApp twitterde op maandag 24-07-2017 om 22:46:25@JeremysPerry you'll see Waves platform supported in the next month! reageer retweet
Er komt vast een jip en janneke uitleg van ergens binnenkort op internet hoe dat 'gehannes met je wallet overzetten' moet?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
In dit geval gaat het om een "gewenste" split.
In principe kan iedereen met de broncode van Bitcoin aan de haal gaan en daar z'n eigen variaties op maken. Daarbij kan je het verleden alle transacties (de blockchain) gewoon hergebruiken.
In feite is het gewoon een "altcoin" maar dan niet met een verse blockchain maar met de oude blockchain van Bitcoin. Dus als je al Bitcoins hebt, heb je straks ook die nieuwe coin (na wat gehannes met je wallet overzetten).
Het zal verder geen effect hebben op de Bitcoin blockchain (lijkt me).
Maar het feit dat je gratis coins krijgt door Bitcoins te bezitten zorgt er blijkbaar wel voor dat men in Bitcoins blijft en altcoins dumpt.
De fork waar alle commotie in eerste instantie over was, lijkt succesvol. 1 augustus is nog slechts een formaliteit en volgens mij stellen de exchanges zich aan door die dag alle deposits en withdraws uit te schakelen. BTC-E heeft zelfs de hele exchange plat gegooid![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:47 schreef MaGNeT het volgende:
BTC-E heeft zelfs de hele exchange plat gegooid, je kan ook overdrijven![]()
Bedankt voor de uitleg. Maar ik moet me dit weekend dus even gaan verdiepen hoe dat werkt met die wallets. Scheelt dat ik nog moet overstappen vanuit Multibit, dus kan ik meteen kijken welke wallet zorgt dat ik gratis die nieuwe altcoin krijgquote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
In dit geval gaat het om een "gewenste" split.
In principe kan iedereen met de broncode van Bitcoin aan de haal gaan en daar z'n eigen variaties op maken. Daarbij kan je het verleden alle transacties (de blockchain) gewoon hergebruiken.
In feite is het gewoon een "altcoin" maar dan niet met een verse blockchain maar met de oude blockchain van Bitcoin. Dus als je al Bitcoins hebt, heb je straks ook die nieuwe coin (na wat gehannes met je wallet overzetten).
Het zal verder geen effect hebben op de Bitcoin blockchain (lijkt me).
Maar het feit dat je gratis coins krijgt door Bitcoins te bezitten zorgt er blijkbaar wel voor dat men in Bitcoins blijft en altcoins dumpt.
De fork waar alle commotie in eerste instantie over was, lijkt succesvol. 1 augustus is nog slechts een formaliteit en volgens mij stellen de exchanges zich aan door die dag alle deposits en withdraws uit te schakelen. BTC-E heeft zelfs de hele exchange plat gegooid, je kan ook overdrijven![]()
Het lijkt me verder ook niet iets waar je je mee moet haasten, zolang je de coins in je wallet hebt voor de "split" zullen ze op beide blockchains bestaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg. Maar ik moet me dit weekend dus even gaan verdiepen hoe dat werkt met die wallets. Scheelt dat ik nog moet overstappen vanuit Multibit, dus kan ik meteen kijken welke wallet zorgt dat ik gratis die nieuwe altcoin krijg.
Afhankelijk van wat de gek er voor geeft natuurlijk, maar het kan straks zomaar zijn dat beide coins een waarde gaan vertegenwoordigen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het lijkt me verder ook niet iets waar je je mee moet haasten, zolang je de coins in je wallet hebt voor de "split" zullen ze op beide blockchains bestaan.
Zodra de blockchains "gesplit" zijn, kan je rustig de BTC uitgeven, op de andere chain weten ze dat niet
Ja. Maar dat zal niet gebeuren lijkt me. Er zal er toch snel één worden aangewezen als 'de echte bitcoin' en die zal op de hoogte komen van de huidige bitcoinkoers en die ander zal toch een stille dood sterven. Of zit ik er nou helemaal naast?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:42 schreef xaban06 het volgende:
Wat ik vreemd vind, als je nu 10 BTC hebt, heb je straks 10 BTC + 10 BTC CASH.
Als de BTC niet in waarde daalt en BTC CASH heeft straks een waarde van ik noem maar wat 500 dollar. Dan heb je gratis 5000 dollar gekregen?
Ja dat dachten ze ook bij eth en etcquote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Maar dat zal niet gebeuren lijkt me. Er zal er toch snel één worden aangewezen als 'de echte bitcoin' en die zal op de hoogte komen van de huidige bitcoinkoers en die ander zal toch een stille dood sterven. Of zit ik er nou helemaal naast?
Hoe gaat de waves client btc wallet hier mee om?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het lijkt me verder ook niet iets waar je je mee moet haasten, zolang je de coins in je wallet hebt voor de "split" zullen ze op beide blockchains bestaan.
Zodra de blockchains "gesplit" zijn, kan je rustig de BTC uitgeven, op de andere chain weten ze dat niet
Waar baseer jij dit op?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Maar dat zal niet gebeuren lijkt me. Er zal er toch snel één worden aangewezen als 'de echte bitcoin' en die zal op de hoogte komen van de huidige bitcoinkoers en die ander zal toch een stille dood sterven. Of zit ik er nou helemaal naast?
Die gaat echt niet direct btc cash ondersteunen. Dus die zal je denk ik mislopen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:52 schreef Sosa het volgende:
[..]
Hoe gaat de waves client btc wallet hier mee om?
De Waves Client werkt met Bitcoin tokens.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:52 schreef Sosa het volgende:
[..]
Hoe gaat de waves client btc wallet hier mee om?
Maar nee, dat is niet per definitie zo. Als btc cash wat leuke dingen gaat doen en btc gaat door, zie ik niet waarom ze beide niet kunnen bestaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nergens op. Probeer het vragende aspect in mijn post te herkennen. Hint ; zie het vraagteken.
Volgens mij is juist het hele idee van Bitcoin Cash dat het bestaat naast Bitcoin, anders hadden ze wel een laag bovenop de blockchain gelegd.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 09:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar nee, dat is niet per definitie zo. Als btc cash wat leuke dingen gaat doen en btc gaat door, zie ik niet waarom ze beide niet kunnen bestaan.
Al weet ik verder echt niks van btc cash.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Volgens mij is juist het hele idee van Bitcoin Cash dat het bestaat naast Bitcoin, anders hadden ze wel een laag bovenop de blockchain gelegd.
Welke exchange is betrouwbaar?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:01 schreef edraket31 het volgende:
Degenen die geen schokkend grote aantallen hebben: zet je btc gewoon op een betrouwbare exchange.....
De meesten zorgen er ook voor dat je na de split ook je BCC krijgt.
Easy peasy
Bittrex wellicht?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:05 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Blocknet, de enige die écht decentralized is.....
Helaas pas volgende week launch
Ben er een beetje bang voor 😕 Maar wie weet zakken ze nog. Ik heb geduld en anders wie weet een andere coin ☺quote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:30 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ah
Vlgs mij heb je net een mooie prijs gemist, op 00089 vanmiddag
Hmm, maar bij Blocknet staan de coins in je eigen wallet, dus uiteindelijk is het letterlijk een "exchange" en kan je er geen coins stallen (gelukkig). Dus om die split simpel te laten verlopen zal Blocknet niets toevoegenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:05 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Blocknet, de enige die écht decentralized is.....
Helaas pas volgende week launch
Ik zou ook niet weten waarom je meer of minder krijgtquote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:11 schreef NatteBever het volgende:
Op Bittrex krijg je ook mooi 1:1 BCC tov BTC
Op Coinbase houden ze alle BCC zelfquote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom je meer of minder krijgt
Denk dat Blocknet daarom ook pas volgende week live gaat.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, maar bij Blocknet staan de coins in je eigen wallet, dus uiteindelijk is het letterlijk een "exchange" en kan je er geen coins stallen (gelukkig). Dus om die split simpel te laten verlopen zal Blocknet niets toevoegen
Daar zit ook wel het grote verschil tussen Waves DEX en Blocknet.
Waves heeft een platform met z'n eigen tokens en een DEX, Blocknet kiest ervoor om alleen de trades af te handelen als betrouwbare, decentrale tussenpartij.
Heb het idd even opgezocht, het officiėle statement is dat ze niets gaan doen met BCC, dus geen ondersteuning bieden.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:13 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Op Coinbase houden ze alle BCC zelf
Die durf ik ook wel te gebruiken om te traden, dus coins erheen, traden, coins weer terug naar de wallet. Maar coins stallen doe ik er niet meer (al heb ik nog iets van 0,1 BTC aan speelgeld op PoloniEx staan met het idee "weg = weg").quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:19 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Bittrex en Bitfinex zijn "good to go" kreeg ik geadviseerd van ervaren traders.
Zie mijn verhaal hierboven over BCC/ETC.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:19 schreef NatteBever het volgende:
Wat is nu slim...? Even alles in BTC omzetten om straks de gratis BCC mee te pikken?
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:22 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zie mijn verhaal hierboven over BCC/ETC.
Maar velen gaan nu van alts naar btc voor dat trucje om zsm de BCC te dumpen en weer alts in te slaan.
Dan loop je m.i. het risico dat je je alts weer duurder moet gaan terugkopen omdat we gisteren al een aardige dump hadden.....wie weet nu nog wel, maar niet zoveel en let maar op: voor de werkelijke split gaan de alts alweer stijgen.
Ga je die tonnen altcoins omzetten in btc voor deze?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die durf ik ook wel te gebruiken om te traden, dus coins erheen, traden, coins weer terug naar de wallet. Maar coins stallen doe ik er niet meer (al heb ik nog iets van 0,1 BTC aan speelgeld op PoloniEx staan met het idee "weg = weg").
Mijn advies was ook "voor degenen die geen schokkende aantallen hebben"quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die durf ik ook wel te gebruiken om te traden, dus coins erheen, traden, coins weer terug naar de wallet. Maar coins stallen doe ik er niet meer (al heb ik nog iets van 0,1 BTC aan speelgeld op PoloniEx staan met het idee "weg = weg").
Nee joh, veel te veel gedoe en risico.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:24 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ga je die tonnen altcoins omzetten in btc voor deze?
Erg tricky en de futures staan al $200,- lager dan de spotprijs, dus een gedeelte van de evt daling zit al lang in de prijs.quote:
Eigenwijze hondquote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:28 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Erg tricky en de futures staan al $200,- lager dan de spotprijs, dus een gedeelte van de evt daling zit al lang in de prijs.
En de eigenwijze hond die ik ben: denk zelf dat btc juist omhoog gaat
Het is minder ingewikkeld dan het lijkt.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:31 schreef Greys het volgende:
Dus de btc moeten wél op een exchange staan om te 'profiteren' van de bcc? Als het in je muktibit/electrum desktop wallet staat heb je er niks aan aan die free bcc?
Ik dacht dat ik het snapte maar door de verschillende posts hier ben ik het alweer kwijt.
Thanks! En even voor m'n simpele brein, dat ik het snap: die split die je dan evt later zelf (al dan niet met hulp) kunt doen, die levert je dan dus die 'gratis' bcc op? Want je splitst dan je aantal btc naar hetzelfde aantal btc en er komt dan ook wat bcc 'uit' maar je verliest niks van je btc-volume, er komt alleen iets extra aan bcc. Snap ik het dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is minder ingewikkeld dan het lijkt.
Als je de coins bij een exchange hebt staan die zowel Bitcoin als BCC ondersteunt, dan doen zij die "split" voor je, zodat je na de fork zowel BTC als BCC bij die exchange hebt staan.
Als je de coins in je wallet hebt en je wil deze vroeg of laat een keer gaan "splitsen" dan moet je dat zelf doen. Daar zijn vast wel tutorials voor en anders heb je ons nog, haha.
Op een exchange loop je wel meer risico om je coins kwijt te raken (diefstal) dus ik zou ze mooi laten waar ze nu zijn en tegen de tijd dat je denkt "ik wil m'n coins kwijt" trek je hier eens aan de bel. Zolang je de coins niet verstuurt kan die split altijd nog, ook over 3 jaar.
Lange termijn toch? Lekker met rust laten, over een paar jaar maar weer eens kijken.
Probeer de "blockchain" te zien als één groot transactie logboek.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks! En even voor m'n simpele brein, dat ik het snap: die split die je dan evt later zelf (al dan niet met hulp) kunt doen, die levert je dan dus die 'gratis' bcc op? Want je splitst dan je aantal btc naar hetzelfde aantal btc en er komt dan ook wat bcc 'uit' maar je verliest niks van je btc-volume, er komt alleen iets extra aan bcc. Snap ik het dan?Of snap ik het dan nog niet? Ik kom mss wat lui over met al die vragen maar ik ben echt veel aan het lezen maar het is nogal veel, vooral de laatste tijd met al die ontwikkelingen. Dus ik doe echt m'n best om steeds minder te hoeven vragen straks, geen zorgen.
Dus ik kan het ook gewoon in electrum laten zitten? En tegen de tijd dat ik het zou willen splitsen even kijken of dat dan ondersteund wordt en anders dan eens naar een andere wallet?
Nieuwste update van Blockfolio support WavesDex nuquote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:52 schreef MaGNeT het volgende:
Mooi Waves nieuws:Straks kan je ook de gangbare Waves tokens toevoegen op je Blockfolio.twitter:BlockfolioApp twitterde op maandag 24-07-2017 om 22:46:25@JeremysPerry you'll see Waves platform supported in the next month! reageer retweet
Dat kan nu ook al met de markt van Tidex maar daar is het volume van sommige markten zo laag (met een gigantische spread) dat het niet heel betrouwbaar is, soms zijn de sells 4x hoger dan de bids.
Oké, dit is duidelijk!quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Probeer de "blockchain" te zien als één groot transactie logboek.
De transactie die je ooit uitvoerde om de coins naar jouw wallet adres te sturen, staat op de Bitcoin blockchain en blijft daar staan.
Op het moment dat de blockchain opgesplitst wordt (vorkt), zal die transactie dus op ieder exemplaar van de blockchain bestaan.
Met de private key die bij jouw Bitcoin adres hoort, kan je die dan ooit weer een nieuwe transactie doen, bijvoorbeeld als je ze wil verkopen.
Omdat de transactie op beide blockchains bestaat, is jouw private key (en adres) dus op beide blockchains geldig.
Of je dat net na de splitsing doet of over 10 jaar maakt niet uit, wat op de blockchain staat blijft op de blockchain. Het kan natuurlijk wel zijn dat over 10 jaar niemand nog met BCC bezig is en dat die blockchain "overleden" is. Maar ook dan blijft het verhaal overeind dat je coins nog wel op die blockchain staan.
quote:To prevent confusion created by the upcoming UASF on Aug 1st, and in response to users request, we created a basic UASF ready Bitcoin wallet.
This is the only wallet offering full support for all scenarios during and after Aug 1st.
Create your UASF ready wallet here: https://ditiseenscam.site/
Use the receiving address provided to send and store your bitcoins during implementation of SEGWITx2
Bitcoins kept in other wallets may be lost or will fail to generate the Bitcoin in case of UAHF.
Thank you for your support,
The UASF Working Group powered by Bitcoin Core Developers.
Klopt.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oké, dit is duidelijk!
Het enige wat ik dan nog niet snap is dat mensen het hebben over 'krijgen' van free bcc. Dat krijg je dan toch niet, dat was toch al van jou wat op elk van die gesplitste chains staat? Of ohh wacht, het is alsof je geld bij de ING had staan en ze zeggen 'we openen een nieuwe bank en daar krijg je van ons een nieuwe extra rekening en daar zetten we je zelfde saldo nog eens op maar dan in andere valuta'. Is dat het?
Dus als die bcc instort is het jammer maar helaas en je btc blijven op de andere chain gewoon bestaan. En als de bcc ook leuk meedoet nog steeds over een jaar of wat en de btc ook hebben de holders extra mazzel, ook als ze daarvoor nog niet gesplit hadden. (of ga ik daar dan weer de fout in qua denken)
Ja precies, maar is het niet zenuwslopend voor je of heb je voldoende vertrouwen dat het allemaal wel goedkomt in de longrun.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee joh, veel te veel gedoe en risico.
Dan moet ik 120 BTC aan diverse coins en tokens om gaan zetten in BTC en dan voor een onbekende prijs weer terugkopen na de split. Zal je net zien dat ik wat gratis BCC heb maar dat weer verlies op een coin die ineens "moon" doet.
Als ik ga omzetten in BTC is dat omdat ik uitstap, voor de rest hodl ik geduldig, word er steeds beter in, heb al weken geen transactie of trade meer gedaan (behalve met die 0,1 BTC speelgeld).
Waves en PIVX heb ik allemaal aan het staken op m'n VPS, dus dat gaat z'n gangetje.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En Wagerr tokens en Ę IOU's staan in de coin list
ik was toevallig ook naar stratis aan het kijken.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:28 schreef DaRealDeal het volgende:
Zijn er nog mensen die nu alts aan her inslaan zijn?
Ik wil zelf voornamelijk waves, maar twijfel om 500 euro in stratis te stoppen en misschien ook in ark... staan Opzich wel laag nu.
Zit nu echt te twijfelen om er een aantal in te slaan en te hodlen..quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ik was toevallig ook naar stratis aan het kijken.
Denken jullie dat we vervolgens 5min later alweer alt-coins kunnen inslaan, of gaat dit langer duren?quote:BCC is set to perform a User Activated Hard Fork (UAHF) from the Bitcoin network on August 1st, 5:20am (12:20pm UTC)
Ben al een aantal dagen waves aan het kopen. Het kan inderdaad nog naar beneden gaan de komende tijd, maar het kan ook omhoog gaan. Je weet het niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:28 schreef DaRealDeal het volgende:
Zijn er nog mensen die nu alts aan her inslaan zijn?
Ik wil zelf voornamelijk waves, maar twijfel om 500 euro in stratis te stoppen en misschien ook in ark... staan Opzich wel laag nu.
Ja daar heb je dus ook een punt. Geloof er niet in dat ze ineens niks meer waard zouden zijn. En er komen komende maanden nog zat ontwikkelingen aan.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:58 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ben al een aantal dagen waves aan het kopen. Het kan inderdaad nog naar beneden gaan de komende tijd, maar het kan ook omhoog gaan. Je weet het niet.
Ik weet in ieder geval dat aangezien ze nu zo goedkoop zijn, het verlies niet heel groot zal zijn mochten ze blijven dalen en de winst een stuk groter zal zijn als ze wel omhoog gaan.
Idd, ik heb in het verleden wel eens BTC uitgeleend op Polo voor 2% per dag.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:31 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Want? Ze kunnen toch niet ineens er van door gaan met je btc?
polo is dood. FBI heeft t geslotenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:04 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Idd, ik heb in het verleden wel eens BTC uitgeleend op Polo voor 2% per dag.
Zijn de issues met withdrawen opgelost bij Polo trouwens?
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:44 schreef niggeplease het volgende:
[..]
polo is dood. FBI heeft t gesloten
septemberquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk jij eens in je glazen bol wanneer Waves nu echt los komt.
Eind volgende maand, hoop ikquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk jij eens in je glazen bol wanneer Waves nu echt los komt.
Het lijkt erop dat het er niet inzit omdat je dat sowieso al vanaf de prompt kan doen in Linux (als je Bitcoin Core geļnstalleerd hebt uiteraard).quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:26 schreef metallicelmo het volgende:
Wie heeft er ervaring met de Bitcoin Core wallet op Ubuntu? Ik heb een goed werkende wallet, maar dat ding gebruikt alleen een wallet.dat bestand... Ik bewaar mijn Bitcoins dus offline en niet op een exchange,de pc staat vrijwel nooit aan. Als ik de mogelijkheid wil creeren om straks ook gebruik te kunnen maken van die fork (bcc) dan heb ik niets aan mijn wallet.dat bestand. Ik heb de private key nodig echter weet ik niet hoe ik die moet vinden.
Zie screenshot van een voorbeeld van zo'n wallet, er zit geen console in lijkt het?
https://goo.gl/images/bRvJM9
1 | $./bitcoin dumpprivkey <paste address you want the key for> |
Kijk uit kijk uit! MaGNeT is een hacker en hiermee zend je je private key naar hemquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het er niet inzit omdat je dat sowieso al vanaf de prompt kan doen in Linux (als je Bitcoin Core geļnstalleerd hebt uiteraard).
Als je vanaf de prompt tikt:
[ code verwijderd ]
Doet dat wat?
Moet je natuurlijk de brackets weglaten en daar je Bitcoin adres invoeren.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het er niet inzit omdat je dat sowieso al vanaf de prompt kan doen in Linux (als je Bitcoin Core geļnstalleerd hebt uiteraard).
Als je vanaf de prompt tikt:
[ code verwijderd ]
thanks, ik ga dat morgen ff proberen, als dat niet wil zou ik nog mijn bitcoins kunnen verplaatsen naar een nieuwe electrum wallet ofzo..
Doet dat wat?
Moet je natuurlijk de brackets weglaten en daar je Bitcoin adres invoeren.
uhuhh surequote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:52 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Kijk uit kijk uit! MaGNeT is een hacker en hiermee zend je je private key naar hem
Ze hoeven alleen maar de domeinnaam te kapenquote:
Een domein kaap je niet zomaar.quote:Op zondag 30 juli 2017 09:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ze hoeven alleen maar de domeinnaam te kapen
Hadden ze toch maar een Namecoin domein moeten hebben
Het ziet er anders toch heel gekaapt uit op dat screenshotquote:
Vind jij dat de Waves DEX voldoende beveiligingsmogelijkheden biedt?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 23:32 schreef DaRealDeal het volgende:
Dat is ruk. Ben blij dat ik daar niks had staan. Alles heb ik in de waves Dex 💪👍😊
Sterkte voor degene die geld/crypto kwijt zijn door dat geintje...
Als ik het goed heb, ben jij a new kid on the block. Zelf heb ik er ook een behoorlijke tijd over gedaan om het een en ander goed te begrijpen. Wat voor mij vooral geholpen heeft is artikelen lezen en niet teveel te willen leren op fora. Waarom? Een artikel heeft een logische structuur en een bepaald onderwerp. Op een forum lees je allerlei onderwerpen kriskras door elkaar wat voor verwarring zorgt en zo af en toe wordt er even lekker getrolld!quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks! En even voor m'n simpele brein, dat ik het snap: die split die je dan evt later zelf (al dan niet met hulp) kunt doen, die levert je dan dus die 'gratis' bcc op? Want je splitst dan je aantal btc naar hetzelfde aantal btc en er komt dan ook wat bcc 'uit' maar je verliest niks van je btc-volume, er komt alleen iets extra aan bcc. Snap ik het dan?Of snap ik het dan nog niet? Ik kom mss wat lui over met al die vragen maar ik ben echt veel aan het lezen maar het is nogal veel, vooral de laatste tijd met al die ontwikkelingen. Dus ik doe echt m'n best om steeds minder te hoeven vragen straks, geen zorgen.
Dus ik kan het ook gewoon in electrum laten zitten? En tegen de tijd dat ik het zou willen splitsen even kijken of dat dan ondersteund wordt en anders dan eens naar een andere wallet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |