mooi toch, zaterdag avond en zondag lekker fiat er in pompen, dinsdag als woensdag iedereen zijn BTC weer dumpt voor altcoins, rendementje pakken van 30% minimaalquote:
Dit druist toch tegen alle logica in, als je www.coinmarketcap.com bekijkt met zn grafiekjes?quote:Market Cap: $89,834,166,766 / 24h Vol: $2,663,827,431 / BTC Dominance: 51.5%
Je zal vast bitcoin miljonair zijn met deze altijd werkende strategie.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:43 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
mooi toch, zaterdag avond en zondag lekker fiat er in pompen, dinsdag als woensdag iedereen zijn BTC weer dumpt voor altcoins, rendementje pakken van 30% minimaal
hehe, we spreken elkaar donderdag weerquote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:44 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Je zal vast bitcoin miljonair zijn met deze altijd werkende strategie.
Ik zou toch toch maar naar 'm luisteren, hij schijnt een glazen bol te hebbenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:44 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Je zal vast bitcoin miljonair zijn met deze altijd werkende strategie.
quote:Op zondag 16 juli 2017 18:37 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Wachten,
Mijn glazen bol zegt dat BTC naar 1280 dollar gaat de komende weken, en uiteraard dondert de rest lekker mee
Je kunt het beste je wallet.dat naar mij mailen, dan back ik em voor je op!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:23 schreef Greys het volgende:
Joe, nog een lekenvraag.
Ik exporteerde de private key vanuit multibit naar een bestandje om die te backuppen naar een usb stick. Ik had per ongeluk toon verborgen mappen uitstaan dus kon hem niet terugvinden om te kopiėren naar usb. Dus deed ik dezelfde export private key procedure nog eens opnieuw vanuit multibit, nu rechtstreeks naar de usb.
Daarna bedacht ik van die verborgen mappen en vond ik poging 1 dus terug op m'n computer. Als ik beide bestanden open in kladblok (die van de computer en die van de usb) zijn ze niet hetzelfde.
Hoe kan dat? Klopt dat wel? Zijn die elke keer anders?
En nu? Welke moet ik nou bewaren?
Ik heb nu een usb met daarop gekopieerd het wallet.dat bestand en een key bestand. Is dat de juiste manier om een backup te hebben?
Duizend maal dank. Dan slaap ik beter vannacht.
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:38 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Je kunt het beste je wallet.dat naar mij mailen, dan back ik em voor je op!
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:21 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zou toch toch maar naar 'm luisteren, hij schijnt een glazen bol te hebben
[..]
Dus dit artikel over de splitsing die van de baan is was onzin?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:21 schreef DaRealDeal het volgende:
Waves schommelt lekker, 18k buywall weg binnen een halve minuut.
Zie hem wel weer terugvallen. Vraag me alleen af wat die doet als btc gesplitst word aankomende week.
Ga ook maar eens een glazen bol kopen.
Wat ik heb begrepen komt er alsnog een splitsing, naar bitcoincash (bcc). Maar wellicht heb ik het fout hoor 😮quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus dit artikel over de splitsing die van de baan is was onzin?
http://nos.nl/artikel/218(...)in-bitcoin-land.html
Oh. Ik ga wel weer even bijlezen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:58 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen komt er alsnog een splitsing, naar bitcoincash (bcc). Maar wellicht heb ik het fout hoor 😮
Ik heb even nagecheckt en heb het idd wel goed, de hardfork na bitcoincash gaat als het goed is gewoon door.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. Ik ga wel weer even bijlezen.
Was ik net blij dat ik een backup heb en een nieuwe wallet, nou weet ik weer niet wat ik moet doen na jaren lang holden. Toch maar inwisselen voor euro's? Ik wil holden maar dat wordt wel eng zo.
Ja ik lees het nu ook. Dat NOS artikel was kennelijk te voorbarig. Hmpf...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:08 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Ik heb even nagecheckt en heb het idd wel goed, de hardfork na bitcoincash gaat als het goed is gewoon door.
De splitsing komt, punt!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:58 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen komt er alsnog een splitsing, naar bitcoincash (bcc). Maar wellicht heb ik het fout hoor 😮
Dit artikelquote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:13 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
De splitsing komt, punt!
Alleen de support voor de core versie is hoger dan verwacht.
We hebben straks minimaal 2 verhandelbare bitcoins, ik ga er van uit dat we er zelfs drie hebben.
Dit nieuws is nog vers van de pers...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:47 schreef NatteBever het volgende:
Hebben we nog een beetje vertrouwen in Waves de komende maanden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |