abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172763414
Alleen D66 en GL-gekkies slapen hier beter van, transgenders geven waarschijnlijk geen neuk.
pi_172763492
Als groep waar het om gaat kun je je niet eens verdedigen tegen deze onzin. Iemand bedenkt het maar.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 17:45:01 #78
242879 Onnoman
The On And Only
pi_172763673
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 17:36 schreef tralalala het volgende:
Alleen D66 en GL-gekkies slapen hier beter van, transgenders geven waarschijnlijk geen neuk.
progressieve klootzakjes
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_172763932
Ik heb echt nog niemand positief gehoord over deze verandering behalve dan die paar mensen die zich non-binair noemen... Toch apart aangezien gisteren zo'n transgender zich niet prettig voelt bij de term jongen of meisje, maar vervolgens wel zegt ergerns te zitten tussen jongen en neutraal en zelfs een hekel heeft aan vrouwen en alles wat daar bij komt kijken. Verder kleed en wilt ze zich ook gedragen als jongen... Slaat dus echt nergens op.

Kijk het hier maar zelf terug

http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)non-binaire-personen

JA, met beste reizigers is niks mis, maar om dit nu zo door te gaan trekken levert alleen maar schade of aan deze groep mensen die dus voor meer gender neutraliteit pleiten
  zaterdag 29 juli 2017 @ 17:59:16 #80
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_172764052
quote:
Commentaren van de transgenders:

https://www.nrc.nl/nieuws(...)er-12286505-a1568267

https://www.omroepwest.nl(...)wijf-werd-uitgemaakt
pi_172764715
quote:
Denk dat de meeste transgenders hier ook niet tegenover staan, juist omdat ze gezien willen worden voor het andere geslacht, maar een klein deel wil dus en een transitie maken en ook nog eens neutraal aangesproken worden. Dat vind ik raar en moet je volgens mij op hele ander manieren te lijf gaan.
pi_172845164
quote:
Je vergeet de PvdA

Gezocht: x/m/v bij PvdA Den Haag

Een opvallende vacature van de lokale Haagse afdeling van de PvdA. De partij zoekt een nieuwe beleidsmedewerker en roept niet alleen vrouwen (v) en mannen (m) op om te solliciteren maar ook mensen die genderneutraal zijn (x). 'We hebben ons aangepast aan de situatie,' reageert PvdA-raadslid Jeltje van Nieuwenhoven.

Steeds meer bedrijven en overheden passen hun taalgebruik aan om mensen die zich man noch vrouw voelen en zichzelf 'genderneutraal' noemen tegemoet te komen. De gemeente Amsterdam spreekt inwoners niet meer aan met: 'Beste dames en heren' maar zegt voortaan 'Beste Amsterdammers'. Ook de NS verandert de omroepberichten naar 'Beste reizigers'.

De PvdA in Den Haag borduurt hierop voort en voegt bij de vacature voor beleidsmedewerker & communicatie de x toe aan de bekende m/v-vermelding. 'Je denkt in eerste instantie: is deze toevoeging wel nodig, moeten we het wel omschrijven?' zegt PvdA-raadslid Jeltje van Nieuwenhoven. 'Want het ligt voor de hand dat we ook genderneutrale mensen bedoelen. Maar taal is vaak het begin van de verandering.'
https://www.omroepwest.nl(...)-v-bij-PvdA-Den-Haag
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator woensdag 2 augustus 2017 @ 07:05:02 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_172845851
verschrikkelijk!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 07:58:48 #84
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172846146
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 02:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je vergeet de PvdA

Gezocht: x/m/v bij PvdA Den Haag

Een opvallende vacature van de lokale Haagse afdeling van de PvdA. De partij zoekt een nieuwe beleidsmedewerker en roept niet alleen vrouwen (v) en mannen (m) op om te solliciteren maar ook mensen die genderneutraal zijn (x). 'We hebben ons aangepast aan de situatie,' reageert PvdA-raadslid Jeltje van Nieuwenhoven.

Steeds meer bedrijven en overheden passen hun taalgebruik aan om mensen die zich man noch vrouw voelen en zichzelf 'genderneutraal' noemen tegemoet te komen. De gemeente Amsterdam spreekt inwoners niet meer aan met: 'Beste dames en heren' maar zegt voortaan 'Beste Amsterdammers'. Ook de NS verandert de omroepberichten naar 'Beste reizigers'.

De PvdA in Den Haag borduurt hierop voort en voegt bij de vacature voor beleidsmedewerker & communicatie de x toe aan de bekende m/v-vermelding. 'Je denkt in eerste instantie: is deze toevoeging wel nodig, moeten we het wel omschrijven?' zegt PvdA-raadslid Jeltje van Nieuwenhoven. 'Want het ligt voor de hand dat we ook genderneutrale mensen bedoelen. Maar taal is vaak het begin van de verandering.'
https://www.omroepwest.nl(...)-v-bij-PvdA-Den-Haag
Allejezus zeg, haal dan gewoon het m/v weg..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 2 augustus 2017 @ 08:25:55 #85
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_172846336
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 18:28 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Denk dat de meeste transgenders hier ook niet tegenover staan, juist omdat ze gezien willen worden voor het andere geslacht, maar een klein deel wil dus en een transitie maken en ook nog eens neutraal aangesproken worden. Dat vind ik raar en moet je volgens mij op hele ander manieren te lijf gaan.
Ik kan me ee iets bij voorstellen dat je per se niet in een bepaald hokje geduwd wilt worden vanuit een oogpunt van idealistisch individualisme. Maar dan helpt een ander hokje bouwen niet. Mensen die per se buiten hokjes willen vallen identificeren zichzelf alleen als zichzelf.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 08:31:14 #86
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_172846387
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 07:58 schreef nixxx het volgende:

[..]

Allejezus zeg, haal dan gewoon het m/v weg..
Beleidsmedewerker is alleen m. Vanwege de feministen moest er medewerkers/medewerksters staan, of m/v.

Maar ik vraag me echt af of een x daar "in het team past" of net als elders uitgesloten en gepest wordt door collega's.
En of de toiletten al zijn aangepast.
Of de arbeidsvoorwaarden m.b.t. zwangerschap en ouderschapsverlof.

Ik heb zo een vermoeden dat de hr-software er ook nog niet klaar voor is.
pi_172846701
Hoe zit het eigenlijk als een transgender-man (die dus eerst een vrouw was) zwanger wordt? Krijgt die dan het mannelijke of het vrouwelijke zwangerschapsverlof?
  woensdag 2 augustus 2017 @ 09:38:22 #88
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_172847263
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 09:04 schreef Igen het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als een transgender-man (die dus eerst een vrouw was) zwanger wordt? Krijgt die dan het mannelijke of het vrouwelijke zwangerschapsverlof?
Dat laatste mag natuurlijk geen verschil meer zijn.
pi_172847415
De NS moet meer afstand nemen van populisme/sensatie en Amerikaanse toestanden
pi_172847763
Ik wil met meneer worden aangesproken en op iedere andere aanduiding reageer ik simpelweg niet.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:13:04 #91
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172848050
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 09:58 schreef Elzies het volgende:
Ik wil met meneer worden aangesproken en op iedere andere aanduiding reageer ik simpelweg niet.
ok kameraad Elzies
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_172848358
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:13 schreef nixxx het volgende:

[..]

ok kameraad Elzies
Ik reageer niet. :)
pi_172848360
quote:
Nou, veel plezier daarmee dan maar. Laat je nog even weten hoe het bevalt, wanneer je als enige passagier in een weg gerangeerde trein zit? Ergens op een regenachtig, afgelegen rangeerterrein, omdat je niet reageerde op de mededeling 'beste reizigers, deze trein rijdt helaas niet verder - u wordt verzocht hier allemaal uit te stappen'.
pi_172848421
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:26 schreef k_man het volgende:

[..]

Nou, veel plezier daarmee dan maar. Laat je nog even weten hoe het bevalt, wanneer je als enige passagier in een weg gerangeerde trein zit? Ergens op een regenachtig, afgelegen rangeerterrein, omdat je niet reageerde op de mededeling 'beste reizigers, deze trein rijdt helaas niet verder - u wordt verzocht hier allemaal uit te stappen'.
Dan blijf ik inderdaad zitten. De trein wordt als vanzelf wel weer terug gehaald.

Al die gefrustreerde transgenders stampvoetend in de regen zien staan wachten. :)
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:30:31 #95
461397 Jip141
I can show you the world
pi_172848458
quote:
Dan reageer je toch niet.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:31:12 #96
461397 Jip141
I can show you the world
pi_172848474
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:29 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dan blijf ik inderdaad zitten. De trein wordt als vanzelf wel weer terug gehaald.

Al die gefrustreerde transgenders stampvoetend in de regen zien staan wachten. :)
Volgens mij ben jij de enige die gefrusteerd aan het stampvoeten is nu.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_172848481
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:29 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ja, absoluut. Dat is dan wel de volgende ochtend, maar dat zal zou jou een zorg zijn. Jij zit immers droog. Ha!
pi_172848519
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:31 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, absoluut. Dat is dan wel de volgende ochtend, maar dat zal zou jou een zorg zijn. Jij zit immers droog. Ha!
Zo is het. Boekje erbij en een kannetje koffie. Life is good.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 10:34:03 #99
461397 Jip141
I can show you the world
pi_172848533
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:33 schreef Elzies het volgende:

[..]

Zo is het. Boekje erbij en een kannetje koffie. Life is good.
Moet je niet werken?
pi_172848770
quote:
9s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 10:34 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Moet je niet werken?
Bij de McDonald's, denk ik.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')