Dat is ook mijn mening.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vind het een hufterige onderverdeling in reiziger, alleen de besten worden aangesproken.
Dit.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:06 schreef Leonos het volgende:
Slaat nergens op, voor die 5 mensen die nog niet weten of ze man of vrouw zijn
De aanname dat dat van die tere zieltjes met lange tenen zijn deugt ook niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:06 schreef Leonos het volgende:
Dit dus, hoeveel mensen zijn het nou eigenlijk die er ook maar enige last van hebben als er dames en heren wordt omgeroepen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:06 schreef Leonos het volgende:
edited: genderneutraal gemaakt.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:42 schreef bagpiper001 het volgende:
't is net als de Zwarte Pieten-discussie: 100 man mensen maken zich er druk om en die andere 17 miljoen kan het geen bal schelen.
Dit ja..quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Vind het maar raar om je klanten voor kampers uit te maken, helemaal omdat die groep vrijwel nooit gebruik maakt van het OV. Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk..
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:46 schreef Zolderkamer het volgende:
Wat is er mis met:
Dames en heren, koeken en peren?
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:46 schreef Zolderkamer het volgende:
Wat is er mis met:
Dames en heren, koeken en peren?
Het gaat om de mensen die zich door het gebruik van beide termen zich in een hokje geduwd voelen en gedwongen worden hun sekse en identiteit op te hangen aan iets wat voor hun betreft op een spectrum ligt. Sommige mensen schommelen zelfs iedere dag een beetje anders rond op dat spectrum, en deze groep mag ook door de NS gerespecteerd en gezien worden.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:14 schreef teenboy1 het volgende:
Omdat Dames en heren, jongens en meiden, baby's en kleuters, honden en katten, kanaries en papagaaien te lang is?
Dames en heren is toch al gender neutraal of vergis ik mij nu?
Wat is er mis met Dames en heren?
Dit dus. Zoals die transgender afgelopen week op het nieuws. Hij/zij was er al zo lang mee bezig om eindelijk als vrouw erkend te worden, nu was dat eindelijk zover en komen ze met zo'n achterlijke maatregel. Dat vond hij/zij juist een teleurstelling.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De aanname dat dat van die tere zieltjes met lange tenen zijn deugt ook niet.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 13:40 schreef Treinhomo het volgende:
Het zal me jeuken.
M.i. moet je treinreizen beperken tot hooguit tweemaal per dienstverband.
Eén keer om je bedrijfsvoertuig op te halen en één keer om je bedrijfsvoertuig weer in te leveren.
Wanneer je ouders je voorstellen aan iemand "dit is mijn kind" verbeter je ze met "ik ben hun zóón"? Altijd aangesproken willen worden naar je geslacht of anders klopt het niet in je oren? Opdat je vooral nooit vergeet dat je man bent?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:06 schreef Leonos het volgende:
Nee hoor, maak ik mij niet druk over.quote:Op maandag 31 juli 2017 12:08 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Wanneer je ouders je voorstellen aan iemand "dit is mijn kind" verbeter je ze met "ik ben hun zóón"? Altijd aangesproken willen worden naar je geslacht of anders klopt het niet in je oren? Opdat je vooral nooit vergeet dat je man bent?
Dan was er wel een journalist geweest die dit opgevallen was en daar vragen over ging stellenquote:Op maandag 31 juli 2017 12:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Als ze het "gewoon" hadden aangepast, zonder verklaring, zou er dan ook zo'n enorme ophef over zijn?
Ja precies dat vind ik eigenlijk ook. Maar het valt wel weer lekker allemaal in het straatje; kom laten we ons aanpassen aan een kleine minderheid waarvan niet eens duidelijk is of die wel ergens een probleem mee hebben.quote:Op maandag 31 juli 2017 12:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vind het wel prima. Heb er geen last van.
tuurlijk niet.quote:Op maandag 31 juli 2017 12:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Als ze het "gewoon" hadden aangepast, zonder verklaring, zou er dan ook zo'n enorme ophef over zijn?
Kerels zijn ook diegene die zo'n enorm drama van het damesvoetbal maken. Zouden ze zich bedreigd voelen?quote:Op maandag 31 juli 2017 19:55 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
tuurlijk niet.
Waarom maken alleen kerels hier zo'n drama van trouwens
Genoeg dames die het ook maar onzin vinden.quote:Op maandag 31 juli 2017 19:55 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
tuurlijk niet.
Waarom maken alleen kerels hier zo'n drama van trouwens
Bedreigd door damesvoetbal? Wat zou de bedreiging zijn dan? Er wordt best wel leuk gebald door die vrouwen, maar motorisch zijn vrouwen over het algemeen gewoon minder dan mannen. Ik zie geen bedreiging.quote:Op maandag 31 juli 2017 20:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kerels zijn ook diegene die zo'n enorm drama van het damesvoetbal maken. Zouden ze zich bedreigd voelen?
En toch moet elke gelegenheid benadrukt worden dat de mannen beter zijn. Ik vind het opvallend.quote:Op maandag 31 juli 2017 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bedreigd door damesvoetbal? Wat zou de bedreiging zijn dan? Er wordt best wel leuk gebald door die vrouwen, maar motorisch zijn vrouwen over het algemeen gewoon minder dan mannen. Ik zie geen bedreiging.
ik zie ze hier niet hoor. Jouw tante Annie d'r feestboek is niet echt representatiefquote:Op maandag 31 juli 2017 20:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Genoeg dames die het ook maar onzin vinden.
Dat vind ik wel meevallen. Maar wat is nou die bedreiging dan?quote:Op maandag 31 juli 2017 20:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En toch moet elke gelegenheid benadrukt worden dat de mannen beter zijn. Ik vind het opvallend.
Misschien omdat je ze niet wil zien.quote:Op maandag 31 juli 2017 20:42 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ik zie ze hier niet hoor. Jouw tante Annie d'r feestboek is niet echt representatief
waar zijn ze in dit topic dan?quote:Op maandag 31 juli 2017 20:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Misschien omdat je ze niet wil zien.
Vrouwen op FOK! zijn sowieso ondervertegenwoordigd.quote:Op maandag 31 juli 2017 20:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
waar zijn ze in dit topic dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |