Bedreigd door damesvoetbal? Wat zou de bedreiging zijn dan? Er wordt best wel leuk gebald door die vrouwen, maar motorisch zijn vrouwen over het algemeen gewoon minder dan mannen. Ik zie geen bedreiging.quote:Op maandag 31 juli 2017 20:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kerels zijn ook diegene die zo'n enorm drama van het damesvoetbal maken. Zouden ze zich bedreigd voelen?
En toch moet elke gelegenheid benadrukt worden dat de mannen beter zijn. Ik vind het opvallend.quote:Op maandag 31 juli 2017 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bedreigd door damesvoetbal? Wat zou de bedreiging zijn dan? Er wordt best wel leuk gebald door die vrouwen, maar motorisch zijn vrouwen over het algemeen gewoon minder dan mannen. Ik zie geen bedreiging.
ik zie ze hier niet hoor. Jouw tante Annie d'r feestboek is niet echt representatiefquote:Op maandag 31 juli 2017 20:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Genoeg dames die het ook maar onzin vinden.
Dat vind ik wel meevallen. Maar wat is nou die bedreiging dan?quote:Op maandag 31 juli 2017 20:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En toch moet elke gelegenheid benadrukt worden dat de mannen beter zijn. Ik vind het opvallend.
Misschien omdat je ze niet wil zien.quote:Op maandag 31 juli 2017 20:42 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ik zie ze hier niet hoor. Jouw tante Annie d'r feestboek is niet echt representatief
waar zijn ze in dit topic dan?quote:Op maandag 31 juli 2017 20:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Misschien omdat je ze niet wil zien.
Vrouwen op FOK! zijn sowieso ondervertegenwoordigd.quote:Op maandag 31 juli 2017 20:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
waar zijn ze in dit topic dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |