It begins.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Intxausti toegevoegd aan de startlijst.
Die gaat nog even in de laatste paar koersen van het jaar flink moeten schroeien, anders gaat het richting einde carrière.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Intxausti toegevoegd aan de startlijst.
Hij gaat zijn contract verlengen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die gaat nog even in de laatste paar koersen van het jaar flink moeten schroeien, anders gaat het richting einde carrière.
Cyclingnews, van 19 juli.quote:Changes at Team Sky
At Team Sky there's a large degree of change. The British team have already seen Chris Froome and Geraint Thomas commit their futures but one agent has told Cyclingnews that Dave Brailsford has resigned himself to losing Mikel Landa to Movistar. The agent told said, 'I spoke to Brailsford and he told me Landa was leaving'.
Michal Kwiatkowski, however, will re-sign after a hugely impressive season. Elia Viviani is on his way to UAE, while Vasil Kiryienka, David Lopez, Beñat Intxausti, and Sebastian Henao are all looking to extend by between one and two years. Team Sky are also looking to youth and have signed Pavel Sivakov, who won the Baby Giro, and Egan Bernal. They have been linked to Jonathan Castroviejo for some time and although the move was reported in June, the rider's agent told Cyclingnews that while a move was possible, nothing had been signed just yet.
Sky gaat hem een nieuw contract geven terwijl hij in anderhalf jaar tijd twee koersen heeft gereden?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij gaat zijn contract verlengen.
Vind het wel wat hebben. Iemand de kans gunnen zich terug te vechten in plaats van voor hem de beslissing te nemen om te moeten stoppen met wat hij graag doet. Zal ongetwijfeld een behoorlijke loonsverlaging tegenover staan.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sky gaat hem een nieuw contract geven terwijl hij in anderhalf jaar tijd twee koersen heeft gereden?
Slapend rijk worden, lekker man.
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:09 schreef The_Undertone het volgende:
Ik schrijf alvast Richard Barguil op als de winnaar voor deze editie.
Hij start met nr. 1quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:56 schreef komrad het volgende:
komt er vandaag nog een eerbetoon voor Haimar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
twitter:quickstepteam twitterde op zaterdag 29-07-2017 om 12:21:20#klasikoa breakaway: Bystrom, Chetout, Delage, Erviti, Insausti, Le Turnier and Pfingsten. reageer retweet
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sagan doet ook mee bij Bora(lol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf 15.30quote:
Sporza ook om 15u30quote:
Is dezelfde.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:44 schreef DeeBee het volgende:
Keek dat filmpje net nog even terug van vorig jaar, maar dat laatste muurtje.
Zelfde finale dit jaar? Want het stond er als Mura Bidea en op het kaartje lijkt er nu een andere naam te staan? Mooie zege van Bau wel, ze kwamen tot 4 seconden maar pokerden toen teveel!
Genot. Mooi klimmetje en goede hoeveelheid volk.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sagan doet ook mee bij BoraSagan genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klimmers zijn met dit parcours wel echt in het voordeel, want er is niet genoeg tijd om nog een achtervolging te organiseren met een ploeg.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe het aangepakt gaat worden nu we voor het eerst sinds weet ik veel wanneer zonder Piti en Purito zitten.
http://www.eitb.eus/es/de(...)salida-clasica-2017/quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:56 schreef komrad het volgende:
komt er vandaag nog een eerbetoon voor Haimar?
Welk doel dient dat? Londen is bovendien vrijblijvend, maar Trek oogt wel vaker niet al te professioneel.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:28 schreef H.Vviv het volgende:
Gewoon zorgen dat je ploegen vol bezet zijn. Is ook te gek voor worden dat in het weekend na de Tour drie WT wedstrijden worden gehouden.
Volgens mij kun je boetes krijgen als je geen volledig team opstelt, maar zag ook bij andere teams dat ze geen volledig team hebben. Londen kan belangrijk zijn voor Trek.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Welk doel dient dat? Londen is bovendien vrijblijvend, maar Trek oogt wel vaker niet al te professioneel.
Daar heeft Degenkolb zich ook al afgemeldquote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:42 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Volgens mij kun je boetes krijgen als je geen volledig team opstelt, maar zag ook bij andere teams dat ze geen volledig team hebben. Londen kan belangrijk zijn voor Trek.
EITBgoden.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:17 schreef showtimer het volgende:
Voor wie zijn/haar Baskisch wil ophalen.
Renaat is uit de gratie?quote:Over 10 minuten verwelkomen Ruben Van Gucht en José De Cauwer u op Eén. Dan schakelen we ook onze livestream in, zodat u ook op deze pagina kunt genieten van hun zoetgevooisde stemmen.
Geboorte van kindquote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar heeft Degenkolb zich ook al afgemeld
Ik mis Renaatgod nu alquote:
Schandalig stukje misinformatie.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op mijn Digi-Gids staat: ''Commentaar: Renaat Schotte en Jose de Cauwer''.
Van die PR stunt hadden ze in Düsseldorf waarschijnlijk al spijt door de tijdritpakkenophef.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Het wit is bij Sky nu al uit de gratie, terwijl het in Spanje alleen nog maar warmer wordt.
Wint Mollema een keer een koers, geeft hij het nummer 1 wegquote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh, wie is die man met nummer 1?
Jammer dat we hier alleen z'n kruin zienquote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zal Zubeldia missen.
[ afbeelding ]
Dat is juist het iconische slimmen. Toen al een geest.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:45 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Jammer dat we hier alleen z'n kruin zien
Deelt hij het archief met hem?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:03 schreef Slobeend het volgende:
Ah de favoriete commentator van Rondewim op Sporza.
Briljant als in?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Moscon gaat een briljante Vuelta rijden.
lekker in dienst, rol Lollerkovski overnemen?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Moscon gaat een briljante Vuelta rijden.
dat geldt voor de helft van de groep die nu nog over isquote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:22 schreef Mani89 het volgende:
Tiesj Benoot zou hier wel eens een top 10 plek in de wacht kunnen slepen.
Tiesj gaat vandaag echt niet winnenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:27 schreef Mani89 het volgende:
Maar Tiesj moet nou eindelijk wel eens een koers winnen hoor, dit is al het 3de jaar op rij dat hij meedingt voor de The Amazing Race to Most Top10 Without a Win-award.
Voor wie?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:58 schreef The_Undertone het volgende:
Nominatie voor de meest onopvallende renner in de Tour door José.
Hij is ook altijd goed in Kaanada, daar heeft hij ook wel een kans.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:28 schreef showtimer het volgende:
Tiesj moet meer van die prutkoersen rijden, genre Poeske Scherens.
tsja die zat een paar keer in van die anonieme kopgroepen van 50 man.quote:
Janez Brajkovic. Heb zelfs moeten googelen of hij effectief meedeed. Nooit aan José twijfelen.quote:
Alleen in zijn eigen ploeg zitten er al twee betere afmakers.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is ook altijd goed in Kaanada, daar heeft hij ook wel een kans.
Tiesj zal zich wel weer laten vangen door Tony Gallopin met een wanhoopsdemarrage.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:28 schreef showtimer het volgende:
Tiesj moet meer van die prutkoersen rijden, genre Poeske Scherens.
Gallopin en ?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Alleen in zijn eigen ploeg zitten er al twee betere afmakers.
Wellesquote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gallopin en ?
Greipel? De Gendt? Roelandts?
Hype is wel terecht, nog steeds pas 23 en al zoveel goede uitslagen gereden, en ook het hele jaar door.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:30 schreef Remzz het volgende:
Ties word wel enorm gehyped hier, meestal voorspelt dat niet veel goeds zie de lollerkovski en tartaar hype's in het verleden.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:33 schreef Mani89 het volgende:
En hij lijkt op een vleesgeworden Suske, en daar was ik ook fan van vroeger.
Wat was jouw favoriete Suske en Wiske?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:33 schreef Mani89 het volgende:
En hij lijkt op een vleesgeworden Suske, en daar was ik ook fan van vroeger.
De Goalgetter natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat was jouw favoriete Suske en Wiske?
Lol, d'n Loller heeft een grandioze erelijst, die heeft z'n belofte toch wel ingelost... Dat hij nu voor het geld in die trein rijdt in sommige koersen doet daar weinig aan af.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:30 schreef Remzz het volgende:
Ties word wel enorm gehyped hier, meestal voorspelt dat niet veel goeds zie de lollerkovski en tartaar hype's in het verleden.
2011 keerquote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:52 schreef komrad het volgende:
hoe vaak heeft die nep commentator nu al 'het gezegend jaar van Gilbert'gezegd vandaag
(TB)500 keerquote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:52 schreef komrad het volgende:
hoe vaak heeft die nep commentator nu al 'het gezegend jaar van Gilbert'gezegd vandaag
Liefst wel ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Moeten we nu iedere race horen dat Moscon een racist is?
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Moeten we nu iedere race horen dat Moscon een racist is?
Wats gebeurd?quote:
2011quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:09 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Heeft Gilbert hier trouwens wel eens gewonnen?
San Sebastian..quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waar koersen ze ergens in Spanje
San Sebastian, in het noorden.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je doet je afkomst wel eer aan.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gipuzkoaquote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:
quote:
Natuurlijk wist ik wel dat het San Sebastian is. Maar wist niet waar daat ergens lag in Spanjequote:
Daarvoor is Google uitgevonden, Hans.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Natuurlijk wist ik wel dat het San Sebastian is. Maar wist niet waar daat ergens lag in Spanje
Ik had besloten om aan jullie te vragen en niet aan Googlequote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarvoor is Google uitgevonden, Hans.
Jij zit op de hoogvlakten in het binnenland?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik wil ook wel aan het strand liggen.
Utrecht zou ik niet direct omschrijven als een hoogvlakte.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij zit op de hoogvlakten in het binnenland?
Wel het binnenland.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Utrecht zou ik niet direct omschrijven als een hoogvlakte.
Bedankt voor deze zeer gedurfde voorspelling.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Moscon wordt wel bijgehaald op dit tempo.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens mij wint er niet vaak iemand die de Tour de France gereden heeft?
Vanzelfsprekend gooit Wim met deuren.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:27 schreef DeeBee het volgende:
Het gelijk van wimderon, die benen van Landa zijn matig ja
DumourainGodquote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is ook onzin als Dumoulin voor zo'n krabbelaar als Barguil zou rijden.
Gallopin is veel rapper.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Mollema moet dit sprintje wel kunnen winnen
Gallopin is 10x te snelquote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Mollema moet dit sprintje wel kunnen winnen
Daar gaat 'ie alquote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
DumourainGod
Molkema gaat zoals vorig jaar winnen.
Mentaal zwakquote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Tom zat weer niet op te letten, veel te ver.
En voor alle Dumoulisten!quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zou redelijk zuur zijn voor Dumoulin.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
En voor alle Dumoulisten!
Of nee, die weten niet dat er vandaag een koers is.
We mogen straks met 12 man naar Bergen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:38 schreef Slobeend het volgende:
Goed voor ONZE Worldtour punten jongens.
Jij hebt mijn Polen prognose gekopieerd.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gaat lekker in de Wielerprono.
Ideale moment was toen hij erbij kwam, maar toen ging Kwiat al.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:38 schreef DeeBee het volgende:
Tom had denk de benen niet, want had op en over Landa moeten knallen...
Een sprintje gingen ze sowieso nooit winnen natuurlijk...
had beter Kwiatkowski kunnen laten rijden ja. Sky kan toch ook niet zeker zijn met Landa en Dumoulin.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:38 schreef Marcoss het volgende:
Mollema pakte dit tactisch vrij dom aan zeg
Maar wie wordt daar de kopman dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We mogen straks met 12 man naar Bergen.
Hoe wordt Landa hier gepiepeld? Hoe dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Landa weer gepiepeld, in eigen land.
Langeveld heeft zichzelf al uitgeroepen tot kopman.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar wie wordt daar de kopman dan?
Was sowieso lastig te winnen met een extra mannetje voor Kwiat.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:38 schreef Marcoss het volgende:
Ik vond het lastig te zeggen zonder tijdrit en de laatste etappe als de grote scherprichter.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij hebt mijn Polen prognose gekopieerd.
Je kan de klok erop gelijk zetten.quote:
Ja, dit was vrij raar.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:38 schreef Marcoss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |