We mogen straks met 12 man naar Bergen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:38 schreef Slobeend het volgende:
Goed voor ONZE Worldtour punten jongens.
Jij hebt mijn Polen prognose gekopieerd.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gaat lekker in de Wielerprono.
Ideale moment was toen hij erbij kwam, maar toen ging Kwiat al.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:38 schreef DeeBee het volgende:
Tom had denk de benen niet, want had op en over Landa moeten knallen...
Een sprintje gingen ze sowieso nooit winnen natuurlijk...
had beter Kwiatkowski kunnen laten rijden ja. Sky kan toch ook niet zeker zijn met Landa en Dumoulin.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:38 schreef Marcoss het volgende:
Mollema pakte dit tactisch vrij dom aan zeg
Maar wie wordt daar de kopman dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We mogen straks met 12 man naar Bergen.
Hoe wordt Landa hier gepiepeld? Hoe dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Landa weer gepiepeld, in eigen land.
Langeveld heeft zichzelf al uitgeroepen tot kopman.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar wie wordt daar de kopman dan?
Was sowieso lastig te winnen met een extra mannetje voor Kwiat.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:38 schreef Marcoss het volgende:
Mollema pakte dit tactisch vrij dom aan zeg
Ik vond het lastig te zeggen zonder tijdrit en de laatste etappe als de grote scherprichter.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij hebt mijn Polen prognose gekopieerd.
Je kan de klok erop gelijk zetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |