EITBgoden.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:17 schreef showtimer het volgende:
Voor wie zijn/haar Baskisch wil ophalen.
Renaat is uit de gratie?quote:Over 10 minuten verwelkomen Ruben Van Gucht en José De Cauwer u op Eén. Dan schakelen we ook onze livestream in, zodat u ook op deze pagina kunt genieten van hun zoetgevooisde stemmen.
Geboorte van kindquote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar heeft Degenkolb zich ook al afgemeld
Ik mis Renaatgod nu alquote:
Schandalig stukje misinformatie.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op mijn Digi-Gids staat: ''Commentaar: Renaat Schotte en Jose de Cauwer''.
Van die PR stunt hadden ze in Düsseldorf waarschijnlijk al spijt door de tijdritpakkenophef.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Het wit is bij Sky nu al uit de gratie, terwijl het in Spanje alleen nog maar warmer wordt.
Wint Mollema een keer een koers, geeft hij het nummer 1 wegquote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh, wie is die man met nummer 1?
Jammer dat we hier alleen z'n kruin zienquote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zal Zubeldia missen.
[ afbeelding ]
Dat is juist het iconische slimmen. Toen al een geest.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:45 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Jammer dat we hier alleen z'n kruin zien
Deelt hij het archief met hem?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:03 schreef Slobeend het volgende:
Ah de favoriete commentator van Rondewim op Sporza.
Briljant als in?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Moscon gaat een briljante Vuelta rijden.
lekker in dienst, rol Lollerkovski overnemen?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Moscon gaat een briljante Vuelta rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |