Het is ook maar voor een beperkte doelgroep aantrekkelijk volgens mij. Ik heb een tijdje drie dagen per week met de trein naar werk gereisd. Was net te weinig om een abonnement te nemen. En als je nog minder reist kom je eerder bij een voordeelurenkaart uit of zo.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:15 schreef James1988 het volgende:
21000 mensen met Altijd Voordeel vind ik eigenlijk niet echt een grote groep.
Moet je nagaan als je daar 50% uit de 'hyper'spits krijgt. Dit heeft vast ook een aanzuigende werking van andere abonnementen naar deze...quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
21000 die in aanmerking komen staat in het bericht
Nee 170.000 non-binaries zijn aanzienlijk groter, al reist daarvan slechts een fractie met de trein.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:15 schreef James1988 het volgende:
21000 mensen met Altijd Voordeel vind ik eigenlijk niet echt een grote groep.
Het zijn de mensen met de grootste kans op vrije reisuren, je hebt niet voor niets een kortingkaart spits + dal omdat je waarschijnlijk afwisselend in de spits en in het dal reist. Het gaat hier voornamelijk om de incidentele spitsreizigers uit de ‘hyper’spits te krijgen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:33 schreef Kansenjongere het volgende:
De vraag is alleen of Altijd Voordeel dan de meest geschikte doelgroep is. Als dit mensen zijn die op een vast traject reizen, dan reizen ze nu dus blijkbaar al te weinig in de spits om voordeliger uit te zijn met Traject Vrij of Altijd Vrij.
En dus is het te verwachten resultaat op voorhand nogal beperkt.quote:Op zondag 30 juli 2017 09:03 schreef b2py het volgende:
Het gaat hier voornamelijk om de incidentele spitsreizigers uit de ‘hyper’spits te krijgen.
Ja, dat begreep ik al. 60% korting was er toch nog niet eerder?quote:
Als je populatie 21k is zal er dagelijks een 10 a 20% in de spits reizen. Verder kan het huidige spitsabonnees verleiden tot het nemen van zo'n kaart om die ook uit de 'hyper'spits te krijgen. Jij zou moeten weten dat 'op voorhand een beperkt resultaat verwachten' niet aan de orde is.quote:Op zondag 30 juli 2017 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dus is het te verwachten resultaat op voorhand nogal beperkt.
Nog wel ja. Hoe staat het met de aanleg van waslijn op dat traject?quote:Op maandag 31 juli 2017 14:27 schreef desbarts het volgende:
Today I learned: op de EUregiobahn rijdt gewoon NS personeel van de standplaats Heerlen.
In 2020 zou dan het trajectdeel Heerlen - Landgraaf verdubbeld moeten zijn en kunnen er meer treinen de grens overquote:Alle werkzaamheden worden naar verwachting uitgevoerd medio 2018. Oplevering staat gepland voor het najaar van 2018, daarna is er tijd om alle systemen uitgebreid te testen zodat Arriva met ingang van 1 januari 2019 de exploitatie van de Euregiobahn over kan nemen.
Als doorgaande lijn zou dat best cool zijn. Soberzo is dat een prachtigmooi rondje: Maastricht - Heerlen - Aken - Verviers - Luik - Maastrichtquote:Op maandag 31 juli 2017 14:44 schreef Peterselieman het volgende:
Een tricourante FLIRT van Arriva (Aken - Maastricht (- Luik))
Tussen Landgraaf en Herzogenrath ontbreekt nog wat draadjes boven de baan.quote:Op maandag 31 juli 2017 15:56 schreef Peterselieman het volgende:
Na even zoeken kom ik uit op 1 januari 2019 dat Arriva op Heerlen - Aken moet gaan rijden.
[..]
In 2020 zou dan het trajectdeel Heerlen - Landgraaf verdubbeld moeten zijn en kunnen er meer treinen de grens over
Ik weet niet in hoeverre die planning nog actueel is, maar de elektrificatie zou daar volgens mij in 2018 plaats moeten vinden.quote:Op maandag 31 juli 2017 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tussen Landgraaf en Herzogenrath ontbreekt nog wat draadjes boven de baan.
oh, okeequote:Op maandag 31 juli 2017 18:23 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre die planning nog actueel is, maar de elektrificatie zou daar volgens mij in 2018 plaats moeten vinden.
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |