abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 29 juli 2017 @ 22:15:20 #126
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_172770299
21000 mensen met Altijd Voordeel vind ik eigenlijk niet echt een grote groep.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 22:21:33 #127
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_172770442
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 22:15 schreef James1988 het volgende:
21000 mensen met Altijd Voordeel vind ik eigenlijk niet echt een grote groep.
Het is ook maar voor een beperkte doelgroep aantrekkelijk volgens mij. Ik heb een tijdje drie dagen per week met de trein naar werk gereisd. Was net te weinig om een abonnement te nemen. En als je nog minder reist kom je eerder bij een voordeelurenkaart uit of zo.

(Altijd voordeel kost voor een jaar 240, dal voordeel 50)
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_172770900
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 22:09 schreef Salatrel het volgende:

[..]

21000 die in aanmerking komen staat in het bericht :P
Moet je nagaan als je daar 50% uit de 'hyper'spits krijgt. Dit heeft vast ook een aanzuigende werking van andere abonnementen naar deze...
  zaterdag 29 juli 2017 @ 23:14:06 #129
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_172771955
Het lijkt me wel zo handig om zoiets eerst te testen met een kleine groep, dan hou je het overzichtelijk.
Als blijkt dat het werkt kan het idee natuurlijk ook worden toegepast op andere abonnementen!
pi_172772253
Dan is 21k toch een prima groep?
pi_172772406
De vraag is alleen of Altijd Voordeel dan de meest geschikte doelgroep is. Als dit mensen zijn die op een vast traject reizen, dan reizen ze nu dus blijkbaar al te weinig in de spits om voordeliger uit te zijn met Traject Vrij of Altijd Vrij.
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 30 juli 2017 @ 01:04:11 #132
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_172773883
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 22:15 schreef James1988 het volgende:
21000 mensen met Altijd Voordeel vind ik eigenlijk niet echt een grote groep.
Nee 170.000 non-binaries zijn aanzienlijk groter, al reist daarvan slechts een fractie met de trein.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 30 juli 2017 @ 09:03:22 #133
256146 b2py
Beton!
pi_172776572
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 23:33 schreef Kansenjongere het volgende:
De vraag is alleen of Altijd Voordeel dan de meest geschikte doelgroep is. Als dit mensen zijn die op een vast traject reizen, dan reizen ze nu dus blijkbaar al te weinig in de spits om voordeliger uit te zijn met Traject Vrij of Altijd Vrij.
Het zijn de mensen met de grootste kans op vrije reisuren, je hebt niet voor niets een kortingkaart spits + dal omdat je waarschijnlijk afwisselend in de spits en in het dal reist. Het gaat hier voornamelijk om de incidentele spitsreizigers uit de ‘hyper’spits te krijgen.
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 30 juli 2017 @ 12:40:34 #134
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_172780642
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 09:03 schreef b2py het volgende:
Het gaat hier voornamelijk om de incidentele spitsreizigers uit de ‘hyper’spits te krijgen.
En dus is het te verwachten resultaat op voorhand nogal beperkt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 30 juli 2017 @ 12:54:41 #135
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_172781000
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 21:30 schreef James1988 het volgende:

[..]

Als je Altijd Voordeel hebt.
Ja, dat begreep ik al. 60% korting was er toch nog niet eerder?
  zondag 30 juli 2017 @ 12:57:00 #136
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_172781064
1 Oktober 2016 - Locon bracht op 1 oktober 4 ketelwagens naar Shell Pernis, waarna weer als losselok vertrokken werd. Inmiddels is Locon failliet, en heeft alle ex-NS 1800'en in Amersfoort geparkeerd, wachtende op wat komen gaat. De G1206'en zijn inmiddels teruggeleverd aan de leasemaatschappij, en de 2 Hippels zijn bij Jacko Fijn Techniek ondergebracht, waarvan er één in Roosendaal dienst doet bij de wagenwerkplaats van Spoorijzer, en de tweede, de 9702, in de Rotterdamse Europoort bijna dagelijks rangeerwerk uitvoert met graantreinen.
De oude diesel uit België die voor Locon in de Sloehaven geparkeerd werd, staat ook in Amersfoort.
  zondag 30 juli 2017 @ 15:12:37 #137
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_172785152
Wat doe je als een leasemaatschappij bent en je een vloot elektrische treinen hebt waar geen afnemers meer voor zijn, terwijl er wel vraag is naar dieseltreinen die niemand wilt bouwen? Precies, dan bouw je ze om:


En door dit soort praktijken zal in het VK de komende decennia het percentage geëlektrificeerde lijnen niet boven 40% uitkomen.
pi_172794528
Was afgelopen vakantie in het DB museum in Nuremberg, itt tot het spoorwegmuseum in Utrecht kon ik daar wel wat leuke, goedkope souvenirs kopen. Originele koersborden van de DB voor maar 1,50 euro per stuk. Heb er drie mee naar huis genomen.
pi_172806499
quote:
5s.gif Op zondag 30 juli 2017 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

En dus is het te verwachten resultaat op voorhand nogal beperkt.
Als je populatie 21k is zal er dagelijks een 10 a 20% in de spits reizen. Verder kan het huidige spitsabonnees verleiden tot het nemen van zo'n kaart om die ook uit de 'hyper'spits te krijgen. Jij zou moeten weten dat 'op voorhand een beperkt resultaat verwachten' niet aan de orde is.
  maandag 31 juli 2017 @ 14:27:45 #140
402291 desbarts
Des geweldige, almachtige bart
pi_172806735
Today I learned: op de EUregiobahn rijdt gewoon NS personeel van de standplaats Heerlen.
Bedankt DOEI!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 31 juli 2017 @ 14:44:03 #141
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172807035
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:27 schreef desbarts het volgende:
Today I learned: op de EUregiobahn rijdt gewoon NS personeel van de standplaats Heerlen.
Nog wel ja. Hoe staat het met de aanleg van waslijn op dat traject?

Een tricourante FLIRT van Arriva (Aken - Maastricht (- Luik)) is in ieder geval al op de baan elders in Europa
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 31 juli 2017 @ 15:35:10 #142
402291 desbarts
Des geweldige, almachtige bart
pi_172808023
Nog niks gezien vanuit de cabine
Bedankt DOEI!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 31 juli 2017 @ 15:56:31 #143
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172808432
Na even zoeken kom ik uit op 1 januari 2019 dat Arriva op Heerlen - Aken moet gaan rijden.
quote:
Alle werkzaamheden worden naar verwachting uitgevoerd medio 2018. Oplevering staat gepland voor het najaar van 2018, daarna is er tijd om alle systemen uitgebreid te testen zodat Arriva met ingang van 1 januari 2019 de exploitatie van de Euregiobahn over kan nemen.
In 2020 zou dan het trajectdeel Heerlen - Landgraaf verdubbeld moeten zijn en kunnen er meer treinen de grens over
Altijd onderweg naar het avontuur
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 31 juli 2017 @ 17:59:11 #144
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_172811148
quote:
14s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:44 schreef Peterselieman het volgende:
Een tricourante FLIRT van Arriva (Aken - Maastricht (- Luik))
Als doorgaande lijn zou dat best cool zijn. Soberzo is dat een prachtigmooi rondje: Maastricht - Heerlen - Aken - Verviers - Luik - Maastricht :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 31 juli 2017 @ 18:01:23 #145
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_172811206
quote:
14s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:56 schreef Peterselieman het volgende:
Na even zoeken kom ik uit op 1 januari 2019 dat Arriva op Heerlen - Aken moet gaan rijden.

[..]

In 2020 zou dan het trajectdeel Heerlen - Landgraaf verdubbeld moeten zijn en kunnen er meer treinen de grens over
Tussen Landgraaf en Herzogenrath ontbreekt nog wat draadjes boven de baan.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_172811737
quote:
3s.gif Op maandag 31 juli 2017 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Tussen Landgraaf en Herzogenrath ontbreekt nog wat draadjes boven de baan.
Ik weet niet in hoeverre die planning nog actueel is, maar de elektrificatie zou daar volgens mij in 2018 plaats moeten vinden.
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 31 juli 2017 @ 18:30:05 #147
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_172811875
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 18:23 schreef J.B. het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre die planning nog actueel is, maar de elektrificatie zou daar volgens mij in 2018 plaats moeten vinden.
oh, okee ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_172811960
Staat ook in het bericht dat je quote 8)7
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 31 juli 2017 @ 19:14:28 #149
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_172812947
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 18:34 schreef b2py het volgende:
Staat ook in het bericht dat je quote 8)7
Nee 8)7

Maar laat ook maar joh, tegen jouw Intellectuele Superioriteit is sowieso geen kruid gewassen _O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_172814508
Afgelopen zaterdag waren filmopnamen gemaakt voor een NS commercial.
Een VIRM was voor de opnamen naar de Houtrakpolder gebracht, waar in de ochtend werd gefilmd.
Voor dit doel waren, aan 1 kant van het onderste deel van een coupe de ramen gedemonteerd.
later op de dag waren opnamen op de watergraafsmeer, met een Thalys. onder toezicht van NS medewerkers mocht een groep van 25 man gebruik maken van een perron en TGV op het opstelterrein.
Aan het einde van de dag kwam het VIRM stel van de Houtrakpolder binnen op de watergraafsmeer, getrokken door een dieselloc met nummer 2205. hetzelfde VIRM stel zou op zondag nog in Den Bosch zijn ingezet voor meer filmopnamen, las ik op somda.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')